Lastentauteja ?

Tutkia ASV

Onko kyseisessä uusituissa avensis mallisessa autoissa ollut lastentauteja jos on niin mitä, kiitos tiedoista.

12

3657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KLLJ

      Moi, mikään auto ei ole 100% viaton ja faceliftit tehdään aina parantaakseen autoa ja siinä olleita mahdollisia puutteita. 2.2D4d 177 hv dieselissä on ollut talvella ongelmia jonkin verran mutta 150 ja 126 hummaiset ovat viattomia. Mitä tulee esim. uuteen mondeoon, en puhuisi samana päivänä laadusta facelift avensiksen ja mondeon kanssa.

      • xfdgtre

        Uuden Mondeon laatu? Avensiksen laatu?
        1.8 modeo, 14 tkm ajettu, ei vikoja.
        3 vuotta sitten koeajoin avensiksen, silloin jarru- ja kaasupolkimien väli oli niin pieni että kumpaakin painoin samalla kertaa, nyt kun modeon ostin ei avensis ollut edes vaihtoehto, on se farkku myös pienempi (paljon).


    • hemmo kertoi

      tuossahan niitä on tullut lukuisia lueteltuja ja noista edellisistä vastaajista eräs kertoi lisäksi että hänellä on ollut seuraavat riesat:

      -ohjauspylvään väliakseli hajoaa
      -pölykapselit hajoaa
      -ohjaustehostin hajoaa
      -etu-umpiot hajoavat
      -etujarrulevyt hajoavat
      -kojataulu nitisee

      • T-Foortti

        Olen ajnut nyt 26000km kahden litran Avensis dieselillä. Pari kertaa on vikavalot syttyneet. Toisella kerralla nollattiin huollossa, mutta toisella kerralla nollasin itse irroittamalla akun kaapelin joksikin aikaa. Kummatkin tapahtui talvipakkasella kun auto oli tyhjäkäynnillä lämpiämässä ja sitten lähdin liikkeelle.
        Eberin ja ajastimen kanssa oli talvella ongelmia, ei tahtonut käynnistyä kovilla pakkasilla. Juuri eilen oli huollossa ja Eberin pumppu siirrettiin toiseen paikkaan. Vakuuttivat, että enää ei ole käynnistysongelmia.
        Öljyä olen tällä 26 tuhannen kilometrin matkalla lisännyt yhden litran.
        Muuten auto toimii hyvin ja ajettavuus on kohdallaan.


      • Nimetön

        polttimot ei sitten kestä mitään ja on iso homma vaidella niitä. Menee vuodessa reppullinen!


      • lamppu ..
        Nimetön kirjoitti:

        polttimot ei sitten kestä mitään ja on iso homma vaidella niitä. Menee vuodessa reppullinen!

        Turhaa itse vaihtelet. Vaihtavat takuuseen ja laittavat sellaiset polttimot jotka kestävät paremmim.


    • DEECAT

      Nyt on reilut 12000 ajettu facelift wagon 177hv d-cat:lla. Umpiot vaihdettu kerran, koska kosteutta meni umpioiden sisään, eberin kanssa talvella ongelmaa ajastimen kanssa (myöskin vaihdettu pumpun paikaa), takapuskuri maalattu uudestaan maalihilseilyn takia. Myöskin takavilkun polttimon olen jo kerennyt vaihtamaan. Muuten mennyt varsin hyvin

    • juttuja saa

      lukea? Siis onko myös japsiautoissa tosiaan nykyisin vikoja?

      Viimeksi vaihdoin japsin v.2001, sen jälkeen olen vain seuraillut, josko taas alkaisi saada "aitoja" japseja- ehkä uusi Corolla näyttää suunnan, mitä japsilaatu on nykyään?

      Euroautoista on pari niin huonoa kokemusta, että omilla rahoillani en enää riskiä ota :)

      Noo, nykyisellä pelillä on vasta 160000 huoletonta kilometriä takana, jos vielä sen 100000 lisää menee murheitta, kuten edellinen japsi, niin kassellaan rauhassa...:)

    • Missä maassa (uudemman malliset) valmistettu?
      Ajatuksena ostaa 2,0 manuaali tai 2,4 automaatti...

      Hyvät ja huonot puolet kiinnostaisi allekirjoittanutta.

      • ...

        Eikös ne tuolta Englannin tehtaalta lykkää ulos


    • Nimetön

      1.8 ja 2.0 litrasissa koneissa tulee moottorin varoitushälytyksiä huollossa levitteleevät käsiään ja ei mene katastuksesta läpi vaan pitää vikamuisti resetoida. Lisäksi paljun muuta pikku vikaa...

      • RXX

        "...moottorin varoitushälytyksiä ... ei mene katsastuksessa..."

        Puhut väärästä autosta Nimetön. Eihän tätä uutta facelift-mallia ole katsastukseen kukaan tietty vielä vienyt, eikä viekkään pariin vuoteen. Eli ilmeisesti tarkoitat ennen 2006 kesää ollutta Avensiksen mallia. Ja jos olet havainnut "paljun muuta pikku vikaa..." niin varmaan voit kertoa että mitä vikoja?

        Itse olen 10000 km ajellut Facelift-mallilla, 2.0l kone, eikä ole ollut mitään vikoja. Kaikki toimii ja hyvin, niin kuin pitääkin. Olisin pahasti pettynyt, jos olisi vikoja ollut. Kuulemma jos on peltivanteet, niin pölykapselit on vaihdatettu maahantuojan puolesta (alkuperäisissä pölykapseleissa oli jokin rakennevika, joka saattaa johtaa siihen että kapseli liikkuu vanteella).


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      177
      3938
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      113
      2569
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2204
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2165
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1869
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1485
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1351
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1322
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe