Turkissa saa rakkautta

Marjatta...

jos suomi kännikaloihin kyllästyy niin kannattaa matkustaa vaikka Alaniaan. Olen 8 rakkauden kevättä nauttinut siellä 2-3 viikkoa kerrallaan. Paikalliset nuoret miehet komeita, kohteliaita ja huomioivat naisen isolla n:llä. Arvostavat kokenutta länsinaista, rakkauden saloihin on ihanaa tutustuttaa heitä. ovat kuitenkin kestäviä rakastajia kun ympärileikkaus parantaa mieskuntoa/kestävyyttä, jää suomalaiset kaljamahat hopealle. Suosittelen esim, deturin edullisia matkoja. Kevät matka antaa voimia koko kesäksi ja muisteltavaa talveksikin!

106

16667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännä Jane

      Tuollainen näyttää tekevän sinut onnelliseksi(?), mutta näin naisena vähän epäilen onnesi laatua. Hmm. Eli et ole ihan sinut itsesi kanssa jos haluat halvan matkan halpojen poikien perään. Tai mistä minä tiedän. Naiseus ei kyllä ole kuitenkaan sitä, että gigolot korostavat sinua ja naisellisuuttasi ja nauravat päälle. Sitten vasta olisit Nainen jos nauraisit heidän kanssaan ja ymmärtäisit mille naurat.

      • Marjatta...

        en lähde hakemaan mitään pitkäaikaista seurustelua vaan lomaromannsia, sen verran järkeä on päässä. Kokemusta on suomalaisista miehistä, ovat usein kotiorjaa ja ruuanlaittajaa vailla. Turkkilaiset miehet sentään osaavat kokata. Sitäpaitsi islam kieltää viinan juonnin, olen näihin suomalaisiin juoppoihin kyllästynyt. Varmaan suomessakin on hyviä miehiä, mutta ei ole osunut kohdalle. Turha haukkua, jos ei ole itse kokenut!


      • buhahaha
        Marjatta... kirjoitti:

        en lähde hakemaan mitään pitkäaikaista seurustelua vaan lomaromannsia, sen verran järkeä on päässä. Kokemusta on suomalaisista miehistä, ovat usein kotiorjaa ja ruuanlaittajaa vailla. Turkkilaiset miehet sentään osaavat kokata. Sitäpaitsi islam kieltää viinan juonnin, olen näihin suomalaisiin juoppoihin kyllästynyt. Varmaan suomessakin on hyviä miehiä, mutta ei ole osunut kohdalle. Turha haukkua, jos ei ole itse kokenut!

        " sen verran järkeä on pääss"

        Säälittävä luonnevikainen läski kunniamurhaajienlutka ei ole tainnut tutustua pahemmin Turkin ihmisoikeustilanteeeen eikä varsinkaan naisten asemaan. Ei taida olla 12 naisministeriä siinä maassa. Mutta Marjatta-lehmä aina paikallisille jätkille kelpaa, kun niiltäsäästyy rahat bordellissa käynniltä.


      • Marjatta...
        buhahaha kirjoitti:

        " sen verran järkeä on pääss"

        Säälittävä luonnevikainen läski kunniamurhaajienlutka ei ole tainnut tutustua pahemmin Turkin ihmisoikeustilanteeeen eikä varsinkaan naisten asemaan. Ei taida olla 12 naisministeriä siinä maassa. Mutta Marjatta-lehmä aina paikallisille jätkille kelpaa, kun niiltäsäästyy rahat bordellissa käynniltä.

        On näihin katkeriin miehiin (ja naisiinkin) törmätty. Eivät ymmärrä hyvän päälle. Turkin kulttuuri on tuhansia vuosia vanhaa. Siitä ei suomalaiset juntit tiedä, varsinkaan kun eivät ole uskaltaneet koskaan maassa edes käydä! Pelkureita ovat usein nämä arvostelijat! Lukekaa historiaa ja tutustukaa kulttuuriin niinkuin minä niin voitte asiaa kommentoida. Peniskateus vaivaa näitä ruikuttajia. Mielelläni annan nuorille salskeille miehille silloin kun itseäni huvittaa! Eikä se ole joka päivä.


      • Jännä Jane
        Marjatta... kirjoitti:

        On näihin katkeriin miehiin (ja naisiinkin) törmätty. Eivät ymmärrä hyvän päälle. Turkin kulttuuri on tuhansia vuosia vanhaa. Siitä ei suomalaiset juntit tiedä, varsinkaan kun eivät ole uskaltaneet koskaan maassa edes käydä! Pelkureita ovat usein nämä arvostelijat! Lukekaa historiaa ja tutustukaa kulttuuriin niinkuin minä niin voitte asiaa kommentoida. Peniskateus vaivaa näitä ruikuttajia. Mielelläni annan nuorille salskeille miehille silloin kun itseäni huvittaa! Eikä se ole joka päivä.

        Katkeruus nyt lähinnä paistaa jostain sieltä törmäyskurssilta. Jos Alanyaan matkustaminen on uskaltamista mitä suurimmassa määrin sinun mielestäsi, niin anna palaa vaan ja uskalla sitten. Tosiaan kovimpia juttuja mitä joku voi tehdä on Turkin matka ja erittäin halpa sellainen. (anteeksi vaan, mutta minua jo naurattaa)...

        Katkeraa tässä on lähinnä se, että olet mukamas kulttuurimatkalla ja panetat itseäsi vaikkakin omasta halustasi niillä rantagigoloilla. Ymmärrän toisaalta. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja noihin ratkaisuihin on omat syynsä. Ne tiedät kyllä ihan itse ja jos et vielä niin kyllä huomaat jossain vaiheessa.


      • on jäänyt lukio
        Marjatta... kirjoitti:

        On näihin katkeriin miehiin (ja naisiinkin) törmätty. Eivät ymmärrä hyvän päälle. Turkin kulttuuri on tuhansia vuosia vanhaa. Siitä ei suomalaiset juntit tiedä, varsinkaan kun eivät ole uskaltaneet koskaan maassa edes käydä! Pelkureita ovat usein nämä arvostelijat! Lukekaa historiaa ja tutustukaa kulttuuriin niinkuin minä niin voitte asiaa kommentoida. Peniskateus vaivaa näitä ruikuttajia. Mielelläni annan nuorille salskeille miehille silloin kun itseäni huvittaa! Eikä se ole joka päivä.

        väliin, koska peniskateus on nimenomaan naisten vaiva. Siis sen Freudin mukaan, u know...

        Turkki on millä tahansa mittarilla kehitysmaa. pyrkii kovasti EUhun, muttei pääse. Marjattakin tietäisi ellie ne kaikki koulut olis jäänyt kesken. Mutta tiedostava nainenhan ei suostuisikaan turkkilaisten bordellinkorvikkeeksi. Paitsi ylipainoiset, kun ei muutakaan mahdollisuutta ole...


      • näille "naukujille"
        Marjatta... kirjoitti:

        en lähde hakemaan mitään pitkäaikaista seurustelua vaan lomaromannsia, sen verran järkeä on päässä. Kokemusta on suomalaisista miehistä, ovat usein kotiorjaa ja ruuanlaittajaa vailla. Turkkilaiset miehet sentään osaavat kokata. Sitäpaitsi islam kieltää viinan juonnin, olen näihin suomalaisiin juoppoihin kyllästynyt. Varmaan suomessakin on hyviä miehiä, mutta ei ole osunut kohdalle. Turha haukkua, jos ei ole itse kokenut!

        ja suomalaisen naisen haukkujille.
        On hienoa,että sinulla toimii realiteetit ja
        omaat sellaista ajatusta ja tekemisen iloa
        joka vaatii rohkeutta.
        Ei näille kateellisille miehille mikään
        järkipuhe auta,kun ovat katkeroituneita ja
        kunnottomia ääliöitä.
        Itse vetelevät käteen ja käyvät maksullisissa
        naisissa,kun ei muuten saa seksuaalisia nautintoja.
        Osa voi olla kyllä kunnon miehiäkin,mutta ajan
        oloon katkeroituneet,kun ei ole sitä omaa löytynyt.
        Yst.terveisin:Itsetunnolla varustettu suoma-
        lainen miues.


      • Marjatta...
        näille "naukujille" kirjoitti:

        ja suomalaisen naisen haukkujille.
        On hienoa,että sinulla toimii realiteetit ja
        omaat sellaista ajatusta ja tekemisen iloa
        joka vaatii rohkeutta.
        Ei näille kateellisille miehille mikään
        järkipuhe auta,kun ovat katkeroituneita ja
        kunnottomia ääliöitä.
        Itse vetelevät käteen ja käyvät maksullisissa
        naisissa,kun ei muuten saa seksuaalisia nautintoja.
        Osa voi olla kyllä kunnon miehiäkin,mutta ajan
        oloon katkeroituneet,kun ei ole sitä omaa löytynyt.
        Yst.terveisin:Itsetunnolla varustettu suoma-
        lainen miues.

        Kiva, että suomalaisella miehella voi olla pokkaa sanoa asiat niinkuin ne on. Kyllä molemmilla sukupuolilla on tiettyjä tarpeita ja niitä saa tyydyttää kunhan ei pilaa toisen osapuolen elämää. Hyvää kevään jatkoa!


      • Marjatta...
        Jännä Jane kirjoitti:

        Katkeruus nyt lähinnä paistaa jostain sieltä törmäyskurssilta. Jos Alanyaan matkustaminen on uskaltamista mitä suurimmassa määrin sinun mielestäsi, niin anna palaa vaan ja uskalla sitten. Tosiaan kovimpia juttuja mitä joku voi tehdä on Turkin matka ja erittäin halpa sellainen. (anteeksi vaan, mutta minua jo naurattaa)...

        Katkeraa tässä on lähinnä se, että olet mukamas kulttuurimatkalla ja panetat itseäsi vaikkakin omasta halustasi niillä rantagigoloilla. Ymmärrän toisaalta. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja noihin ratkaisuihin on omat syynsä. Ne tiedät kyllä ihan itse ja jos et vielä niin kyllä huomaat jossain vaiheessa.

        En tiedä miksi hyökkäät noin kärkkäästi minua vastaan, taitaa olla itselläsi itsetunto nollassa. Olen vahva ja rohkea nainen ja tuntuu vaivaavan joitain pikkusieluja. Sitäpaitsi olen matkustanut muuallakin Turkissa ihan kultturimatkoilla, et voi kieltää etteikö maasta löydy historiaa ja rikasta kulttuuria. Tai sitten et tiedä maailman historiasta hölkäsen pöläystä. Matkani eivät suinkaan ole aina mitään halpamatkoja: all inclusive hotelleissakin olen lomaillut, jos satut tietämään mitä tarkoitan.


      • Marjatta...
        on jäänyt lukio kirjoitti:

        väliin, koska peniskateus on nimenomaan naisten vaiva. Siis sen Freudin mukaan, u know...

        Turkki on millä tahansa mittarilla kehitysmaa. pyrkii kovasti EUhun, muttei pääse. Marjattakin tietäisi ellie ne kaikki koulut olis jäänyt kesken. Mutta tiedostava nainenhan ei suostuisikaan turkkilaisten bordellinkorvikkeeksi. Paitsi ylipainoiset, kun ei muutakaan mahdollisuutta ole...

        Kyllä on lukio käyty ja 3 ällää kirjoitin aikoinaan, sitten yliopistoon ja maisteriksi. Nyt valtion palveluksessa. Että kouluja on käyty. Elämänkoulu mukaan lukien. Ja voi voi kyllä suomalaisia miehiä nimenomaan vaivaa ison peniksen kateus, tuo Freudhan oli itse perverssi sekopää, jonka teoriat on sen omasta elämästä muotoiltuja. Hänelläkin oli varmasti pieni penis. Mutta lohdutan sinua: ei se koko vaan sen käyttötaito!


      • muttei hyvälläkään
        Marjatta... kirjoitti:

        Kyllä on lukio käyty ja 3 ällää kirjoitin aikoinaan, sitten yliopistoon ja maisteriksi. Nyt valtion palveluksessa. Että kouluja on käyty. Elämänkoulu mukaan lukien. Ja voi voi kyllä suomalaisia miehiä nimenomaan vaivaa ison peniksen kateus, tuo Freudhan oli itse perverssi sekopää, jonka teoriat on sen omasta elämästä muotoiltuja. Hänelläkin oli varmasti pieni penis. Mutta lohdutan sinua: ei se koko vaan sen käyttötaito!

        Turkissa on tunnetusti pienemmät penikset kuin Suomessa tai muissa pohjoismaissa, joten peniskateudesta ei voi olla kyse. Ei myöskään rakastajantaidoista, koska turkkilaisten miesten kestävyys on huonompi kuin missään Euroopan maassa.


      • Jännä Jane
        Marjatta... kirjoitti:

        En tiedä miksi hyökkäät noin kärkkäästi minua vastaan, taitaa olla itselläsi itsetunto nollassa. Olen vahva ja rohkea nainen ja tuntuu vaivaavan joitain pikkusieluja. Sitäpaitsi olen matkustanut muuallakin Turkissa ihan kultturimatkoilla, et voi kieltää etteikö maasta löydy historiaa ja rikasta kulttuuria. Tai sitten et tiedä maailman historiasta hölkäsen pöläystä. Matkani eivät suinkaan ole aina mitään halpamatkoja: all inclusive hotelleissakin olen lomaillut, jos satut tietämään mitä tarkoitan.

        En todellakaan hyökkää sinua vastaan, sillä olethan sekä noin kultturelli ja hyväkäytöksinen että hyvin tienaava eli sitä eliittiä mitä Suomesta yleensä tulee Turkkiin. Rohkea sinä olet ja se kai on sinun paras meriittisi. Pikkusieluna tietysti katselen kateellisena kun huojut kapakasta pikkugigoloittesi kanssa aamiaisaikaan, kun minä menen sukelluskurssille tai salille.

        Matkailun ammattilaisena tiedän, että all inclusive tarjontaa löytyy lähinnä niille, joilla ei ole ihan varmaa uskallusta lähteä esim. paikalliseen ravintolaan. AI- ihmiset yleensä varaavat niin sanotusti varman päälle, mutta sitä seikkailuahan tyydyttävät sitten ne paikalliset pojat. Onnea vaan!

        Maailman historiaa toisaalta ei tällä palstalla ole oleellista käsitellä.


      • Hahahaaa
        Marjatta... kirjoitti:

        En tiedä miksi hyökkäät noin kärkkäästi minua vastaan, taitaa olla itselläsi itsetunto nollassa. Olen vahva ja rohkea nainen ja tuntuu vaivaavan joitain pikkusieluja. Sitäpaitsi olen matkustanut muuallakin Turkissa ihan kultturimatkoilla, et voi kieltää etteikö maasta löydy historiaa ja rikasta kulttuuria. Tai sitten et tiedä maailman historiasta hölkäsen pöläystä. Matkani eivät suinkaan ole aina mitään halpamatkoja: all inclusive hotelleissakin olen lomaillut, jos satut tietämään mitä tarkoitan.

        "Olen vahva ja rohkea nainen ja tuntuu vaivaavan joitain pikkusieluja"

        Just joo. Kaltaistesi paskojen takia oikeat naisetkin joutuvat sietämään kaiken maailman limahyypiöiden sikamaista lähentelyä ja raiskauksia jopa Suomessa.

        Kaltaistesi säälittävien aivottomien lehmien takia...


      • Marjatta...
        Jännä Jane kirjoitti:

        En todellakaan hyökkää sinua vastaan, sillä olethan sekä noin kultturelli ja hyväkäytöksinen että hyvin tienaava eli sitä eliittiä mitä Suomesta yleensä tulee Turkkiin. Rohkea sinä olet ja se kai on sinun paras meriittisi. Pikkusieluna tietysti katselen kateellisena kun huojut kapakasta pikkugigoloittesi kanssa aamiaisaikaan, kun minä menen sukelluskurssille tai salille.

        Matkailun ammattilaisena tiedän, että all inclusive tarjontaa löytyy lähinnä niille, joilla ei ole ihan varmaa uskallusta lähteä esim. paikalliseen ravintolaan. AI- ihmiset yleensä varaavat niin sanotusti varman päälle, mutta sitä seikkailuahan tyydyttävät sitten ne paikalliset pojat. Onnea vaan!

        Maailman historiaa toisaalta ei tällä palstalla ole oleellista käsitellä.

        Hyvä Jännä Jane (mielenkiintoinen nimimerkki..)

        Liekö ammattitaitosi hankittu sitten matkaoppaan hanttihommista vai mistä, mutta uskaltaisin väittää että olen matkustellut sinua enemmän ja useissa maissa ja kohteissa, en todellakaan vain vihaamassasi Turkissa. Sukellusveneet ja Big Benit on nähty! Sydämeni on kuitenkin Turkissa ja se on suosikkikohde minulle. Ilmeisesti on joku gigolo sinua Turkissa "pannut halvalla" ja jotenkin projisoit vihasi Turkin ystäviin. On niitä sikoja joka maan miehissä, jos et ole huomannut. Et ehkä osaa käsitellä miehiä?

        Ensinnäkään en notku kännissä baareissa, alkoholia en juurikaan edes käytä! Kyllä miehiä löytää muualtakin kuin baarista ja rannalta, jopa museoista! Eikä miesten kyttääminen ja niiden kanssa "naiminen" ole minulle kokopäiväistä lomatoimintaa. Mutta eroottisena ihmisenä voi mielihalu tulla kerran-pari viikossa. Eikä sitä ole pakko tyydyttää jonkun ohikulkijan kanssa. Jos kemiat ja katseet kohtaavat voi tuloksena olla kuitenkin romanssi.

        Olen korkeakoulutettu akateeminen nainen, ja olen palkkaani tyytyväinen. BMI on muuten kohdallaan. Jos sinulle kulttuuri tarkoittaa sukelluskurssia ja punttisalia voin vain pahoitella asiaa. Kokeilisit vaikka teatteria tai balettia. Museotkin ovat ihan hyviä paikkoja kulttuuriin tutustumiseen kaltaisillesi aloittelijoille.

        Tunnet tietävän erityisen hyvin Turkkiin matkustavat ihmiset, itse en kehtaisi tehdä noin tökeröitä ja loukkaavia yleistyksiä.

        Supertäysihoidot ovat käteviä, ja kuka kieltää ulkona syömisen vaikka onkin täysihoitohotellissa? Itse käyn kyllä hotellin ulkopuolellakin lomillani! Kyllä ruokakulttuuri on tullut maassa jo tutuksi!

        Seikkailu ja sen laatu on täysin itsestä kiinni, omilla jaloilla ja aivoilla voi tehdä itsenäisiä päätöksiä. Arvostelijoilta usein tuntuu seikkailumieltä puuttuvan. Naisen ja miehen suhde on maailman luonnollisin asia. Sen todistaa 6 000 000 000 maan päällä asuvaa ihmistä!

        Historian ja kulttuurin tietämyksesi ollessa amatööritasoa, onkin parasta jättää se aihe pois, jäisit siinä hopealle.

        Onnea sinulle valitsemallasi tiellä! En tiedä millä valtuuksilla täällä arvostelet ihmisiä? Mutta suvaitsvampi ote olisi kohdallasi paikallaan. Nyt on viisainta lopettaa tämä jankkaaminen kanssasi, sillä se ei johda mihinkään.

        Mukavia matkoja sinulle!


      • arvaas mitä?
        näille "naukujille" kirjoitti:

        ja suomalaisen naisen haukkujille.
        On hienoa,että sinulla toimii realiteetit ja
        omaat sellaista ajatusta ja tekemisen iloa
        joka vaatii rohkeutta.
        Ei näille kateellisille miehille mikään
        järkipuhe auta,kun ovat katkeroituneita ja
        kunnottomia ääliöitä.
        Itse vetelevät käteen ja käyvät maksullisissa
        naisissa,kun ei muuten saa seksuaalisia nautintoja.
        Osa voi olla kyllä kunnon miehiäkin,mutta ajan
        oloon katkeroituneet,kun ei ole sitä omaa löytynyt.
        Yst.terveisin:Itsetunnolla varustettu suoma-
        lainen miues.

        et sinä mikään mies ole. pistää silmään tuo heikko itsetuntosi, ja sen epätoivoinen pönkitys.
        itse asiassa oletkin itse naukuja, miu mau miues.


      • Suomalainen mies minäkin
        näille "naukujille" kirjoitti:

        ja suomalaisen naisen haukkujille.
        On hienoa,että sinulla toimii realiteetit ja
        omaat sellaista ajatusta ja tekemisen iloa
        joka vaatii rohkeutta.
        Ei näille kateellisille miehille mikään
        järkipuhe auta,kun ovat katkeroituneita ja
        kunnottomia ääliöitä.
        Itse vetelevät käteen ja käyvät maksullisissa
        naisissa,kun ei muuten saa seksuaalisia nautintoja.
        Osa voi olla kyllä kunnon miehiäkin,mutta ajan
        oloon katkeroituneet,kun ei ole sitä omaa löytynyt.
        Yst.terveisin:Itsetunnolla varustettu suoma-
        lainen miues.

        Olen samaa mieltä kanssasi. On hienoa, että naiset uskaltavat elää täysillä ja tehdä, mikä heitä miellyttää. Jos ulkomaiset miehet kiinnostavat, siitä vaan, ottakaa ja nauttikaa! Varovaisuus pitää tietysti olla mukana, mutta sama koskee kaikkea, myös kotimaassa.
        Olen itse mies, mutta minua hävettää lukea miesten kirjoittamia surkeita ja aggressiivisia valituksia, kuinka naiset tekevät sitä ja tekevät tätä. Ymmärrän, että miehiä (minuakin) kirpaisee, kun naiset viedään nenän alta, mutta niin se vain on, haluamme tai emme. Tunnustetaan tosiasiat ja otetaan opiksenne, jos vain suinkin osaamme, tulee elämä paljon helpommaksi.
        Mutta Marjatta ja muut, matkustakaa ja nauttikaa, elämä on lyhyt!


      • tämäkään
        muttei hyvälläkään kirjoitti:

        Turkissa on tunnetusti pienemmät penikset kuin Suomessa tai muissa pohjoismaissa, joten peniskateudesta ei voi olla kyse. Ei myöskään rakastajantaidoista, koska turkkilaisten miesten kestävyys on huonompi kuin missään Euroopan maassa.

        Tämän sitten kerrot meille koska olet kokeillut kaikkia niitä yli kymmeniä miljoonia turkkilaisia miehiä?HipHei tämän on vallan hauskaa:-D


      • ..--..
        tämäkään kirjoitti:

        Tämän sitten kerrot meille koska olet kokeillut kaikkia niitä yli kymmeniä miljoonia turkkilaisia miehiä?HipHei tämän on vallan hauskaa:-D

        Onhan tuota tutkittukin. Suomalaiset ovat muutenkin keskimäärin turkkilaisia pidempiä ja tuo pätee kaikkiin raajoihin. Mutta menkää te vain hankkimaan niitä alfauroksianne 300 Euron Detur-matkoilta :)


      • Suomalainen mies
        Suomalainen mies minäkin kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi. On hienoa, että naiset uskaltavat elää täysillä ja tehdä, mikä heitä miellyttää. Jos ulkomaiset miehet kiinnostavat, siitä vaan, ottakaa ja nauttikaa! Varovaisuus pitää tietysti olla mukana, mutta sama koskee kaikkea, myös kotimaassa.
        Olen itse mies, mutta minua hävettää lukea miesten kirjoittamia surkeita ja aggressiivisia valituksia, kuinka naiset tekevät sitä ja tekevät tätä. Ymmärrän, että miehiä (minuakin) kirpaisee, kun naiset viedään nenän alta, mutta niin se vain on, haluamme tai emme. Tunnustetaan tosiasiat ja otetaan opiksenne, jos vain suinkin osaamme, tulee elämä paljon helpommaksi.
        Mutta Marjatta ja muut, matkustakaa ja nauttikaa, elämä on lyhyt!

        meinaatko ettei kaverille jätetä? siis niinku naisiva.niinkuin talvisodassa. siis että kunhan vain sinulla on nainen, niin eihän joka peräkammarin pojalla tarvikaan olla.


      • "pimatsu"(eli per...
        Suomalainen mies minäkin kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi. On hienoa, että naiset uskaltavat elää täysillä ja tehdä, mikä heitä miellyttää. Jos ulkomaiset miehet kiinnostavat, siitä vaan, ottakaa ja nauttikaa! Varovaisuus pitää tietysti olla mukana, mutta sama koskee kaikkea, myös kotimaassa.
        Olen itse mies, mutta minua hävettää lukea miesten kirjoittamia surkeita ja aggressiivisia valituksia, kuinka naiset tekevät sitä ja tekevät tätä. Ymmärrän, että miehiä (minuakin) kirpaisee, kun naiset viedään nenän alta, mutta niin se vain on, haluamme tai emme. Tunnustetaan tosiasiat ja otetaan opiksenne, jos vain suinkin osaamme, tulee elämä paljon helpommaksi.
        Mutta Marjatta ja muut, matkustakaa ja nauttikaa, elämä on lyhyt!

        "Tunnustetaan tosiasiat ja otetaan opiksenne, jos vain suinkin osaamme, tulee elämä paljon helpommaksi"

        Mitä tosiasioita tässä on vielä tunnustettava? Helvetin monestihan nuo on tullut havaittua - tasa-arvoisten yhteiskuntien miehet ovat haukkujen kohteena ja kunniamurhaajat ja ykeensäkin niiden yhteiskuntien miehet, joissa naisen asema on maailman huonoin, ovat NIIN ylistettyjä. Vain kaltaisesi urpon mielestä tämä saa suomalaiset miehet omituiseen valoon. Jokainen jolla on jotain pääkopassa tajuaa, että itse asiassa se on suomalaisen naisen mieli joka on hieman..sanoisinko perverssi.

        Siinä olen samaa mieltä, että voimme ottaa opiksemme eli tässä on linkki joiden tarinoista "voimme ottaa opiksemme" -

        http://www.stophonourkillings.com/index.php?name=News&catid=12


      • angelica-hell
        Jännä Jane kirjoitti:

        Katkeruus nyt lähinnä paistaa jostain sieltä törmäyskurssilta. Jos Alanyaan matkustaminen on uskaltamista mitä suurimmassa määrin sinun mielestäsi, niin anna palaa vaan ja uskalla sitten. Tosiaan kovimpia juttuja mitä joku voi tehdä on Turkin matka ja erittäin halpa sellainen. (anteeksi vaan, mutta minua jo naurattaa)...

        Katkeraa tässä on lähinnä se, että olet mukamas kulttuurimatkalla ja panetat itseäsi vaikkakin omasta halustasi niillä rantagigoloilla. Ymmärrän toisaalta. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja noihin ratkaisuihin on omat syynsä. Ne tiedät kyllä ihan itse ja jos et vielä niin kyllä huomaat jossain vaiheessa.

        Missäs jännäjane on käynyt viimeksi ulkomailla? Ja mikä saa sinut yleensäkin arvostelemaan toisen matkakohdetta? Onko se hinta vai maa yleensäkin? Oletko koskaan käynyt itse Turkissa? Paljon olet yleensä valmis maksamaan matkasta, jos yleensä matkustelet? Mitä mieltä olet seksiturismimatkoista Thaimaaseen tai muualle? Hinnathan alkavat pyöriä samoissa Turkin matkojen kanssa? Mitä mieltä olet miesten sekaantumisista mm. alaikäisiin tyttöihin Bankogissa?

        Jokaisella on omat elämä ja jokaisella on omat matkustusmotiivinsa. Varmaan myös sinulla. Riviesi välistä voin lukea pelkkää katkeruutta ja olisit itsekkin joskus "niillä turkin" matkoilla halunnut kokeilla jotain "ranta- tai muuta gigoloa."


      • turkkifani
        ..--.. kirjoitti:

        Onhan tuota tutkittukin. Suomalaiset ovat muutenkin keskimäärin turkkilaisia pidempiä ja tuo pätee kaikkiin raajoihin. Mutta menkää te vain hankkimaan niitä alfauroksianne 300 Euron Detur-matkoilta :)

        Toi sun raaja- teoria ei päde kullin kokoon. Mutta se pitää paikkansa, että alkoholinkäyttö vähentää kyvykkyyttä, ja suomipoika on aika kova dokaamaan. Mieluummin kyvykäs, selvä ja kiihkeä turkinpoika kuin känninen, elvistelevä suomi- poika.


      • Niin siis siitä
        Marjatta... kirjoitti:

        On näihin katkeriin miehiin (ja naisiinkin) törmätty. Eivät ymmärrä hyvän päälle. Turkin kulttuuri on tuhansia vuosia vanhaa. Siitä ei suomalaiset juntit tiedä, varsinkaan kun eivät ole uskaltaneet koskaan maassa edes käydä! Pelkureita ovat usein nämä arvostelijat! Lukekaa historiaa ja tutustukaa kulttuuriin niinkuin minä niin voitte asiaa kommentoida. Peniskateus vaivaa näitä ruikuttajia. Mielelläni annan nuorille salskeille miehille silloin kun itseäni huvittaa! Eikä se ole joka päivä.

        turkin kulttuuri on peräisin Ottomaanien ajalta, eikä TODELLAKAAN ole tuhansia vuosia vanhaa. Se osa mitä turkkilaiset myyvät "vanhana kulttuurina" on peräisin kreiikasta joka perusti siirtokuntia Anatoliaan. Ja Anatolianhan ja muut kristityt turkkilaiset "puhdistivat" I maailmansodan aikana (n.2 milj. ihmistä)...

        Eli jos "vuosituhantista kulttuuria" haluat pitää toimia kuin entinen tyttö: mennä kreikkaan, rannalle(illan pimeydessä), ja selälleen jalat korviin(sehän varmaan luontuukin...) ja ilmoitaa olevansa valmis... jos olet parempaa tasoa kuin, e.m. ent.tyttö niin voit ehkä toimia vähän aikaa vuohen siaisena...


      • se peniis
        Marjatta... kirjoitti:

        On näihin katkeriin miehiin (ja naisiinkin) törmätty. Eivät ymmärrä hyvän päälle. Turkin kulttuuri on tuhansia vuosia vanhaa. Siitä ei suomalaiset juntit tiedä, varsinkaan kun eivät ole uskaltaneet koskaan maassa edes käydä! Pelkureita ovat usein nämä arvostelijat! Lukekaa historiaa ja tutustukaa kulttuuriin niinkuin minä niin voitte asiaa kommentoida. Peniskateus vaivaa näitä ruikuttajia. Mielelläni annan nuorille salskeille miehille silloin kun itseäni huvittaa! Eikä se ole joka päivä.

        kateus... minä en heitä karehdi, päin vastoin. Vuohia minä taas säälin...


      • leuhkiminen
        Marjatta... kirjoitti:

        Hyvä Jännä Jane (mielenkiintoinen nimimerkki..)

        Liekö ammattitaitosi hankittu sitten matkaoppaan hanttihommista vai mistä, mutta uskaltaisin väittää että olen matkustellut sinua enemmän ja useissa maissa ja kohteissa, en todellakaan vain vihaamassasi Turkissa. Sukellusveneet ja Big Benit on nähty! Sydämeni on kuitenkin Turkissa ja se on suosikkikohde minulle. Ilmeisesti on joku gigolo sinua Turkissa "pannut halvalla" ja jotenkin projisoit vihasi Turkin ystäviin. On niitä sikoja joka maan miehissä, jos et ole huomannut. Et ehkä osaa käsitellä miehiä?

        Ensinnäkään en notku kännissä baareissa, alkoholia en juurikaan edes käytä! Kyllä miehiä löytää muualtakin kuin baarista ja rannalta, jopa museoista! Eikä miesten kyttääminen ja niiden kanssa "naiminen" ole minulle kokopäiväistä lomatoimintaa. Mutta eroottisena ihmisenä voi mielihalu tulla kerran-pari viikossa. Eikä sitä ole pakko tyydyttää jonkun ohikulkijan kanssa. Jos kemiat ja katseet kohtaavat voi tuloksena olla kuitenkin romanssi.

        Olen korkeakoulutettu akateeminen nainen, ja olen palkkaani tyytyväinen. BMI on muuten kohdallaan. Jos sinulle kulttuuri tarkoittaa sukelluskurssia ja punttisalia voin vain pahoitella asiaa. Kokeilisit vaikka teatteria tai balettia. Museotkin ovat ihan hyviä paikkoja kulttuuriin tutustumiseen kaltaisillesi aloittelijoille.

        Tunnet tietävän erityisen hyvin Turkkiin matkustavat ihmiset, itse en kehtaisi tehdä noin tökeröitä ja loukkaavia yleistyksiä.

        Supertäysihoidot ovat käteviä, ja kuka kieltää ulkona syömisen vaikka onkin täysihoitohotellissa? Itse käyn kyllä hotellin ulkopuolellakin lomillani! Kyllä ruokakulttuuri on tullut maassa jo tutuksi!

        Seikkailu ja sen laatu on täysin itsestä kiinni, omilla jaloilla ja aivoilla voi tehdä itsenäisiä päätöksiä. Arvostelijoilta usein tuntuu seikkailumieltä puuttuvan. Naisen ja miehen suhde on maailman luonnollisin asia. Sen todistaa 6 000 000 000 maan päällä asuvaa ihmistä!

        Historian ja kulttuurin tietämyksesi ollessa amatööritasoa, onkin parasta jättää se aihe pois, jäisit siinä hopealle.

        Onnea sinulle valitsemallasi tiellä! En tiedä millä valtuuksilla täällä arvostelet ihmisiä? Mutta suvaitsvampi ote olisi kohdallasi paikallaan. Nyt on viisainta lopettaa tämä jankkaaminen kanssasi, sillä se ei johda mihinkään.

        Mukavia matkoja sinulle!

        Hei Marjatta.
        Olen nainen, ja aikuinen sellainen. Tekee pahaa kun olet täällä palstalla kehumassa seksilomiasi
        Turkissa, etkä todellakaan ymmärrä tai tiedä miksi ne miehet siellä myös sinut tyydyttävät. Kysymys ei todellakaan ole niinkuin kuvasit "katseen kohtaamisen" aiheuttamasta romanssista...
        Miksi haet seksiä sieltä? Haukut suomimiehet, ulkonäöltä ja muutoin, mutta saanko kyseenalaistaa sinun ulkoisen antisi? Kelpaatko Suomi-miehelle?
        Turkissa usein juuri alanyassa nämä miehet, jotka panevat turstinaisia, ovat köyhistä Turkin osista tulleita miehiä (kurdeja), joilla on vaimo ja lapsia isää odottamassa kotona, kun isä tienaa rahat perheelleen talvikautta varten, jolloin työttömyys on huipussaan ja varsinkin kurdeilla.
        Tottakai kaikki haluavat saavat siellä seksiä, koska onhan näillä miehillä liian piktä kotiin tyydyttämään tarpeitaan. Sitten vielä huomioi se, että siellä on paljon miehiä jotka toimivat ns, "prostitoituina"muun työnsä ohessa. Usein nämä miehet ovat sisältään jo hyvin paatuneita vuosia kestäneen seksiturismi käyttäytymisen takia. Mietipä asiaa syvällisesti.. sinä ja ne sata muuta naista jota pitää "panna" kesäkautena.
        Hirvittää ajatella mitä se tekee ihmiselle sisäisesti kun tyydyttää kaltaisiasi naisia, jotka saapuvat sinne. Mitäpä sinä heidän pakostaan sinuakin tyydyttää ymmärrät. Kyllä ne sihen pystyy vaikka "aasin" kanssa, niinkuin jossakin syrjäkylillä tapahtuu.. Tekee mieleni kysyä sinulta, että haluisitko Suomeen laillistetun bordellin jossa olisi Turkkimiehiä töissä? Ja jospa vielä kertoisit rehellisesti että mitä annoit tai ostit sille miehelle? Vaatteita? Jotain muuta? Viikon ylläpidon?
        Olen tutustunut yhteen alanya mieheen, joka on itsensä hukannut noissa seksihommissa.. Varmaan henkisesti samat ikävät seuraukset kuin prostitoidulla joka ikänsä työtään tekee.. Ihminen on kuitenkin sieluineen herkkä kapistus. Minun tuntemani mies.. on menettänyt yhteytensä tunteisiinsa, eikä koskaan enää osaa rakastaa.. yhdeksän vuoden Alanya elämän jälkeen. Sinulla Marjattaseni on karmiva harrastus, jota en sivistynyt akateeminen nainen kyllä netissä kulje puolustelemassa??? Ja jos tosiaan olet sivistynyt niin selvitä taustoja, miksi ne miehet sitä siellä harrastaa..jne. Elämä ei ole niin yksipuolista kun olet kuvannut. Vaan mitäpä siitä kun vain sinä saat mitä rahalla haet, vaikkapa toinen myisi itseään ja sieluaan ihan muista syistä kuin luulet. En osaa arvostaa sinua yhtään, toivon todella että nyt otat asian käsittelyyn toisesta näkökulmasta ja otat ne vaaleanpunaiset silmälasit pois silmiltäs.


      • välttämättä
        Marjatta... kirjoitti:

        Kyllä on lukio käyty ja 3 ällää kirjoitin aikoinaan, sitten yliopistoon ja maisteriksi. Nyt valtion palveluksessa. Että kouluja on käyty. Elämänkoulu mukaan lukien. Ja voi voi kyllä suomalaisia miehiä nimenomaan vaivaa ison peniksen kateus, tuo Freudhan oli itse perverssi sekopää, jonka teoriat on sen omasta elämästä muotoiltuja. Hänelläkin oli varmasti pieni penis. Mutta lohdutan sinua: ei se koko vaan sen käyttötaito!

        Se käyttötaito ole kummosempi Turkkimiehellä, olet varmasti saanut seksin ammattilaista Turkissa, silä siellä on paljon näitä miehiä. Onneksi olkoon.. muistithan taudit sillä se mies panee myös sataa muuta naista vuodessa-


      • Rapurapurallaa
        Marjatta... kirjoitti:

        en lähde hakemaan mitään pitkäaikaista seurustelua vaan lomaromannsia, sen verran järkeä on päässä. Kokemusta on suomalaisista miehistä, ovat usein kotiorjaa ja ruuanlaittajaa vailla. Turkkilaiset miehet sentään osaavat kokata. Sitäpaitsi islam kieltää viinan juonnin, olen näihin suomalaisiin juoppoihin kyllästynyt. Varmaan suomessakin on hyviä miehiä, mutta ei ole osunut kohdalle. Turha haukkua, jos ei ole itse kokenut!

        Kun saavat paneskella, niin voihan sita kanan päälle vähän maustetta laitta.


    • Petter X

      Ei siis mitään tarvetta kommentoida.

    • Suomi-poikaa
      • Ellen

        Turkkilainen mieshän on vain äidin rakas en ole ikina lapsellisenpia miehiä tavannut nehän tirisee kuin lapset suomessa


      • yleistämistä
        Ellen kirjoitti:

        Turkkilainen mieshän on vain äidin rakas en ole ikina lapsellisenpia miehiä tavannut nehän tirisee kuin lapset suomessa

        Kuinka monta Turkkilaista tunnet Ellen?

        Kyllä kuule suomestakin löytyy yhtälailla mammanpoikia joille äipät tekee kaiken valmiiksi.
        Ihmekään että sellasia nössöjä. ;) kjäh.


      • Byrne
        yleistämistä kirjoitti:

        Kuinka monta Turkkilaista tunnet Ellen?

        Kyllä kuule suomestakin löytyy yhtälailla mammanpoikia joille äipät tekee kaiken valmiiksi.
        Ihmekään että sellasia nössöjä. ;) kjäh.

        Turkkilainen mies juo siinä missä suomalainenkin matkusta enemmän niin tiedät jotain.Suomalainen mies osaa kyllä ruokaa laittaa täyttä paskaa koko kirjotus.


      • tuli tekstiä
        Byrne kirjoitti:

        Turkkilainen mies juo siinä missä suomalainenkin matkusta enemmän niin tiedät jotain.Suomalainen mies osaa kyllä ruokaa laittaa täyttä paskaa koko kirjotus.

        ei oikeastaan kukaan muu juo niin humalahakuisesti kuin suomalainen. JA olen matkustanut, paljon.


      • on oikein paljon
        tuli tekstiä kirjoitti:

        ei oikeastaan kukaan muu juo niin humalahakuisesti kuin suomalainen. JA olen matkustanut, paljon.

        Niin varmaan olet matkustellu, eihän sitä kukaan ole epäillytkään, 32 kertaa Turkissa ja ihan Kreikassakin käynyt jakamassa persettä, kun et suomalaiselle kelpaa.
        Kukaan nainen, joiden tiedän matkustaneen ja paljon, ei ole sekoillut persettä jakamalla ulkomailla, heillä on pikkasen avarampi maailman katsomus ja tietty oman arvon tunne. Terve, järkevä ja fiksu suomalainen nainen ei nostata itsetuntoa sillä, että luulee kaikkien turkkilaismiesten rakastavan minua, kun minä annann niille persettä, turkkihomot nauravat teille hölmöille. Jos on reissanut ympäri maailmaa, tietää, ettei ne pikkupaskiaiset todella tarkoita mitä ne sanoo. I love yuo, ei todella tarkoita, että he olisivat menossa naimisiin kanssasi, persettä haluaa ja kun sitä varmasti sinulta saa niin sinne jäät kuppasi ja sankkerisi kanssa. Haikailemaan: "varmaan se minua rakastaa, vaikka turpiin antoikin, taudin tartutti ja rahat pölli, mutta ku se sanoi I Love You, kyllä se on tosi rakkautta!" Herätkää hölmöt huorat, älkää loatko kaikkien suomalaisten naisten mainetta ! Oma vaimoni on opetellut muutaman kovan luokan herjauksen turkiksi, kreikaksi jotta saa olla rauhassa. Me emme kylläkään enään käy suomilutkien suosimissa maissa ollenkaan (Kreikka ja Turkki), emme halua olla todistamassa suomilutkien kännistä naurettavaa käytöstä ja huoraamista (rakkautta ensi silmäksellä sielä lentokentän vilinässä, voi perse sanon minä). Me haemme laatua mm. Meksiko, Thaimaa, Vietnam, Kiina, Japani, Puerto Rico, Kanada, Australia, Indonesia, Singapore, Malesia, Panama on tullut nähdyksi. Onneksi ko. matkat maksavat niin paljon, ettei huorilla ole varaa sinne asti mennä persettä jakamaan. Turkkiin pääsee 5 kertaa yhdellä Panaman matkan hinnalla
        Sitäpaitsi, turkkilaisen miehen mielestä KAIKKI, KAIK-KI akat ovat huoria paitsi oma äiti ja oma sisko, jota turkkimurjaanit nussivat heti kun sisko on muuttanut omaan makuuhuoneeseen ja kun ehtivät toisten miesten nussimiselta


      • *suomityttö*
        on oikein paljon kirjoitti:

        Niin varmaan olet matkustellu, eihän sitä kukaan ole epäillytkään, 32 kertaa Turkissa ja ihan Kreikassakin käynyt jakamassa persettä, kun et suomalaiselle kelpaa.
        Kukaan nainen, joiden tiedän matkustaneen ja paljon, ei ole sekoillut persettä jakamalla ulkomailla, heillä on pikkasen avarampi maailman katsomus ja tietty oman arvon tunne. Terve, järkevä ja fiksu suomalainen nainen ei nostata itsetuntoa sillä, että luulee kaikkien turkkilaismiesten rakastavan minua, kun minä annann niille persettä, turkkihomot nauravat teille hölmöille. Jos on reissanut ympäri maailmaa, tietää, ettei ne pikkupaskiaiset todella tarkoita mitä ne sanoo. I love yuo, ei todella tarkoita, että he olisivat menossa naimisiin kanssasi, persettä haluaa ja kun sitä varmasti sinulta saa niin sinne jäät kuppasi ja sankkerisi kanssa. Haikailemaan: "varmaan se minua rakastaa, vaikka turpiin antoikin, taudin tartutti ja rahat pölli, mutta ku se sanoi I Love You, kyllä se on tosi rakkautta!" Herätkää hölmöt huorat, älkää loatko kaikkien suomalaisten naisten mainetta ! Oma vaimoni on opetellut muutaman kovan luokan herjauksen turkiksi, kreikaksi jotta saa olla rauhassa. Me emme kylläkään enään käy suomilutkien suosimissa maissa ollenkaan (Kreikka ja Turkki), emme halua olla todistamassa suomilutkien kännistä naurettavaa käytöstä ja huoraamista (rakkautta ensi silmäksellä sielä lentokentän vilinässä, voi perse sanon minä). Me haemme laatua mm. Meksiko, Thaimaa, Vietnam, Kiina, Japani, Puerto Rico, Kanada, Australia, Indonesia, Singapore, Malesia, Panama on tullut nähdyksi. Onneksi ko. matkat maksavat niin paljon, ettei huorilla ole varaa sinne asti mennä persettä jakamaan. Turkkiin pääsee 5 kertaa yhdellä Panaman matkan hinnalla
        Sitäpaitsi, turkkilaisen miehen mielestä KAIKKI, KAIK-KI akat ovat huoria paitsi oma äiti ja oma sisko, jota turkkimurjaanit nussivat heti kun sisko on muuttanut omaan makuuhuoneeseen ja kun ehtivät toisten miesten nussimiselta

        Minäkin matkustan poikaystäväni kanssa vuosittain Karibialle, Kuuban tai Jamaikalle eikä siellä tollasta touhua näy ollenkaan. Miehet on toki uteliaita, saattavat sanoa että olet kaunis, mutta siihen se sitten jääkin. Niillä on siellä jonkin näköinen omanarvontunto ja ylpeys, eivät juokse vongaten turistinaisten perässä vaikka yleensä köyhiä ovat kuin kirkonrotat.


      • jamaikallako ei
        *suomityttö* kirjoitti:

        Minäkin matkustan poikaystäväni kanssa vuosittain Karibialle, Kuuban tai Jamaikalle eikä siellä tollasta touhua näy ollenkaan. Miehet on toki uteliaita, saattavat sanoa että olet kaunis, mutta siihen se sitten jääkin. Niillä on siellä jonkin näköinen omanarvontunto ja ylpeys, eivät juokse vongaten turistinaisten perässä vaikka yleensä köyhiä ovat kuin kirkonrotat.

        Buhahahahahahaaa!


        80 000 (siis kahdeksankymmentätuhatta) brittinaista, suurin osa karmeimman näköisiä lehmiä mitä maailmasta löytyy, matkustaa vuosittain Jamaicalle saamaan "black bamboota". Eikä tämä ole vitsi. En tietenkään väitä että kaikki 80 000 pelkästään munan perässä ovat, mutta suuri osa...


      • matkailu avartaa
        *suomityttö* kirjoitti:

        Minäkin matkustan poikaystäväni kanssa vuosittain Karibialle, Kuuban tai Jamaikalle eikä siellä tollasta touhua näy ollenkaan. Miehet on toki uteliaita, saattavat sanoa että olet kaunis, mutta siihen se sitten jääkin. Niillä on siellä jonkin näköinen omanarvontunto ja ylpeys, eivät juokse vongaten turistinaisten perässä vaikka yleensä köyhiä ovat kuin kirkonrotat.

        Caribialaiset ja väliameriikkalaiset ovat juuri sellaisia, että he ovat uteliaita ja haluavat tehdä tuttavuutta eri kansojen kanssa. En ole minäkään tavannut horoja maailmalla, yleensä sinne mennään avio-/avoparit, kun kerran kaukana ollaan on hauskempaa katsella TODELLA vanhaa kulttuuiria, Sinne ei lähdetä hutsuamaan.


      • *suomityttö*
        matkailu avartaa kirjoitti:

        Caribialaiset ja väliameriikkalaiset ovat juuri sellaisia, että he ovat uteliaita ja haluavat tehdä tuttavuutta eri kansojen kanssa. En ole minäkään tavannut horoja maailmalla, yleensä sinne mennään avio-/avoparit, kun kerran kaukana ollaan on hauskempaa katsella TODELLA vanhaa kulttuuiria, Sinne ei lähdetä hutsuamaan.

        Itse olen liikkunut siellä paljon ilman äijääkin, eikä minulla ainakaan mitään ongelmia ole ollut. Puhuinkin nyt siitä, että miehet ei siellä juokse vongaten perässä niinkuin Turkissa, toinen asia on, että varmaan siellä saa jos haluaa ja sillä asenteella on liikkeellä. Mikäs siinä, ovat ainakin paremman näköisiä kuin turkkilaiset.


      • Voi voi
        *suomityttö* kirjoitti:

        Minäkin matkustan poikaystäväni kanssa vuosittain Karibialle, Kuuban tai Jamaikalle eikä siellä tollasta touhua näy ollenkaan. Miehet on toki uteliaita, saattavat sanoa että olet kaunis, mutta siihen se sitten jääkin. Niillä on siellä jonkin näköinen omanarvontunto ja ylpeys, eivät juokse vongaten turistinaisten perässä vaikka yleensä köyhiä ovat kuin kirkonrotat.

        Jamaica on yksi maailman tunnetuimmista seksi matkailu kohteista.


    • horomatkailua

      juuri NÄIN

      • Yritän ymmärtää

        Ettekö te ihmiset jaksa muuhun energiaanne laittaa kun tälläisiin toisten mollauskirjoituksiin!

        Oikeesti yrittäkää nyt ymmärtää et ihmiset on erilaisia ja toimivat eri tavoin.
        Jokaisella maalla on omat kulttuurinsa ja tapansa. Ja joku tykkää suomalaisista ja joku kiinalaisista tai turkkilaisista...

        Ei se mitään auta että kaikki mollaavat toisten käyttäytymistä jne... Voimme kyllä kummastella toistemme tapoja. Mutta jotta on varaa heti mollata, niin pitää ottaa asioista kunnolla selville, ennen ku heti syyllistää.

        mm. Turkin kurdit ym. "köyhät& kouluttamattomat" ihmiset tappavat toisiaan ja muita monista syistä (en tarkoita että se olisi millään lailla hyväksyttävää).
        mutta esim. nämä ed.mainitut eivät tiedä oikein mistään mitään ja ovat niin "tyhmiä" että jopa tappavat ihmisiä.
        Sama homma voisi olla täällä suomessakin jos ei olisi yhtään kouluja käyty, eikä tiedettäisi mistään mitään jne.. Ihan oikeesti ottakaa ihmiset asioista selkoa, niin ymmärrätte muita ihmisiä paremmin!

        KYLLÄ NE esim.KIINALAISETKIN VOIVAT KUMMASTELLA MONIA MEIDÄN TAPOJA (VAIKKA RAISKAUKSIA, ALKOHOLIN VÄÄRINKÄYTTÖÄ TMV...)

        JOKAISELLA MAALLA OMAT HUONOT JA HYVÄT PUOLENSA!
        EI LÖYDY MAATA JOSSA EI MITÄÄN ONGELMIA OLISI OLLENKAAN!

        KESKITTYKÄÄ IHMISET OLENNAISEEN JA NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ JA NIISTÄ HYVISTÄ ASIOISTA, OKEI? =)

        ikävää jos saatte toistenne mollaamisesta jotain kiksejä =(


      • tämä lause on ainoa joka
        Yritän ymmärtää kirjoitti:

        Ettekö te ihmiset jaksa muuhun energiaanne laittaa kun tälläisiin toisten mollauskirjoituksiin!

        Oikeesti yrittäkää nyt ymmärtää et ihmiset on erilaisia ja toimivat eri tavoin.
        Jokaisella maalla on omat kulttuurinsa ja tapansa. Ja joku tykkää suomalaisista ja joku kiinalaisista tai turkkilaisista...

        Ei se mitään auta että kaikki mollaavat toisten käyttäytymistä jne... Voimme kyllä kummastella toistemme tapoja. Mutta jotta on varaa heti mollata, niin pitää ottaa asioista kunnolla selville, ennen ku heti syyllistää.

        mm. Turkin kurdit ym. "köyhät& kouluttamattomat" ihmiset tappavat toisiaan ja muita monista syistä (en tarkoita että se olisi millään lailla hyväksyttävää).
        mutta esim. nämä ed.mainitut eivät tiedä oikein mistään mitään ja ovat niin "tyhmiä" että jopa tappavat ihmisiä.
        Sama homma voisi olla täällä suomessakin jos ei olisi yhtään kouluja käyty, eikä tiedettäisi mistään mitään jne.. Ihan oikeesti ottakaa ihmiset asioista selkoa, niin ymmärrätte muita ihmisiä paremmin!

        KYLLÄ NE esim.KIINALAISETKIN VOIVAT KUMMASTELLA MONIA MEIDÄN TAPOJA (VAIKKA RAISKAUKSIA, ALKOHOLIN VÄÄRINKÄYTTÖÄ TMV...)

        JOKAISELLA MAALLA OMAT HUONOT JA HYVÄT PUOLENSA!
        EI LÖYDY MAATA JOSSA EI MITÄÄN ONGELMIA OLISI OLLENKAAN!

        KESKITTYKÄÄ IHMISET OLENNAISEEN JA NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ JA NIISTÄ HYVISTÄ ASIOISTA, OKEI? =)

        ikävää jos saatte toistenne mollaamisesta jotain kiksejä =(

        kannattaa huomioida...

        "en tarkoita että se olisi millään lailla hyväksyttävää"

        Kaikki muu on kokemattoman pikkuihmisen jokellusta...


      • buhahahahahahaaa
        Yritän ymmärtää kirjoitti:

        Ettekö te ihmiset jaksa muuhun energiaanne laittaa kun tälläisiin toisten mollauskirjoituksiin!

        Oikeesti yrittäkää nyt ymmärtää et ihmiset on erilaisia ja toimivat eri tavoin.
        Jokaisella maalla on omat kulttuurinsa ja tapansa. Ja joku tykkää suomalaisista ja joku kiinalaisista tai turkkilaisista...

        Ei se mitään auta että kaikki mollaavat toisten käyttäytymistä jne... Voimme kyllä kummastella toistemme tapoja. Mutta jotta on varaa heti mollata, niin pitää ottaa asioista kunnolla selville, ennen ku heti syyllistää.

        mm. Turkin kurdit ym. "köyhät& kouluttamattomat" ihmiset tappavat toisiaan ja muita monista syistä (en tarkoita että se olisi millään lailla hyväksyttävää).
        mutta esim. nämä ed.mainitut eivät tiedä oikein mistään mitään ja ovat niin "tyhmiä" että jopa tappavat ihmisiä.
        Sama homma voisi olla täällä suomessakin jos ei olisi yhtään kouluja käyty, eikä tiedettäisi mistään mitään jne.. Ihan oikeesti ottakaa ihmiset asioista selkoa, niin ymmärrätte muita ihmisiä paremmin!

        KYLLÄ NE esim.KIINALAISETKIN VOIVAT KUMMASTELLA MONIA MEIDÄN TAPOJA (VAIKKA RAISKAUKSIA, ALKOHOLIN VÄÄRINKÄYTTÖÄ TMV...)

        JOKAISELLA MAALLA OMAT HUONOT JA HYVÄT PUOLENSA!
        EI LÖYDY MAATA JOSSA EI MITÄÄN ONGELMIA OLISI OLLENKAAN!

        KESKITTYKÄÄ IHMISET OLENNAISEEN JA NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ JA NIISTÄ HYVISTÄ ASIOISTA, OKEI? =)

        ikävää jos saatte toistenne mollaamisesta jotain kiksejä =(

        "KYLLÄ NE esim.KIINALAISETKIN VOIVAT KUMMASTELLA MONIA MEIDÄN TAPOJA (VAIKKA RAISKAUKSIA, ALKOHOLIN VÄÄRINKÄYTTÖÄ TMV...)"

        Näitä asioitahan ei Kiinassa tapahdukaan...

        Brouhahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


      • tilastot kiinasta
        Yritän ymmärtää kirjoitti:

        Ettekö te ihmiset jaksa muuhun energiaanne laittaa kun tälläisiin toisten mollauskirjoituksiin!

        Oikeesti yrittäkää nyt ymmärtää et ihmiset on erilaisia ja toimivat eri tavoin.
        Jokaisella maalla on omat kulttuurinsa ja tapansa. Ja joku tykkää suomalaisista ja joku kiinalaisista tai turkkilaisista...

        Ei se mitään auta että kaikki mollaavat toisten käyttäytymistä jne... Voimme kyllä kummastella toistemme tapoja. Mutta jotta on varaa heti mollata, niin pitää ottaa asioista kunnolla selville, ennen ku heti syyllistää.

        mm. Turkin kurdit ym. "köyhät& kouluttamattomat" ihmiset tappavat toisiaan ja muita monista syistä (en tarkoita että se olisi millään lailla hyväksyttävää).
        mutta esim. nämä ed.mainitut eivät tiedä oikein mistään mitään ja ovat niin "tyhmiä" että jopa tappavat ihmisiä.
        Sama homma voisi olla täällä suomessakin jos ei olisi yhtään kouluja käyty, eikä tiedettäisi mistään mitään jne.. Ihan oikeesti ottakaa ihmiset asioista selkoa, niin ymmärrätte muita ihmisiä paremmin!

        KYLLÄ NE esim.KIINALAISETKIN VOIVAT KUMMASTELLA MONIA MEIDÄN TAPOJA (VAIKKA RAISKAUKSIA, ALKOHOLIN VÄÄRINKÄYTTÖÄ TMV...)

        JOKAISELLA MAALLA OMAT HUONOT JA HYVÄT PUOLENSA!
        EI LÖYDY MAATA JOSSA EI MITÄÄN ONGELMIA OLISI OLLENKAAN!

        KESKITTYKÄÄ IHMISET OLENNAISEEN JA NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ JA NIISTÄ HYVISTÄ ASIOISTA, OKEI? =)

        ikävää jos saatte toistenne mollaamisesta jotain kiksejä =(

        "This morning the Chinese Ministry of Public Security released a report about the 'state of national public security', according to Beijing's Legal Mirror.
        The report quotes some interesting figures related to criminal cases that took place in China during the first six months of 2005. Let's have a look:

        - The total amount of criminal cases was 2,13 million (a decrease of 1,2% if compared with the same period last year);
        - Criminal cases cracked by investigators amount to more than 85,000 (no comparative data were given);

        The Public Security report also highlighted five important trends in criminal activities:

        1. Criminals are targeting juicier goals: richer people or entities;
        2. Car theft is on the rise: during the first half of the year 48,000 cases were filed nationwide, an increase of 15,5% over the same period in 2004;
        3. Criminal cases happen more often in public spaces: meaning that the streets are becoming less safe than they used to be;
        4. The average age of criminals is lowering: more kids are involved in illegal activities;
        5. New types of criminal activities are emerging: blackmailing, cons, and prostitution via the Web.

        Other interesting statistics highlighted in the report:

        Arson: 4,585 cases (21,3% decrease over the same period last year)
        Bombing: 543 cases (17,7% decrease)
        Murders: 11,000 cases (13,6% decrease )
        Rape: 15,000 cases (5,8% decrease)
        Assault and battery: 65,000 cases (0,1% decrease)

        Scary stuff! Check out how many traffic accidents happened in this country from January to June 2005:

        Traffic accidents: 229,000
        Traffic deaths: 46,000
        Traffic injuries: 236,000

        The above means that every 24 hours there are 1,265 accidents, 254 people dead, and 1,303 people injured on the streets!

        So, car thieves, maybe you should change your focus on a safer type of commodity.

        Links and Sources
        Legal Mirror Article (Chinese): More than 85,000 criminal cases cracked in the first half of the year"


      • Mehmet ja Askim
        Yritän ymmärtää kirjoitti:

        Ettekö te ihmiset jaksa muuhun energiaanne laittaa kun tälläisiin toisten mollauskirjoituksiin!

        Oikeesti yrittäkää nyt ymmärtää et ihmiset on erilaisia ja toimivat eri tavoin.
        Jokaisella maalla on omat kulttuurinsa ja tapansa. Ja joku tykkää suomalaisista ja joku kiinalaisista tai turkkilaisista...

        Ei se mitään auta että kaikki mollaavat toisten käyttäytymistä jne... Voimme kyllä kummastella toistemme tapoja. Mutta jotta on varaa heti mollata, niin pitää ottaa asioista kunnolla selville, ennen ku heti syyllistää.

        mm. Turkin kurdit ym. "köyhät& kouluttamattomat" ihmiset tappavat toisiaan ja muita monista syistä (en tarkoita että se olisi millään lailla hyväksyttävää).
        mutta esim. nämä ed.mainitut eivät tiedä oikein mistään mitään ja ovat niin "tyhmiä" että jopa tappavat ihmisiä.
        Sama homma voisi olla täällä suomessakin jos ei olisi yhtään kouluja käyty, eikä tiedettäisi mistään mitään jne.. Ihan oikeesti ottakaa ihmiset asioista selkoa, niin ymmärrätte muita ihmisiä paremmin!

        KYLLÄ NE esim.KIINALAISETKIN VOIVAT KUMMASTELLA MONIA MEIDÄN TAPOJA (VAIKKA RAISKAUKSIA, ALKOHOLIN VÄÄRINKÄYTTÖÄ TMV...)

        JOKAISELLA MAALLA OMAT HUONOT JA HYVÄT PUOLENSA!
        EI LÖYDY MAATA JOSSA EI MITÄÄN ONGELMIA OLISI OLLENKAAN!

        KESKITTYKÄÄ IHMISET OLENNAISEEN JA NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ JA NIISTÄ HYVISTÄ ASIOISTA, OKEI? =)

        ikävää jos saatte toistenne mollaamisesta jotain kiksejä =(

        Vai kuuluu raiskaukset suomalaisiin tapoihin, en ole ennen kuullutkaan moisesta. Pitää varmaan sitten lähteä johonkin puistoon väijymään...

        Varsinkin Helsingissä voi kyllä saada sellaisen kuvan, että suomalaiset ovat kovia poikia raiskaamaan, koska Helsingin Sanomat eivät enää uutisissaan mainitse raiskaajan etnistä taustaa, joka on siis yleensä jotain ihan muuta kuin syntyperäinen suomalainen. Halla-aho kirjoitti aiheesta sivuillaan:

        "Tilastot eivät kuitenkaan tue tätä vaikutelmaa. Maahanmuuttajien tekemien rikosten, pääasiassa väkivalta- ja seksuaalirikosten, määrä kasvaa vuosi vuodelta (kts. Keskustelua meillä ja naapurissa, osa 2), sekä absoluuttisesti (lisää maahanmuuttajia = lisää rikoksia) että suhteellisesti (X määrä maahanmuuttajia tekee jatkuvasti enemmän rikoksia). Vain uutisointi on loppunut. Tai oikeastaan se on jäänyt iltapäivä- ja ilmaisjakelulehtien, kuten Länsiväylän, hommaksi. Iltapäivälehdetkin raportoivat maahanmuuttajien rikoksista lähinnä paperiversioissaan, mikä on liiketaloudellisesti ymmärrettävää, koska ihmiset ovat kiinnostuneita tällaisista uutisista ja lehdet pyrkivät tekemään niillä rahaa. Mediaseurannan kannalta tämä on tietysti vähän hankalaa.

        Tämän kevään eufemistinen ilmiö ovat olleet "ihonväriltään eteläeurooppalaiset" tai "välimerelliset" tulokkaat. Sellaiset raiskasivat maaliskuussa 17-vuotiaan tytön Oulussa ja 10-vuotiaan tytön Turussa. Myöhemmin kävi ilmi, että ihonväriltään eteläeurooppalaista turkulaista epäillään useista Turussa tehdyistä seksuaalirikoksista. Rehdisti tummaihoinen henkilö yritti raiskata naisen Turussa tammikuussa. Hänen samanvärinen kollegansa yritti samaa Espoonlahdessa maaliskuussa. 20-vuotias nainen raiskattiin yöllä metsässä Mankkaalla, ja 15-vuotias tyttö yritettiin raiskata koulumatkalla Olarissa. Huhtikuussa eteläeurooppalaisen värinen mies raiskasi nuoren naisen Tampereen Hervannassa. Edelleen huhtikuussa "vaaleanruskea" mies yritti raiskata 18-vuotiaan naisen metsäpolulla Espoon Kauklahdessa.

        Luvassa lienee taas yksi pitkä, kuuma ja säpinäntäyteinen kesä, jonka aikana Amnesty ja naisasialiike Unioni kysyvät terävästi, mikä suomalaista miestä vaivaa, kun nainen ei enää saa kulkea turvallisesti kaduilla ja puistoissa.

        Vilkaisin pitkästä aikaa ruotsalaisia lehtiä. Päivän teemaan sopien Dagens Nyheter uutisoi, että Tukholman läänissä tehdään 60 prosenttia enemmän raiskauksia kuin muualla maassa. Mistäköhän se johtuu? Raiskausten määrä on myös noussut voimakkaasti viimeisten kymmenen vuoden aikana. Mistäköhän se johtuu? Onko Svenillä ja Pehrillä naksahtanut tuntemattomasta syystä? Vai liittyykö tämä jollakin tavalla siihen, että Ruotsi on viimeisten kymmenen vuoden aikana rikkonut lähes vuosittain entiset maahanmuuttoennätykset? Viime vuonna maahan muutti 96 000 ihmistä. Luvussa on mukana 13 000 "paluumuuttajaa" eli Ruotsin kansalaisuuden saanutta libanonilaista, jotka Ruotsin valtio kävi evakuoimassa Beirutista Israelin hyökkäyksen aikana. Syyrialaisten, iranilaisten, serbialaisten ja montenegrolaisten muutto kaksinkertaistui, libanonilaisten ja somalien kolminkertaistui, afgaanien ja irakilaisten nelinkertaistui.

        Niinikään aiheeseen liittyen päivän Aftonbladet kertoo 40-vuotiaasta Evasta, kahden lapsen äidistä, jonka pohjoisafrikkalainen mies on viettänyt suurimman osan avioliitto- ja isyysvuosistaan vankilassa huumerikoksista ja pahoinpitelyistä. Miehellä on toisen ruotsalaisnaisen kanssa kolme lasta. Viime kesänä mies raiskasi 23-vuotiaan naisen ja sai kahden ja puolen vuoden vankeustuomion. Oikeus määräsi hänet karkotettavaksi tuomion suorittamisen jälkeen. Svean hovioikeus kuitenkin kumosi karkotuspäätöksen sillä perusteella, että tuomitulla on Ruotsissa viisi alaikäistä lasta. "Tätä taustaa vasten hovioikeus katsoo, että vaikka on huomattava riski, että X syyllistyy uudelleen rikokseen Ruotsissa, tämä ei ole riittävä syy hänen karkottamiseensa."

        Mies karkotettiin Ruotsista rikosten vuoksi jo vuonna 1994, mutta hän palasi sinne laittomasti. Lehtijutusta ei käy ilmi, miksi hänellä siitä huolimatta on oleskelulupa. Eva on hovioikeuden päätöksestä huojentunut, "lasten vuoksi":

        "Ymmärrän, mitä hän on tehnyt, mutta ennen kaikkea ajattelen, että lapset tarvitsevat isäänsä. [...] Isä on heille valtavan, valtavan läheinen. [...] Lapset luulivat aiemmin, että vankila on isän työpaikka."
        Myös Ruotsin Rikoksentorjuntavirasto (Brå) on vastustanut karkotusta ja syyttänyt Ruotsin oikeuslaitosta YK:n lastensuojelusopimusten rikkomisesta.

        Ei Eva kuitenkaan sinisilmäinen ole:

        "Syksyllä, kuultuani, mitä hän oli tällä kertaa tehnyt, olin vähällä jättää avioeropaperit."
        Ehkä Evan tapaus auttaa ymmärtämään, miksi säpinä jatkuu ja kiihtyy pohjoismaiden kaduilla ja puistoissa. Meidän on kostonhimomme ja turvallisuudenkaipuumme keskelläkin muistettava, miten paljon annettavaa kroonisesti vankilassa istuvilla huumekauppiailla, pahoinpitelijöillä, raiskaajilla ja murhaajilla on täällä asuville lapsilleen. Onneksi tuomiot ovat meillä inhimillisen mittaisia. Viimeistään kahden ja puolen vuoden kuluttua Evan mies voi taas olla valtavan, valtavan lähellä lapsiaan.

        Siirrymme lopuksi Turkuun. Länsi-Suomen läänissä pahoinpitelyt lisääntyivät vuonna 2006 suhteessa edelliseen vuoteen neljällä prosentilla, törkeät pahoinpitelyt viidellä prosentilla ja raiskaukset kymmenellä prosentilla (kts. myös tämä). Muut rikokset vähenivät. (Vastaava trendi näkyy myös Helsingissä.) Kuin sattumalta lisääntyneet rikostyypit ovat niitä, joissa maahanmuuttajilla on suhteessa väestöosuuteensa huomattava yliedustus. Viime vuoden jälkipuoliskolla lehdet raportoivat Turusta ainakin seuraavaa: kesäkuussa kolme maahanmuuttajaa raiskasi naisen Ruissalossa. Heinäkuussa somalijengit pahoinpitelivät useina iltoina ohikulkijoita Turun keskustassa. Tummaihoinen mies hakkasi kolme ohikulkijaa pesäpallomailalla. Elokuussa kaksi maahanmuuttajamiestä hakkasi suomalaismiehen sairaalaan pankkiautomaatilla. Edelleen elokuussa maahanmuuttajat hakkasivat tohjoksi kaksi raisiolaismiestä. Syyskuussa maahanmuuttajat hakkasivat suomalaismiehen Turun keskustassa. Marraskuussa maahanmuuttajat yrittivät raiskata kaksi naista. Edelleen marraskuussa tummaihoinen mies ryösti ja pahoinpiteli naisen pankkiautomaatilla. Edelleen marraskuussa neljä maahanmuuttajaa ryösti Lidlin myymälän ja pahoinpiteli vartijan, erityisesti potkimalla päähän."


      • Yritän ymmärtää
        buhahahahahahaaa kirjoitti:

        "KYLLÄ NE esim.KIINALAISETKIN VOIVAT KUMMASTELLA MONIA MEIDÄN TAPOJA (VAIKKA RAISKAUKSIA, ALKOHOLIN VÄÄRINKÄYTTÖÄ TMV...)"

        Näitä asioitahan ei Kiinassa tapahdukaan...

        Brouhahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

        Juu no en kyllä meinannut että esim. kiinassa ei näitä tapahdu. kuhan nyt annoin esim.

        Jossain päin maailmaa tuskin kuitenkaan niin moni puoliso kuolee puolisonsa veitsestä (yleensä johtuen alkoholin väärinkäytöstä) kuin suomessa.
        Eikä noi tilastot niin paljoo jaksa kiinnostaa. Kuhan nyt yritin et porukka ei ois niin huonol tuulel, eikä jaksais yleistää, et kaikki ulkomaalaiset on paskoja jne.
        KYLLÄ NE SUOMALAISETKIN IHAN KIITETTÄVÄSTI OSAAVAT RIKOKSIA TEHDÄ. JA MIKSI NIIN, KUN TÄÄLLÄ KAIKKI ON NIIN HYVIN JA RAHAAKIN SAA KELASTA, EIKÄ ELÄMÄN PITÄISI NIIN PAHASTI POTKIA PÄÄHÄN.
        =
        TOISIN KUIN JOSSAIN TURKIN KURDIALUEELLA EI OLE KOULUA, TYÖTÄ, RAHAA,ELÄMÄÄ.. NI SEN VOI JOTENKIN PAREMMIN YMMÄRTÄÄ, ETTÄ SIELLÄ IHMISET OVAT "TYHMIÄ", TURHAUTUNEITA, KOULUTTAMATTOMIA, EIVÄTKÄ YMMÄRRÄ OIKEIN MISTÄÄN MITÄÄN/ MITÄ ITSE TEKEVÄT..!?!

        MUTTA MIKSI TÄÄLLÄ NS.HYVINVOINTIVALTIOSSA TAPAHTUU LÄHES SAMANLAISTA VÄKIVALTAA YM.?

        SITÄ ON PALJON VAIKEAMPI YMMÄRTÄÄ!? taitaa ne jotkut olla aika sekaisin..vai mitä? en tiedä..!?

        Mulla paljo ulkomaalaisia tuttuja ja kaikki tosi ihania! toisin ku monet suomalaiset, jotka on jotenki niin tylsiä. Mua kiinnostaa eri kulttuurit ja on todellista rikkautta tutustua niihin. aina oppii jotain uutta, oli sitten hyviä tai huonoja puolia. Oppiipahan mahdolisesti arvostamaan suomalaisia enemmän.


      • Yritän ymmärtää
        tilastot kiinasta kirjoitti:

        "This morning the Chinese Ministry of Public Security released a report about the 'state of national public security', according to Beijing's Legal Mirror.
        The report quotes some interesting figures related to criminal cases that took place in China during the first six months of 2005. Let's have a look:

        - The total amount of criminal cases was 2,13 million (a decrease of 1,2% if compared with the same period last year);
        - Criminal cases cracked by investigators amount to more than 85,000 (no comparative data were given);

        The Public Security report also highlighted five important trends in criminal activities:

        1. Criminals are targeting juicier goals: richer people or entities;
        2. Car theft is on the rise: during the first half of the year 48,000 cases were filed nationwide, an increase of 15,5% over the same period in 2004;
        3. Criminal cases happen more often in public spaces: meaning that the streets are becoming less safe than they used to be;
        4. The average age of criminals is lowering: more kids are involved in illegal activities;
        5. New types of criminal activities are emerging: blackmailing, cons, and prostitution via the Web.

        Other interesting statistics highlighted in the report:

        Arson: 4,585 cases (21,3% decrease over the same period last year)
        Bombing: 543 cases (17,7% decrease)
        Murders: 11,000 cases (13,6% decrease )
        Rape: 15,000 cases (5,8% decrease)
        Assault and battery: 65,000 cases (0,1% decrease)

        Scary stuff! Check out how many traffic accidents happened in this country from January to June 2005:

        Traffic accidents: 229,000
        Traffic deaths: 46,000
        Traffic injuries: 236,000

        The above means that every 24 hours there are 1,265 accidents, 254 people dead, and 1,303 people injured on the streets!

        So, car thieves, maybe you should change your focus on a safer type of commodity.

        Links and Sources
        Legal Mirror Article (Chinese): More than 85,000 criminal cases cracked in the first half of the year"

        No ei jaksa oikee kiinan tilastot kiinnostaa... En tosiaan meinannut että kiinassa ei tapahtuisi mitään rikollisuutta..!Annoin vaan esim.

        En ole pahemmin kiinan rikollisuuteen kerennyt tutustua tai muutenkaan koko maahan.

        Mutta tulevaisuudessa kyllä yritän kiinan ja monien muiden maiden kulttuureihin tutustua! (mutta ensimmäiseksi en ala tutkimaan maan rikollisuustilastoja) Jostain kumman syystä...kiinnostaa tutustua enemmän moniin muihin asioihin (tapoihin, historiaan, ruokakulttuuriin jne...)!!!


      • Yritän ymmärtää
        Mehmet ja Askim kirjoitti:

        Vai kuuluu raiskaukset suomalaisiin tapoihin, en ole ennen kuullutkaan moisesta. Pitää varmaan sitten lähteä johonkin puistoon väijymään...

        Varsinkin Helsingissä voi kyllä saada sellaisen kuvan, että suomalaiset ovat kovia poikia raiskaamaan, koska Helsingin Sanomat eivät enää uutisissaan mainitse raiskaajan etnistä taustaa, joka on siis yleensä jotain ihan muuta kuin syntyperäinen suomalainen. Halla-aho kirjoitti aiheesta sivuillaan:

        "Tilastot eivät kuitenkaan tue tätä vaikutelmaa. Maahanmuuttajien tekemien rikosten, pääasiassa väkivalta- ja seksuaalirikosten, määrä kasvaa vuosi vuodelta (kts. Keskustelua meillä ja naapurissa, osa 2), sekä absoluuttisesti (lisää maahanmuuttajia = lisää rikoksia) että suhteellisesti (X määrä maahanmuuttajia tekee jatkuvasti enemmän rikoksia). Vain uutisointi on loppunut. Tai oikeastaan se on jäänyt iltapäivä- ja ilmaisjakelulehtien, kuten Länsiväylän, hommaksi. Iltapäivälehdetkin raportoivat maahanmuuttajien rikoksista lähinnä paperiversioissaan, mikä on liiketaloudellisesti ymmärrettävää, koska ihmiset ovat kiinnostuneita tällaisista uutisista ja lehdet pyrkivät tekemään niillä rahaa. Mediaseurannan kannalta tämä on tietysti vähän hankalaa.

        Tämän kevään eufemistinen ilmiö ovat olleet "ihonväriltään eteläeurooppalaiset" tai "välimerelliset" tulokkaat. Sellaiset raiskasivat maaliskuussa 17-vuotiaan tytön Oulussa ja 10-vuotiaan tytön Turussa. Myöhemmin kävi ilmi, että ihonväriltään eteläeurooppalaista turkulaista epäillään useista Turussa tehdyistä seksuaalirikoksista. Rehdisti tummaihoinen henkilö yritti raiskata naisen Turussa tammikuussa. Hänen samanvärinen kollegansa yritti samaa Espoonlahdessa maaliskuussa. 20-vuotias nainen raiskattiin yöllä metsässä Mankkaalla, ja 15-vuotias tyttö yritettiin raiskata koulumatkalla Olarissa. Huhtikuussa eteläeurooppalaisen värinen mies raiskasi nuoren naisen Tampereen Hervannassa. Edelleen huhtikuussa "vaaleanruskea" mies yritti raiskata 18-vuotiaan naisen metsäpolulla Espoon Kauklahdessa.

        Luvassa lienee taas yksi pitkä, kuuma ja säpinäntäyteinen kesä, jonka aikana Amnesty ja naisasialiike Unioni kysyvät terävästi, mikä suomalaista miestä vaivaa, kun nainen ei enää saa kulkea turvallisesti kaduilla ja puistoissa.

        Vilkaisin pitkästä aikaa ruotsalaisia lehtiä. Päivän teemaan sopien Dagens Nyheter uutisoi, että Tukholman läänissä tehdään 60 prosenttia enemmän raiskauksia kuin muualla maassa. Mistäköhän se johtuu? Raiskausten määrä on myös noussut voimakkaasti viimeisten kymmenen vuoden aikana. Mistäköhän se johtuu? Onko Svenillä ja Pehrillä naksahtanut tuntemattomasta syystä? Vai liittyykö tämä jollakin tavalla siihen, että Ruotsi on viimeisten kymmenen vuoden aikana rikkonut lähes vuosittain entiset maahanmuuttoennätykset? Viime vuonna maahan muutti 96 000 ihmistä. Luvussa on mukana 13 000 "paluumuuttajaa" eli Ruotsin kansalaisuuden saanutta libanonilaista, jotka Ruotsin valtio kävi evakuoimassa Beirutista Israelin hyökkäyksen aikana. Syyrialaisten, iranilaisten, serbialaisten ja montenegrolaisten muutto kaksinkertaistui, libanonilaisten ja somalien kolminkertaistui, afgaanien ja irakilaisten nelinkertaistui.

        Niinikään aiheeseen liittyen päivän Aftonbladet kertoo 40-vuotiaasta Evasta, kahden lapsen äidistä, jonka pohjoisafrikkalainen mies on viettänyt suurimman osan avioliitto- ja isyysvuosistaan vankilassa huumerikoksista ja pahoinpitelyistä. Miehellä on toisen ruotsalaisnaisen kanssa kolme lasta. Viime kesänä mies raiskasi 23-vuotiaan naisen ja sai kahden ja puolen vuoden vankeustuomion. Oikeus määräsi hänet karkotettavaksi tuomion suorittamisen jälkeen. Svean hovioikeus kuitenkin kumosi karkotuspäätöksen sillä perusteella, että tuomitulla on Ruotsissa viisi alaikäistä lasta. "Tätä taustaa vasten hovioikeus katsoo, että vaikka on huomattava riski, että X syyllistyy uudelleen rikokseen Ruotsissa, tämä ei ole riittävä syy hänen karkottamiseensa."

        Mies karkotettiin Ruotsista rikosten vuoksi jo vuonna 1994, mutta hän palasi sinne laittomasti. Lehtijutusta ei käy ilmi, miksi hänellä siitä huolimatta on oleskelulupa. Eva on hovioikeuden päätöksestä huojentunut, "lasten vuoksi":

        "Ymmärrän, mitä hän on tehnyt, mutta ennen kaikkea ajattelen, että lapset tarvitsevat isäänsä. [...] Isä on heille valtavan, valtavan läheinen. [...] Lapset luulivat aiemmin, että vankila on isän työpaikka."
        Myös Ruotsin Rikoksentorjuntavirasto (Brå) on vastustanut karkotusta ja syyttänyt Ruotsin oikeuslaitosta YK:n lastensuojelusopimusten rikkomisesta.

        Ei Eva kuitenkaan sinisilmäinen ole:

        "Syksyllä, kuultuani, mitä hän oli tällä kertaa tehnyt, olin vähällä jättää avioeropaperit."
        Ehkä Evan tapaus auttaa ymmärtämään, miksi säpinä jatkuu ja kiihtyy pohjoismaiden kaduilla ja puistoissa. Meidän on kostonhimomme ja turvallisuudenkaipuumme keskelläkin muistettava, miten paljon annettavaa kroonisesti vankilassa istuvilla huumekauppiailla, pahoinpitelijöillä, raiskaajilla ja murhaajilla on täällä asuville lapsilleen. Onneksi tuomiot ovat meillä inhimillisen mittaisia. Viimeistään kahden ja puolen vuoden kuluttua Evan mies voi taas olla valtavan, valtavan lähellä lapsiaan.

        Siirrymme lopuksi Turkuun. Länsi-Suomen läänissä pahoinpitelyt lisääntyivät vuonna 2006 suhteessa edelliseen vuoteen neljällä prosentilla, törkeät pahoinpitelyt viidellä prosentilla ja raiskaukset kymmenellä prosentilla (kts. myös tämä). Muut rikokset vähenivät. (Vastaava trendi näkyy myös Helsingissä.) Kuin sattumalta lisääntyneet rikostyypit ovat niitä, joissa maahanmuuttajilla on suhteessa väestöosuuteensa huomattava yliedustus. Viime vuoden jälkipuoliskolla lehdet raportoivat Turusta ainakin seuraavaa: kesäkuussa kolme maahanmuuttajaa raiskasi naisen Ruissalossa. Heinäkuussa somalijengit pahoinpitelivät useina iltoina ohikulkijoita Turun keskustassa. Tummaihoinen mies hakkasi kolme ohikulkijaa pesäpallomailalla. Elokuussa kaksi maahanmuuttajamiestä hakkasi suomalaismiehen sairaalaan pankkiautomaatilla. Edelleen elokuussa maahanmuuttajat hakkasivat tohjoksi kaksi raisiolaismiestä. Syyskuussa maahanmuuttajat hakkasivat suomalaismiehen Turun keskustassa. Marraskuussa maahanmuuttajat yrittivät raiskata kaksi naista. Edelleen marraskuussa tummaihoinen mies ryösti ja pahoinpiteli naisen pankkiautomaatilla. Edelleen marraskuussa neljä maahanmuuttajaa ryösti Lidlin myymälän ja pahoinpiteli vartijan, erityisesti potkimalla päähän."

        Voi elämä! totahan mä just meinasin...!?!

        En väittänyt että raiskaukset on suomalaisia tapoja, mutta se on aina niin kiva ymmärtää väärin, eix nii!?

        Kun jaksaa noin perehtyä noihin ulkomaalaisten tekemiin rikoksiin, ni voisit pistää listaa itse puhtaiden suomalais pulmusten rikoksista!

        Vaikka noi rikollisuus tilastot ei mua edelleenkään pahemmin kiinnosta, niin kuin edel.viesteissä jo kerroin.

        Mutta te voitte mun puolesta keskittyä noihin rikollisuuden tutkimuksiinne. Yritän itse keskittyä vähän positiivisempiin asioihin!
        Mielummin kaveeraan ulkomaalaisten kanssa ja sanotaanko sitten vaikka näin; viholliset on parempi pitää lähellä.. Mielummin näin, kun kyden jossain ylenmääräisessä vihassa (josta ei ole hyötyä kenellekkään) ainakaan minulle!

        Mites toi sun nim.merkki? Mehmet ja rakas.
        Ootko itse ulkomaalainen ja vielä jaksat mollata muita ulkomaalaisia!?! tipuin kärryiltä...


      • ovat kateellisia

        Turkki poika jaksaa vaikka koko yön ja 2vko ajan, ja ottaa myös huomioon minutkin, eikä se kestä sitä normaalia 2min niinkuin suomi juntilla kaljahöyryissä.Nyt naiset turkkiin kokemaan sitä kunnon sek...
        Lomaromanssi ja that's it, sillä jaksaa kummasti seuraavaan matkaan.Hyvä Marjatta että aloitit ketjun. T: Hyvää kyytiä saanut


      • perkele.
        ovat kateellisia kirjoitti:

        Turkki poika jaksaa vaikka koko yön ja 2vko ajan, ja ottaa myös huomioon minutkin, eikä se kestä sitä normaalia 2min niinkuin suomi juntilla kaljahöyryissä.Nyt naiset turkkiin kokemaan sitä kunnon sek...
        Lomaromanssi ja that's it, sillä jaksaa kummasti seuraavaan matkaan.Hyvä Marjatta että aloitit ketjun. T: Hyvää kyytiä saanut

        läski huora.that's it.


      • ulkomaalainen
        Yritän ymmärtää kirjoitti:

        Juu no en kyllä meinannut että esim. kiinassa ei näitä tapahdu. kuhan nyt annoin esim.

        Jossain päin maailmaa tuskin kuitenkaan niin moni puoliso kuolee puolisonsa veitsestä (yleensä johtuen alkoholin väärinkäytöstä) kuin suomessa.
        Eikä noi tilastot niin paljoo jaksa kiinnostaa. Kuhan nyt yritin et porukka ei ois niin huonol tuulel, eikä jaksais yleistää, et kaikki ulkomaalaiset on paskoja jne.
        KYLLÄ NE SUOMALAISETKIN IHAN KIITETTÄVÄSTI OSAAVAT RIKOKSIA TEHDÄ. JA MIKSI NIIN, KUN TÄÄLLÄ KAIKKI ON NIIN HYVIN JA RAHAAKIN SAA KELASTA, EIKÄ ELÄMÄN PITÄISI NIIN PAHASTI POTKIA PÄÄHÄN.
        =
        TOISIN KUIN JOSSAIN TURKIN KURDIALUEELLA EI OLE KOULUA, TYÖTÄ, RAHAA,ELÄMÄÄ.. NI SEN VOI JOTENKIN PAREMMIN YMMÄRTÄÄ, ETTÄ SIELLÄ IHMISET OVAT "TYHMIÄ", TURHAUTUNEITA, KOULUTTAMATTOMIA, EIVÄTKÄ YMMÄRRÄ OIKEIN MISTÄÄN MITÄÄN/ MITÄ ITSE TEKEVÄT..!?!

        MUTTA MIKSI TÄÄLLÄ NS.HYVINVOINTIVALTIOSSA TAPAHTUU LÄHES SAMANLAISTA VÄKIVALTAA YM.?

        SITÄ ON PALJON VAIKEAMPI YMMÄRTÄÄ!? taitaa ne jotkut olla aika sekaisin..vai mitä? en tiedä..!?

        Mulla paljo ulkomaalaisia tuttuja ja kaikki tosi ihania! toisin ku monet suomalaiset, jotka on jotenki niin tylsiä. Mua kiinnostaa eri kulttuurit ja on todellista rikkautta tutustua niihin. aina oppii jotain uutta, oli sitten hyviä tai huonoja puolia. Oppiipahan mahdolisesti arvostamaan suomalaisia enemmän.

        ihanata:

        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1350041


      • suomalainen nainen
        perkele. kirjoitti:

        läski huora.that's it.

        sorry, olen hoikka ja kaunis ja en saa/tarvitse rahaa seksistä, sitä saa turkista ihan ilmaiseksi ja hyvää kyytiä saakin.


      • _sabina_
        suomalainen nainen kirjoitti:

        sorry, olen hoikka ja kaunis ja en saa/tarvitse rahaa seksistä, sitä saa turkista ihan ilmaiseksi ja hyvää kyytiä saakin.

        buhahaalle!

        Taitaa olla sulla pieni pili ja itsetunto matalalla buahahaaaa hahaa
        taitokin varmaan hukassa hahahaaaaaaa


      • sabina, koska
        _sabina_ kirjoitti:

        buhahaalle!

        Taitaa olla sulla pieni pili ja itsetunto matalalla buahahaaaa hahaa
        taitokin varmaan hukassa hahahaaaaaaa

        silloin omaat työväenluokkaisen taustan, onnettoman itsetunnon (tulee esiin siitä, että Sabina on polvillaan jokaisen kehitysmaan miehen edessä), surkean koulutuksen ja sitä kautta olemattoman tietotason (kun uutisetkin jää aina väkliin, mutta Salatut Elämät tulee kyllä katsottua) ja ulkonäkökin...hmmm, Turkkilainen kunniamurhaaja ei ole maailman kuulusin siitä, että olisi kovin nirso...

        Brouhahahahahahahahahahahahahahaaa!


      • Kovillepa teillä
        ovat kateellisia kirjoitti:

        Turkki poika jaksaa vaikka koko yön ja 2vko ajan, ja ottaa myös huomioon minutkin, eikä se kestä sitä normaalia 2min niinkuin suomi juntilla kaljahöyryissä.Nyt naiset turkkiin kokemaan sitä kunnon sek...
        Lomaromanssi ja that's it, sillä jaksaa kummasti seuraavaan matkaan.Hyvä Marjatta että aloitit ketjun. T: Hyvää kyytiä saanut

        ottaa totuuden hyväksyminen. Siis ainut tutkimus, jonka olen kestävyydestä lukenut, väitti, että turkkilaiset miehet kestävät keskimäärin 4 minuuttia, kun taas eurooppalaiset miehet kestävät pidempään.


      • tunneiksi
        Kovillepa teillä kirjoitti:

        ottaa totuuden hyväksyminen. Siis ainut tutkimus, jonka olen kestävyydestä lukenut, väitti, että turkkilaiset miehet kestävät keskimäärin 4 minuuttia, kun taas eurooppalaiset miehet kestävät pidempään.

        Onko siinä tarkkakin maantieteellinen raja missä kestävyys alenee onko mahdollisesti maan raja vai onko esim. joki jonka toisella puolella on neljän minuutin munat ja toisella puolella kymmenen minuutin munat.Minä olen kokeillut käytännössä ja olen eri mieltä sinun lukujesi kanssa.


    • Aikuinen nainen*

      Turkissa saa rakkautta??
      "Arvostavat kokenutta länsinaista, rakkauden saloihin on ihanaa tutustuttaa heitä."
      Voihan Pyhä yksinkertaisuus!
      Tosiasiassa Turkkilainen mies nussii valkoista naista - ei siinä RAKKAUDELLA ole mitään tekemistä. Etkö aikuisena naisena huomaa mitään eroa?
      Paikalliset cicolot sinua panivat ja käyttivät hyväkseen - eivät RAKASTANEET! Seuraava kone toi taas kentälle lastillisen kaltaisiasi "sinisilmiä" jotka uskovat jopa turkkilaisen cicolon leperryksiä.
      Hihhihh!

      • Marjatta...

        On olemassa platonista rakkautta ja eroottista rakkautta, jota voi seksiksikin kutsua. Lomaromanssi on minulle seikkailu, ehkä lähinnä eroottinen sellainen. Tiedän etten ole ehkä miesten ainoa seksikokemus, mutta ei se minua haittaa. On kai sinullakin ollut useampi kokemus? Erotiikka on rikkautta ja uusiutuva energiavara!


      • Aikuinen nainen*
        Marjatta... kirjoitti:

        On olemassa platonista rakkautta ja eroottista rakkautta, jota voi seksiksikin kutsua. Lomaromanssi on minulle seikkailu, ehkä lähinnä eroottinen sellainen. Tiedän etten ole ehkä miesten ainoa seksikokemus, mutta ei se minua haittaa. On kai sinullakin ollut useampi kokemus? Erotiikka on rikkautta ja uusiutuva energiavara!

        "Rakkautta on erilaista!" - tiedän toki elämää koeneena aikuisen ihmisenä mutta se turkkilaisen osoittama "rakkaus", josta kerroit ja jonka itsekin tunnen (satun asumaan maassa, jossa turkkilainen mies on yleisempi kuin suomalainen) on kaukana sekä "platonisesta" että "eroottisesta" RAKKAUDESTA!
        Kyllä näissä muutaman päivän lomaromansseissa on kyse aivan samasta "rakkaudesta" kuin suomalaisen miehen kokemsissa "thaimaan"rakkauksissa!
        Älkäämme olko lapsellisia, me aikuiset naiset!
        Itselleen tietenkin on toki hyvä selitellä. ettei v....taisi niin kovasti jälkeenpäin mutta ei se totuutta miksikään muuta.
        Tai - no, miten sen nyt kukakin itselleen selittää!


      • Askim admin
        Marjatta... kirjoitti:

        On olemassa platonista rakkautta ja eroottista rakkautta, jota voi seksiksikin kutsua. Lomaromanssi on minulle seikkailu, ehkä lähinnä eroottinen sellainen. Tiedän etten ole ehkä miesten ainoa seksikokemus, mutta ei se minua haittaa. On kai sinullakin ollut useampi kokemus? Erotiikka on rikkautta ja uusiutuva energiavara!

        Hei!

        En ymmärrä mitä nämä ihmiset marisevat täällä..
        Kaikilla on vapaus elää ja olla onnellinen omalla tavallaan!
        Tuskinpa ketään (ainakaan pitäisi) häiritä Marjatan romanssit ja nautinnot Turkin matkoillaan?

        Minusta on mukavaa, että osaat olla vahvana täällä netissä ja sanoa vastaan kaikille urputtajille.
        Netissä, kun on niin paljon helpompi ihmisten tulla "päätään aukomaan".
        Tuskimpa suurimmalla osalla olisi pokkaa silmätysten.

        Itse, vuonna 2005 lähdin kolmatta kertaa Turkkiin ja koin lomaromanssin.
        Romanssi jatkui ja jatkui- Viime kesänä menimme kihloihin.
        Kesällä taas matkaan-

        -Kai ihminen saa nauttia, himoita ja rakastaa ketä haluaa!


      • *leenu*
        Askim admin kirjoitti:

        Hei!

        En ymmärrä mitä nämä ihmiset marisevat täällä..
        Kaikilla on vapaus elää ja olla onnellinen omalla tavallaan!
        Tuskinpa ketään (ainakaan pitäisi) häiritä Marjatan romanssit ja nautinnot Turkin matkoillaan?

        Minusta on mukavaa, että osaat olla vahvana täällä netissä ja sanoa vastaan kaikille urputtajille.
        Netissä, kun on niin paljon helpompi ihmisten tulla "päätään aukomaan".
        Tuskimpa suurimmalla osalla olisi pokkaa silmätysten.

        Itse, vuonna 2005 lähdin kolmatta kertaa Turkkiin ja koin lomaromanssin.
        Romanssi jatkui ja jatkui- Viime kesänä menimme kihloihin.
        Kesällä taas matkaan-

        -Kai ihminen saa nauttia, himoita ja rakastaa ketä haluaa!

        Tiedätkö että turkkilaiset menee naimisiin omien serkkujensa kanssa? Kysy kihlatultasi kuka sille on varattu. Taidat olla melkoisen sinisilmäinen.


      • Oletko todellakin sitä mieltä
        Askim admin kirjoitti:

        Hei!

        En ymmärrä mitä nämä ihmiset marisevat täällä..
        Kaikilla on vapaus elää ja olla onnellinen omalla tavallaan!
        Tuskinpa ketään (ainakaan pitäisi) häiritä Marjatan romanssit ja nautinnot Turkin matkoillaan?

        Minusta on mukavaa, että osaat olla vahvana täällä netissä ja sanoa vastaan kaikille urputtajille.
        Netissä, kun on niin paljon helpompi ihmisten tulla "päätään aukomaan".
        Tuskimpa suurimmalla osalla olisi pokkaa silmätysten.

        Itse, vuonna 2005 lähdin kolmatta kertaa Turkkiin ja koin lomaromanssin.
        Romanssi jatkui ja jatkui- Viime kesänä menimme kihloihin.
        Kesällä taas matkaan-

        -Kai ihminen saa nauttia, himoita ja rakastaa ketä haluaa!

        "-Kai ihminen saa nauttia, himoita ja rakastaa ketä haluaa"

        Naiset jotka retkahtvat kunniamurhaajiin ovat samaa rotua joka lähettelee vankilaan postia sarajamurhaajille.

        Ei ole kiellettyä, se on totta...


      • kanssahan
        *leenu* kirjoitti:

        Tiedätkö että turkkilaiset menee naimisiin omien serkkujensa kanssa? Kysy kihlatultasi kuka sille on varattu. Taidat olla melkoisen sinisilmäinen.

        Sitä mentiin naimisiin Suomessakin joku kymmen vuotta sitten ja nyt niitä sekopäitä jälkeläisiä
        vilisee tälläkin palstalla pilvinpimein spekuloimassa Marjatan seikkailuja. Hyvä Marjatta,munakkaita lomia.......


      • no ei varmaan
        Askim admin kirjoitti:

        Hei!

        En ymmärrä mitä nämä ihmiset marisevat täällä..
        Kaikilla on vapaus elää ja olla onnellinen omalla tavallaan!
        Tuskinpa ketään (ainakaan pitäisi) häiritä Marjatan romanssit ja nautinnot Turkin matkoillaan?

        Minusta on mukavaa, että osaat olla vahvana täällä netissä ja sanoa vastaan kaikille urputtajille.
        Netissä, kun on niin paljon helpompi ihmisten tulla "päätään aukomaan".
        Tuskimpa suurimmalla osalla olisi pokkaa silmätysten.

        Itse, vuonna 2005 lähdin kolmatta kertaa Turkkiin ja koin lomaromanssin.
        Romanssi jatkui ja jatkui- Viime kesänä menimme kihloihin.
        Kesällä taas matkaan-

        -Kai ihminen saa nauttia, himoita ja rakastaa ketä haluaa!

        Abudullan abu mullah on varmaan ollut sulle uskollinen, todella. On nussinut kaikki suomilutkat ja muutaman siskonsakin siinä ohessa. Sinunlaisille on oma pyhimysenkeli ja se on PYHÄ YKSINKERTAISUUS !
        Turha tulla sitten itkemään millekkään palstalle, kun ukkos heittää aamenen tai allahin jälkeen sinut kotiin hellan ja sukunsa nyrkkien väliin, sielä olet ja pysyt. Turkissa ei ulkomaalaisilla lutkilla ole edes ihmisarvoa, ettekä te sellaista tarvikkaan olkaan sielä ja nuolkaa haavanne hiljaa, onnellisena siitä, että henki etes säilyi. Näitä esimerkkejä on tarpeeksi. Te olette täällä meidän armaassa Suomessa kuin lintukodossa teitä kunnioitetaan, te saatte mennä kaupungille yksin, saatte tavata miespuolisia ystäviänne kahden kesken, Turkissa se ei vaan käy, eikä suomessa turkkilaisen kanssa asuessanne. On varmaan elämää suurempi rakkaustarina olemme tavanneet kolme - neljä kertaa, minä tunnnen hänet täydellisesti. Naimisiinhan sitä pitää päästä ja muuten heti noinkin vankan tutustumisen jälkeen, totta helvetissä. Niin ja sanoihan se Abudullah mutaa kengässä mullah, että se rakastaa sinua, kyllä se sitten todella rakastaa, jos se on niin sanonut. Ne mutiksethan ei paljon sanoilla koreile, sanoo harvalle naiselle I love You, varmaan kesäsesongissa noin 1000 - 3000 naiselle ja aina yhtä tosissaan, jeeeee. Ja suomilutkat uskoo silmät ihastuksesta soikeina, se rakastaa minua, naimisiin....
        HYI HELVETTI ETTÄ TE OLETTE T Y H M I Ä !


    • lisää....
      • Guukkelis

        Luuletko, että naisten tarpeet olisivat vähempiä? Moni mies kuvittelee, että nainen ei tykkää seksistä kun on itse niin huono siinä hommassa, että eihän siitä jyystämisestä voi kukaan edes pitää saati himoita.

        Minä naisena pidän tärkeänä, että himoitsen miestä, niin että tuntuu kuin varpaankynnet lähtisivät irti. Kaikkien kanssa ei todellakaan toimi. Siinä sitten tarvitaankin sitä luontoista hurmaamiskykyä, jota joillakin on. Suomalaisilla harvemmin, sillä hymyä ei löydy, ei vaikka mitä tekisi.


      • dieettiä
        Guukkelis kirjoitti:

        Luuletko, että naisten tarpeet olisivat vähempiä? Moni mies kuvittelee, että nainen ei tykkää seksistä kun on itse niin huono siinä hommassa, että eihän siitä jyystämisestä voi kukaan edes pitää saati himoita.

        Minä naisena pidän tärkeänä, että himoitsen miestä, niin että tuntuu kuin varpaankynnet lähtisivät irti. Kaikkien kanssa ei todellakaan toimi. Siinä sitten tarvitaankin sitä luontoista hurmaamiskykyä, jota joillakin on. Suomalaisilla harvemmin, sillä hymyä ei löydy, ei vaikka mitä tekisi.

        "Suomalaisilla harvemmin, sillä hymyä ei löydy, ei vaikka mitä tekisi. "

        ...tai vaikka pukeutua kerrankin kuin nainen. Se kun on tunnettua että suomipoika on krantumpi kuin turkin poika. Onhan se hyvä että suomessa edes miehillä on tasovaatimuksia seuran suhteen...


      • lisää....
        Guukkelis kirjoitti:

        Luuletko, että naisten tarpeet olisivat vähempiä? Moni mies kuvittelee, että nainen ei tykkää seksistä kun on itse niin huono siinä hommassa, että eihän siitä jyystämisestä voi kukaan edes pitää saati himoita.

        Minä naisena pidän tärkeänä, että himoitsen miestä, niin että tuntuu kuin varpaankynnet lähtisivät irti. Kaikkien kanssa ei todellakaan toimi. Siinä sitten tarvitaankin sitä luontoista hurmaamiskykyä, jota joillakin on. Suomalaisilla harvemmin, sillä hymyä ei löydy, ei vaikka mitä tekisi.

        Miten sinä tuollee sekoilet?
        Minä kirjoitin Marjatan kertomasta RAKKAUDESTA jota kuulemma Turkista saa.
        Erotatko, rakas "Guukkelis", rakkautta seksistä?
        Juuri noista samoista intresseistä - joista kerroit - mies käy huorissa ja me naiset niin heitä siitä haukumme.
        Turkkilainen cicolo panee pohjoismaalaista vain ja ainoastaan oman etunsa - olkoon se mikä sitten onkin - vuoksi mutta RAKKAUDEN kanssa motiiveilla ei ole mitään tekemistä.


      • Taasnäitä
        Guukkelis kirjoitti:

        Luuletko, että naisten tarpeet olisivat vähempiä? Moni mies kuvittelee, että nainen ei tykkää seksistä kun on itse niin huono siinä hommassa, että eihän siitä jyystämisestä voi kukaan edes pitää saati himoita.

        Minä naisena pidän tärkeänä, että himoitsen miestä, niin että tuntuu kuin varpaankynnet lähtisivät irti. Kaikkien kanssa ei todellakaan toimi. Siinä sitten tarvitaankin sitä luontoista hurmaamiskykyä, jota joillakin on. Suomalaisilla harvemmin, sillä hymyä ei löydy, ei vaikka mitä tekisi.

        Pystytkö naisena mahdollisesti valaisemaan miksi jotkut kanssasisaresi suhtautuvat niin kovin kielteisesti mikäli mies käy maksullisilla naisilla Tallinnassa tai Pattayalla? Miksi samoja naisia ei näytä ollenkaan häiritsevän mikäli jotkut naiset käyttävät maksullisia miehiä Balilla tai Gambiassa.


    • Eräs Ali niminen......

      Nuori mies raiskasi minut anaaliin Marmariksessa. Se oli viimeinen kerta kun menen siihen valtioon. Seuraavaksi Kreikkaan tai Espanjaan.

      • nautitko ?

        tottakai perseeseen,paneehan ne lammastakin samaan reikään.pyysikö määkimään ?


      • ))))9
        nautitko ? kirjoitti:

        tottakai perseeseen,paneehan ne lammastakin samaan reikään.pyysikö määkimään ?

        TYHMÄ


      • Taasnäitä

        Kato se piti huolen ehkäisystä, ei tule jälkikasvua. Tai en minä tiedä, ehkä olit vaan niin perse auki, että se kiihkeä Topkapin sheikki vain erehtyi osoitteesta.


    • sämpyläkö

      Totta kai kysyntä ja tarjonta kohtaavat toisensa jossakin.Jos et saa seksiä kotimaassa kannattaa kokeilla jossain muualla.tarpeeksi kauas kun menet niin kait onnistaa.Kyllä murjaanit jaksaa kun vain maksaa ja kyllä se lampaan voittaa ?

    • Näin se on!

      Kylmä fakta lämpimässä maassa! Asiallinen viesti, joten älkää poistako!

      • vai vallan ilman

        Jaa onko sielläkin maksullisia naisia,eikös teidän kannata käydä sitten siellä Thaimaan sijasta.


      • viestin
        vai vallan ilman kirjoitti:

        Jaa onko sielläkin maksullisia naisia,eikös teidän kannata käydä sitten siellä Thaimaan sijasta.

        kirjoittaja varmaan tarkoitti että naiset 'huoraavat' aina(maksusta tai ilman) jos harrastavat seksiä muiden kuin tämän kirjoittajan kanssa.


      • ovat maksullisia
        vai vallan ilman kirjoitti:

        Jaa onko sielläkin maksullisia naisia,eikös teidän kannata käydä sitten siellä Thaimaan sijasta.

        ja vaimo tulee kalleimmaksi. Viimeistään avioerossa...


    • Mehmed3

      Kylla me nauretaan teille suomi tytoille. Aina saada kun puhua hieman hempeaa.

      • jarkyttavaa

        lukea miten kipeita ihmiset on paastaan.. kuka on pyytanyt teita tulemaan tanne arvostelemaan ja huorittelemaan toisen tekemisia????? ihan skitsoja tyyppeja


      • jarkyttava
        jarkyttavaa kirjoitti:

        lukea miten kipeita ihmiset on paastaan.. kuka on pyytanyt teita tulemaan tanne arvostelemaan ja huorittelemaan toisen tekemisia????? ihan skitsoja tyyppeja

        jarkyttava lukea miten kipea olet paastasi..kuka on pyytanyt sinua tulemaan tanne arvostelemaan ja skitsoittelemaan toisten tekemisia?????ihan huora tyyppi


    • Aikuinen nainen!

      Hienoa Marjatta! Nauti vaan lomailustasi täysin rinnoin! Itse kävin jokin aika sitten Egyptissä, jossa myös miehet olivat aivan ihania!! Heiltä sai aivan erilaista kohtelua, kuin suomalaismiehiltä ja tunsin todella olevani nainen ja ihminen. Jos olisin sinkku, niin varmasti harrastaisin seksimatkailua. Itse olen myös korkeasti koulutettu opetusalalla työskentelevä nainen, mutta täällä tuntuu kirjoittelevan vaan suomalainen pohjasakka sivistymätön väestö! Pitäähän elämässä jotain hauskaakin olla! Turha sitä on kersojen, joita täällä pääasiassa kirjoittelee, ottaa vakavasti, jos aikuiset pitää hauskaa! Mitä pahaa siinä on, jos saa huomiota (tai jotain muutakin..) ulkomaalaiselta mieheltä, ei se ole keneltäkään pois! Ja entäs sitten, jos he naureskelevat perään, jos kivaa on ollut kuitenkin.. Siinäpähän nauravat! Kyllä kestää nauraa!!! Ei muuta kuin tsemppiä matkoillesi! Kyllä hauskaa saa pitää! Ja täytyykin!!

      • aikuinen nainen

        Olen samaa mieltä. En missään muussa maassa ole saanut yhtä hyvää kohtelua kuin Turkissa. Sielät on siunautunut myös ikuisia ystäviä joiden apuun voi aina luottaa. Ei meidän aikuisten naisten kannata täällä teinipalstoilla kysellä säälittävien ruikuttajien mielipidettä. Täällä sen juuri näkee mikä ero suomalaisella ja turkkilaisella on. Peruskäytöstavat ovat Suomessa nollassa. Sen humomasin jo Antalyan kun ensimmäiset suomalaiset saapuivat. Ei hymyn häivää, ei ilon pilkahdusta, vain kiroilua ja tönimistä. Eräskin 2metrinen äijän köriläs tönäisi pahasti pientä hentoa tyttöstä ja vinoili tälle, että oma on syysi kun seisot niin lähellä liukuhihnaa. En ole Euroopassa samalaista junttimaisuutta tavannut.


      • Lue viesti
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En missään muussa maassa ole saanut yhtä hyvää kohtelua kuin Turkissa. Sielät on siunautunut myös ikuisia ystäviä joiden apuun voi aina luottaa. Ei meidän aikuisten naisten kannata täällä teinipalstoilla kysellä säälittävien ruikuttajien mielipidettä. Täällä sen juuri näkee mikä ero suomalaisella ja turkkilaisella on. Peruskäytöstavat ovat Suomessa nollassa. Sen humomasin jo Antalyan kun ensimmäiset suomalaiset saapuivat. Ei hymyn häivää, ei ilon pilkahdusta, vain kiroilua ja tönimistä. Eräskin 2metrinen äijän köriläs tönäisi pahasti pientä hentoa tyttöstä ja vinoili tälle, että oma on syysi kun seisot niin lähellä liukuhihnaa. En ole Euroopassa samalaista junttimaisuutta tavannut.

        Lue viesti otsikolla lopeta jo kehuminen siinä oli ainoa järkevä kirjoitus ajattele aikuinen nainen.


      • samaan tyyliin
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En missään muussa maassa ole saanut yhtä hyvää kohtelua kuin Turkissa. Sielät on siunautunut myös ikuisia ystäviä joiden apuun voi aina luottaa. Ei meidän aikuisten naisten kannata täällä teinipalstoilla kysellä säälittävien ruikuttajien mielipidettä. Täällä sen juuri näkee mikä ero suomalaisella ja turkkilaisella on. Peruskäytöstavat ovat Suomessa nollassa. Sen humomasin jo Antalyan kun ensimmäiset suomalaiset saapuivat. Ei hymyn häivää, ei ilon pilkahdusta, vain kiroilua ja tönimistä. Eräskin 2metrinen äijän köriläs tönäisi pahasti pientä hentoa tyttöstä ja vinoili tälle, että oma on syysi kun seisot niin lähellä liukuhihnaa. En ole Euroopassa samalaista junttimaisuutta tavannut.

        eli levitä täällä vihaa suomalaisia miehiä kohtaan. Ja takuulla saat takaisin...


      • Marjatta...

        Välillä jo lopetin palstan lukemisen, kun kommentit alkoivat olla niin asiattomia. Se etu matkaromansseissa on, ettei mies ole heti oveni takana koputtelemassa. Etäisyys on siis plussaa. Ja toki pari valkoista valhetta saa päästää asuinpaikasta jne. Romanssi on romanssia ja rakkaus on sitten eri asia. Hyvää kevään jatkoa!


    • xx100

      >Niin Marjatalle!,tietenkin kun olet painonvartijoissa siskoni kanssa ja ymmärrän hyvin,että et löydä miestä Suomesta.Kuitenkin sinun kiloilla 118kg,on vaikea löytää edes
      tyydyttäjää,mutta kun maksaa niinkuin teet Turkissa asia on ok....

      tv.naapurisi

      • Älkää nyt enää jaksako..

        Älkää nyt hyvät kirjoittelijat enää jaksako.. Eiköhän tämäkin keskustelu ole jo loppuunkäyty.. Eipä noin ala-arvoisista teksteistä varmaan ole kostunut itse Marjatta eikä lukijakaan.. Joten keksikäähän jo parempaa tekemistä!!! Voin kuitenkin vakuuttaa, että etelän miehet ovat AIVAN IHANIA! Peittoaa suomipoijan sekä rakastelutaidoissa, että keskusteluissa ym. huomioimisessa! Joten eiköhän se siitä. Edelleen tsemppiä Marjatalle ja kaikille muillekin etelänmatkaajille!


      • peittoavat
        Älkää nyt enää jaksako.. kirjoitti:

        Älkää nyt hyvät kirjoittelijat enää jaksako.. Eiköhän tämäkin keskustelu ole jo loppuunkäyty.. Eipä noin ala-arvoisista teksteistä varmaan ole kostunut itse Marjatta eikä lukijakaan.. Joten keksikäähän jo parempaa tekemistä!!! Voin kuitenkin vakuuttaa, että etelän miehet ovat AIVAN IHANIA! Peittoaa suomipoijan sekä rakastelutaidoissa, että keskusteluissa ym. huomioimisessa! Joten eiköhän se siitä. Edelleen tsemppiä Marjatalle ja kaikille muillekin etelänmatkaajille!

        "etelän miehet ovat AIVAN IHANIA! Peittoaa suomipoijan sekä rakastelutaidoissa, että keskusteluissa ym. huomioimisessa!"

        Mistähän syystä noissa maissa on sitten naisen yhteiskunnallinen asema niin paljon huonompi kuin Suomessa. Oletko bimbo koskaan yrittänyt pienillä aivoillasi ajatella sitä? Vai alkaako koskemaanä päähän jos yrität?


      • peittoavat
        peittoavat kirjoitti:

        "etelän miehet ovat AIVAN IHANIA! Peittoaa suomipoijan sekä rakastelutaidoissa, että keskusteluissa ym. huomioimisessa!"

        Mistähän syystä noissa maissa on sitten naisen yhteiskunnallinen asema niin paljon huonompi kuin Suomessa. Oletko bimbo koskaan yrittänyt pienillä aivoillasi ajatella sitä? Vai alkaako koskemaanä päähän jos yrität?

        Kuules nyt poju olen tumma ja tulinen täysiverinen nainen, en siis mikään bimbo, kuten täällä ihmisiä nimittelet, niin ei tarvi miettiä, miksei suomipoika kiinnosta, kun vaan nimitellään! Toiseksi aivoni eivät ole mitenkään pienet, koska satun olemaan opettaja koulutukseltani. Sinun ikäväksi asia on nyt vaan niin, että etelän miehet on ihania ja tulisia, kuten minäkin.. Miksei ihmiset saisi pitää hauskaa näiden ihanien miesten kanssa, kun ei sellaista hauskanpitoa suomesta löydy.. Kysynpähän vaan...! Turha teidän kakaroiden on siis ottaa pulttia, jos aikuiset pitää hauskaa.. Se ei todellakaan ole sinulta pois! Ette pidähän se mielessäsi, ennen kuin alat muita arvostelemaan pienine aivoinesi!


      • olisivat isommat
        peittoavat kirjoitti:

        Kuules nyt poju olen tumma ja tulinen täysiverinen nainen, en siis mikään bimbo, kuten täällä ihmisiä nimittelet, niin ei tarvi miettiä, miksei suomipoika kiinnosta, kun vaan nimitellään! Toiseksi aivoni eivät ole mitenkään pienet, koska satun olemaan opettaja koulutukseltani. Sinun ikäväksi asia on nyt vaan niin, että etelän miehet on ihania ja tulisia, kuten minäkin.. Miksei ihmiset saisi pitää hauskaa näiden ihanien miesten kanssa, kun ei sellaista hauskanpitoa suomesta löydy.. Kysynpähän vaan...! Turha teidän kakaroiden on siis ottaa pulttia, jos aikuiset pitää hauskaa.. Se ei todellakaan ole sinulta pois! Ette pidähän se mielessäsi, ennen kuin alat muita arvostelemaan pienine aivoinesi!

        osaisit vastata kysmyskeen. Mutta kun ei niin ei...

        Mikä siinä on että naisilla on noissa "ihanien miesten" maissa niin paljon vähemmän oikeuksia kuin täällä pohjolassa eikä 12 naisministeristä voi puhuakaan.

        Siinäpä kysmystä vastattavaksi meidän älykkäälle opellemme...siis vastattavaksi, ei sivuutettavaksi.


      • en ole
        olisivat isommat kirjoitti:

        osaisit vastata kysmyskeen. Mutta kun ei niin ei...

        Mikä siinä on että naisilla on noissa "ihanien miesten" maissa niin paljon vähemmän oikeuksia kuin täällä pohjolassa eikä 12 naisministeristä voi puhuakaan.

        Siinäpä kysmystä vastattavaksi meidän älykkäälle opellemme...siis vastattavaksi, ei sivuutettavaksi.

        ..mutta kommentoin nyt kuitenkin..kyllä mulla on Turkissa lomaillessani ollut ihan samat oikeudet kun täällä Suomessakin ja eiköhön suurin osa meistä mene sinne lomailemaan eikä sinne jäädäkseen. Miks ihmeessä luet näitä juttuja jos sua noin kauheesti kiristää, ja miten Suomen hallituksen kokoonpano kuuluu tähän, vai kiristääkö sua hallituksen naisvaltaisuus, taidat olla sovinisti. Hyvää kesää sulle kuitenkin ja koita löysätä vähän, sujuu kesälomakin mukavammin. Mä lähden taas pariksi viikoksi Turkkiin ja vietän takuu varmasti stressittömän loman:)


      • Judd
        en ole kirjoitti:

        ..mutta kommentoin nyt kuitenkin..kyllä mulla on Turkissa lomaillessani ollut ihan samat oikeudet kun täällä Suomessakin ja eiköhön suurin osa meistä mene sinne lomailemaan eikä sinne jäädäkseen. Miks ihmeessä luet näitä juttuja jos sua noin kauheesti kiristää, ja miten Suomen hallituksen kokoonpano kuuluu tähän, vai kiristääkö sua hallituksen naisvaltaisuus, taidat olla sovinisti. Hyvää kesää sulle kuitenkin ja koita löysätä vähän, sujuu kesälomakin mukavammin. Mä lähden taas pariksi viikoksi Turkkiin ja vietän takuu varmasti stressittömän loman:)

        Opettaja ei vois noin tyhmä ollakkaan.Ajattele mitä kirjoitat.


      • idiootti vaikenee
        en ole kirjoitti:

        ..mutta kommentoin nyt kuitenkin..kyllä mulla on Turkissa lomaillessani ollut ihan samat oikeudet kun täällä Suomessakin ja eiköhön suurin osa meistä mene sinne lomailemaan eikä sinne jäädäkseen. Miks ihmeessä luet näitä juttuja jos sua noin kauheesti kiristää, ja miten Suomen hallituksen kokoonpano kuuluu tähän, vai kiristääkö sua hallituksen naisvaltaisuus, taidat olla sovinisti. Hyvää kesää sulle kuitenkin ja koita löysätä vähän, sujuu kesälomakin mukavammin. Mä lähden taas pariksi viikoksi Turkkiin ja vietän takuu varmasti stressittömän loman:)

        (koska ei osaa vastata kysymykseen) toinen idiootti tulee tilalle.

        Tyypillisiä suomalaisia naisia. Jakavat halpaa persettään maissa, joissa PAIKALLISIA naisia kohdellaan kammottavlla tavalla ja tulevat tänne retostamaan. Ja sitten näitä sikoja pitäisi kohdella tasavertaisina oikeina ihmisinä.

        Dream on!


      • pahvit
        idiootti vaikenee kirjoitti:

        (koska ei osaa vastata kysymykseen) toinen idiootti tulee tilalle.

        Tyypillisiä suomalaisia naisia. Jakavat halpaa persettään maissa, joissa PAIKALLISIA naisia kohdellaan kammottavlla tavalla ja tulevat tänne retostamaan. Ja sitten näitä sikoja pitäisi kohdella tasavertaisina oikeina ihmisinä.

        Dream on!

        Ensinnäkään kukaan ei ole jakanut persettään ja toiseksi taidat kyllä itse olla aika idiootti, kun viitsit täällä kirjoitella. Liekö taas suomalainen juntti asialla.. Korostan vieläkin, että älkääs nyt lapset viitsikö.. Ei kaikkea tarvi ottaa noin vakavasti.. Yhtälailla suomessa kohdellaan PAIKALLISIA naisia huonosti.. Suomi on kärkisijoilla mm. perväkivallan, alkoholismin ja pettämisen saroilla. Joten se siitä, älä kuule tule neuvomaan aikuista naista..!


      • olen
        Judd kirjoitti:

        Opettaja ei vois noin tyhmä ollakkaan.Ajattele mitä kirjoitat.

        Kyllä olen. Eikä minua teidän haukkumiset haittaa, koska en aio alentua tasollenne! Kyse on hauskanpidosta lapsikullat! Eiköhän täältä kotosuomestakin löydy parannettavaa naisten asemasta.. Pistetäänhän ne asiat ensin kuntoon, ennen kuin aletaan parantaa muuta maailmaa! Kaiken lisäksi Suomi on melkoisen rasistinen maa, ei tarvi, kuin lukea tätä palstaa, niin asia tulee varmasti selväksi!!


      • tietämättömälle
        pahvit kirjoitti:

        Ensinnäkään kukaan ei ole jakanut persettään ja toiseksi taidat kyllä itse olla aika idiootti, kun viitsit täällä kirjoitella. Liekö taas suomalainen juntti asialla.. Korostan vieläkin, että älkääs nyt lapset viitsikö.. Ei kaikkea tarvi ottaa noin vakavasti.. Yhtälailla suomessa kohdellaan PAIKALLISIA naisia huonosti.. Suomi on kärkisijoilla mm. perväkivallan, alkoholismin ja pettämisen saroilla. Joten se siitä, älä kuule tule neuvomaan aikuista naista..!

        "aikuiselle"naiselle.

        "suomessa kohdellaan PAIKALLISIA naisia huonosti"

        Kun sinun tekstejäsi lukee, en ihmettele.

        Vakavasti puhuen, suomi on tasa-arvon ja hyvinvoinnin (varsinkin naisten) mallimaa ja mihin tahansa länsimaahan verrattuna, PUHUMATTAKAAN joistain muslimimaista etc.

        Jokainen sivistynyt, koulutettu, tiedostava AIKUINEN ihminen tietää tämän.

        Joten sinä et tiedä.


      • jokainen aivan
        olen kirjoitti:

        Kyllä olen. Eikä minua teidän haukkumiset haittaa, koska en aio alentua tasollenne! Kyse on hauskanpidosta lapsikullat! Eiköhän täältä kotosuomestakin löydy parannettavaa naisten asemasta.. Pistetäänhän ne asiat ensin kuntoon, ennen kuin aletaan parantaa muuta maailmaa! Kaiken lisäksi Suomi on melkoisen rasistinen maa, ei tarvi, kuin lukea tätä palstaa, niin asia tulee varmasti selväksi!!

        varmaan tajuaa, ettei yksikään opettaja voi olla noin tietämätön, joten lopeta valehteleminen.

        "Pistetäänhän ne asiat ensin kuntoon, ennen kuin aletaan parantaa muuta maailmaa! Kaiken lisäksi Suomi on melkoisen rasistinen maa, ei tarvi, kuin lukea tätä palstaa, niin asia tulee varmasti selväksi!!"

        Tässä "opettajalle"(itse asiassa 20 v amisbimbo vantaalta) hiemna tilastoja

        Suomi - HDI 11 sijalla maailmassa

        Turkki - HDI 48 sijalla maailmassa

        Tunisia - HDI 89 sijalla maailmassa

        Jos olisit opettaja, tietäisit minkä lyhenne HDI on...mutta kun et ole.

        Vai mitä , sika?


      • Rosaline
        tietämättömälle kirjoitti:

        "aikuiselle"naiselle.

        "suomessa kohdellaan PAIKALLISIA naisia huonosti"

        Kun sinun tekstejäsi lukee, en ihmettele.

        Vakavasti puhuen, suomi on tasa-arvon ja hyvinvoinnin (varsinkin naisten) mallimaa ja mihin tahansa länsimaahan verrattuna, PUHUMATTAKAAN joistain muslimimaista etc.

        Jokainen sivistynyt, koulutettu, tiedostava AIKUINEN ihminen tietää tämän.

        Joten sinä et tiedä.

        Taidat olla lapsen tasonen ope


      • aikuinen?
        peittoavat kirjoitti:

        Kuules nyt poju olen tumma ja tulinen täysiverinen nainen, en siis mikään bimbo, kuten täällä ihmisiä nimittelet, niin ei tarvi miettiä, miksei suomipoika kiinnosta, kun vaan nimitellään! Toiseksi aivoni eivät ole mitenkään pienet, koska satun olemaan opettaja koulutukseltani. Sinun ikäväksi asia on nyt vaan niin, että etelän miehet on ihania ja tulisia, kuten minäkin.. Miksei ihmiset saisi pitää hauskaa näiden ihanien miesten kanssa, kun ei sellaista hauskanpitoa suomesta löydy.. Kysynpähän vaan...! Turha teidän kakaroiden on siis ottaa pulttia, jos aikuiset pitää hauskaa.. Se ei todellakaan ole sinulta pois! Ette pidähän se mielessäsi, ennen kuin alat muita arvostelemaan pienine aivoinesi!

        Ainakaan vastauksestasi ei voi päätellä, että olisit kovin aikuinen. Pieni "hauskanpito" on tietysti itsekkään minäsi oikeus?
        Vliäkö tuolla on miksi saat seksiä, tai miksi sinulle sitä annetaan, sillä sitä SAA Turkissa kaikki, jotka haluavat. Olet ilmeisesti yli komenkymmenen, naimaton ja lapseton. Jostakin syystä sinun on pakko käydä hakemassa seksiä Turkista??
        Varmaan siksi, että siellä todella löytyy joka nurkan takaa palvelu altis Casanova valmiina tekemään työtö käskettyä.Olet mielestäni myynyt moraalisi, arvosi, naiseutesi, ihmisyytesi, sekä vielä hyväksikäytät " casanovia"... Seksiturismin miesuhreja... joiden täytyy/saa ottaa sinulta seksiä. Hävettää puolestasi, ja herää myös kysymys. Miksi et ota sieltä miestä itselles tänne koto Suomeen niin ei tarvi matkustaa enää sinne, vaan saat täällä jatkuvasti..Onhan se Turkkipojan tarjoama seksi täällä koto Suomessaki varmasti yhtä hyvää kuin hiekkarannalla?
        Olet todella naurettava, etkä edes tajua, häpeä, että kehtaat tulla tänne retostelemaan.


      • ettei opet ole..
        jokainen aivan kirjoitti:

        varmaan tajuaa, ettei yksikään opettaja voi olla noin tietämätön, joten lopeta valehteleminen.

        "Pistetäänhän ne asiat ensin kuntoon, ennen kuin aletaan parantaa muuta maailmaa! Kaiken lisäksi Suomi on melkoisen rasistinen maa, ei tarvi, kuin lukea tätä palstaa, niin asia tulee varmasti selväksi!!"

        Tässä "opettajalle"(itse asiassa 20 v amisbimbo vantaalta) hiemna tilastoja

        Suomi - HDI 11 sijalla maailmassa

        Turkki - HDI 48 sijalla maailmassa

        Tunisia - HDI 89 sijalla maailmassa

        Jos olisit opettaja, tietäisit minkä lyhenne HDI on...mutta kun et ole.

        Vai mitä , sika?

        Sorryt nyt vaan sulle, että tiedeäthän sen, ettei opet ole kaikki tietäviä. Vaan nykyajan opet ottavat selvää asioista. Ei kenenkään tarvi olla besservisser.. Että sepä siitä taas tällä kertaa!


      • tietämätönn
        tietämättömälle kirjoitti:

        "aikuiselle"naiselle.

        "suomessa kohdellaan PAIKALLISIA naisia huonosti"

        Kun sinun tekstejäsi lukee, en ihmettele.

        Vakavasti puhuen, suomi on tasa-arvon ja hyvinvoinnin (varsinkin naisten) mallimaa ja mihin tahansa länsimaahan verrattuna, PUHUMATTAKAAN joistain muslimimaista etc.

        Jokainen sivistynyt, koulutettu, tiedostava AIKUINEN ihminen tietää tämän.

        Joten sinä et tiedä.

        Ehkäpä teoriassa näin on, mutta käytännössä asiat on toisin. Tutki vaikka huviksesi Suomen avioerotilastoja tai perheväkivaltatilastoja, niin eiköhän se asia sinullekin valkene.. Ei tarvi täällä olla tietämättä päivänselviä tosiasioita!


      • selvää ensin..
        aikuinen? kirjoitti:

        Ainakaan vastauksestasi ei voi päätellä, että olisit kovin aikuinen. Pieni "hauskanpito" on tietysti itsekkään minäsi oikeus?
        Vliäkö tuolla on miksi saat seksiä, tai miksi sinulle sitä annetaan, sillä sitä SAA Turkissa kaikki, jotka haluavat. Olet ilmeisesti yli komenkymmenen, naimaton ja lapseton. Jostakin syystä sinun on pakko käydä hakemassa seksiä Turkista??
        Varmaan siksi, että siellä todella löytyy joka nurkan takaa palvelu altis Casanova valmiina tekemään työtö käskettyä.Olet mielestäni myynyt moraalisi, arvosi, naiseutesi, ihmisyytesi, sekä vielä hyväksikäytät " casanovia"... Seksiturismin miesuhreja... joiden täytyy/saa ottaa sinulta seksiä. Hävettää puolestasi, ja herää myös kysymys. Miksi et ota sieltä miestä itselles tänne koto Suomeen niin ei tarvi matkustaa enää sinne, vaan saat täällä jatkuvasti..Onhan se Turkkipojan tarjoama seksi täällä koto Suomessaki varmasti yhtä hyvää kuin hiekkarannalla?
        Olet todella naurettava, etkä edes tajua, häpeä, että kehtaat tulla tänne retostelemaan.

        Muutamia selvennyksiä sinulle TOSIKKO! Ihan ensiksi Turkissa en ole käynyt kertaakaan! Seksiä saa varmasti muualtakin etelän kohteista!!! Seksiä en ole harrastanut yhdenkään kanssa, mutta kaikki muu kohtelu on moninverroin parempaa kuin suomalaismiehillä! Kaiiki kuulopuheet heidän mahtavista rakastelutaidoistaan uskon myös todeksi! Ja lisäksi ei tulisi pieneen mieleenkään harrastaa seksiä missään hiekkrannalla, josta sinulla varmaan on kokemusta, kun oikein esimerkiksi laitoit! Ajatellut kyllä olen, että, jos puolisoni kanssa alkaa huonosti menemään, haen seuraavan miehen varmasti jostain etelästä! Ja mielestäni Marjatalla ja kaikilla muillakin aikuisilla naisilla on täysi oikeus nauttia täysin rinnoin pitää hauskaa ja nauttia tummien ja tulisten etelän miesten seurasta! Enemmän teillä ilkeillä kirjoittelijoilla on hävettävää, kuin meillä asiallisilla aikuisilla.


    • vaikkakin

      mutta thaimaassa on silti kivempaa

    • mutta älä huoli

      Et ole ainoa suomalainen nainen joka kirjoittaa rakkaudesta--- tietämättä mitä se tarkoittaa...

    • Justiinsa juu

      Olet tosi suomalainen idiootti nainen. Hyva, mene sinne lisää niin koko Turkin miehet saa nussia sua. Luuletko, että sen jälkeen kukaan sua oikeasti haluaa...
      Just esimerkki tosi idiootista suomalaisesta naisesta. Jää sinne Turkkiin eläkä ikinä tule takaisin suomeen, sanoo kaikki täällä, miehet kuin naisetkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe