Heippa kaikki zafiran omistajat. Ostin viime viikolla vm 2000 zafiran. Kaikki vaikuttaa olevan tosi jees, mutta esim töyssyjen yli ajettaessa etupää "voihkii" eli narahtelee. Onko syytä tutkia asiaa tarkemmin? Jos jollain olis vaikka vastaavanlaisia kuulohavaintoja omastaan.
Narinaa...
9
1877
Vastaukset
- Ei paniikkia
Mulla oli sama juttu ja kun vaihdoin seuraavan kerran renkaat ruiskuttelin CRC:tä koiranluihin ja muihinkin niveliin sekä iskareiden ylä ja alapäihin. Loppui narinat. Nykyään kun vaihdan rattaat toistan saman tempun. Siellä on vaan joku nivel kuivahtanut.
- eiku...
...kovaa ajoa vaan. Kiitos vastauksesta.
- zafiristi
Peseppä jousen kupit hyvin loasta puhtaiksi kun myös takana jousen alapään kannattimen päällinen. Nuo kurat ja jopa pienet kivet narisevat myös.
- zafira narisee
Olen reilun kuukauden ajellut uudella zafiralla ja kokemukset
ihan hyvä ajaa
tilankäyttö,lostava
- bensamittari valehtelee
- rengasäänet kovat
- kojetaulu ja ovi verhoilut narisee!!! vittumaine kuunnella narinaa 30 000 euron autossa!!! millä narinat saa pois???
muuten ok mutta toi narina ottaa pattiin....- huoltoon
- bensamittari valehtelee
ei mulla, jäljellä 10 litraa kun valo syttyy, niin pitänee olla ettei vahingossa lopu
- rengasäänet kovat
zafira on hiljaisempi kuin vectra farmari, kaikki on suhteellista, vertaatko sitikkaan?
- kojetaulu ja ovi verhoilut narisee!!! vittumaine kuunnella narinaa 30 000 euron autossa!!! millä narinat saa pois???
takuuhuoltoon mars, joko ratti naksuu (alkaa melkein uutena, sinne asennetaan jotain ohjauspylvääseen), penkitkin narisee mutta niin cosmon (teko)nahka helposti tekee - Radiomann
Minulla on vuoden vanha zaffe alkanut kanssa narisemaan kojelaudan keskellä ritilöistä, siitä tuulilasin alapuolelta. Tai se on sellaista narinan ja rapinan välimuotoa, kuuluu hyvin kuoppaisella soratiellä hitaasti ajettaessa.
- meidän zafirassa
Radiomann kirjoitti:
Minulla on vuoden vanha zaffe alkanut kanssa narisemaan kojelaudan keskellä ritilöistä, siitä tuulilasin alapuolelta. Tai se on sellaista narinan ja rapinan välimuotoa, kuuluu hyvin kuoppaisella soratiellä hitaasti ajettaessa.
jeps. matalilla kierroksilla "rapisee" sama ritilä todella ärsyttävästi, millä siitä pääsee eroon?
- rapisee
meidän zafirassa kirjoitti:
jeps. matalilla kierroksilla "rapisee" sama ritilä todella ärsyttävästi, millä siitä pääsee eroon?
Siis se "ritilä" siinä ilmastoinnin lämpötila-anturin ympärilläkö? (kojelaudan päällä keskellä)
- Opel man
rapisee kirjoitti:
Siis se "ritilä" siinä ilmastoinnin lämpötila-anturin ympärilläkö? (kojelaudan päällä keskellä)
Rapisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889