Kaukokatselu ja aikamatkailu

Paasturi

Onko kenelläkään tietoa ja kokemusta asiasta? Tarvitsisin kenties vapaaehtoisen avustajan tai ohjaajan istunnoilleni. Menen aika huonoon kuntoon "matkoilla".

6

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viittaisi

      perinteiseen kärpassienishamanismiin, en ole muissa yhteyksissä kuullut aikamatkailusta ja kaukonäkemisestä: toivottavasti olen väärässä. Aineesta, kun joutuu vetämään överit , että se toimisi. Itse olen joskus nuorena ja tyhmänä vetänyt vajarit(ei mainittavaa vaikutusta) ja olo oli silti monta päivää uskomattoman paska.

      • hannu hullula

        Alun pitäenkin olin sekundakamaa - perheen mustalammaspoika.
        Mm joka kevät söin korvasieniä. Ei mahamäärällä, mutta näpsin niitä. Asuttin korvessa.
        Välillä minulla oli korkeita kuumetiloja hallusinaatioineen.

        Vasta aikuisena luin, että niissä on gyromitriiniä, lievää solumyrkkyä.

        Parapsykologista kiinnostusta opin isältäni. Haluais tietää miten k-sienet vaikuttivat?


      • re-active
        hannu hullula kirjoitti:

        Alun pitäenkin olin sekundakamaa - perheen mustalammaspoika.
        Mm joka kevät söin korvasieniä. Ei mahamäärällä, mutta näpsin niitä. Asuttin korvessa.
        Välillä minulla oli korkeita kuumetiloja hallusinaatioineen.

        Vasta aikuisena luin, että niissä on gyromitriiniä, lievää solumyrkkyä.

        Parapsykologista kiinnostusta opin isältäni. Haluais tietää miten k-sienet vaikuttivat?

        Ne, korvasienet tuhoaa maksan, jos niitä käyttää ravinnokseen ryöppäämättä. Aivot ne onkin jo sulla tuhonneet!


      • olo...
        hannu hullula kirjoitti:

        Alun pitäenkin olin sekundakamaa - perheen mustalammaspoika.
        Mm joka kevät söin korvasieniä. Ei mahamäärällä, mutta näpsin niitä. Asuttin korvessa.
        Välillä minulla oli korkeita kuumetiloja hallusinaatioineen.

        Vasta aikuisena luin, että niissä on gyromitriiniä, lievää solumyrkkyä.

        Parapsykologista kiinnostusta opin isältäni. Haluais tietää miten k-sienet vaikuttivat?

        kolmen päivän paniikkikohtaus, vilunväreitä. Sinä joka olet jo sisuskalusi pilannut veikkaan elämän pilaamista.
        Nuo siperian ugrilaiset shamaanit sanovat, että shamaaniksi syntyminen ei ole siunaus vaan kirous. Ja kehoitan sinua lukemaan myös lapin noidista, millaista helvettiä niiden elämä oli. Etsi toinen tie.


      • apu tuohonkin
        olo... kirjoitti:

        kolmen päivän paniikkikohtaus, vilunväreitä. Sinä joka olet jo sisuskalusi pilannut veikkaan elämän pilaamista.
        Nuo siperian ugrilaiset shamaanit sanovat, että shamaaniksi syntyminen ei ole siunaus vaan kirous. Ja kehoitan sinua lukemaan myös lapin noidista, millaista helvettiä niiden elämä oli. Etsi toinen tie.

        No Jeesus vois kyllä vapauttaa tuollaisesta..


      • Anonyymi
        olo... kirjoitti:

        kolmen päivän paniikkikohtaus, vilunväreitä. Sinä joka olet jo sisuskalusi pilannut veikkaan elämän pilaamista.
        Nuo siperian ugrilaiset shamaanit sanovat, että shamaaniksi syntyminen ei ole siunaus vaan kirous. Ja kehoitan sinua lukemaan myös lapin noidista, millaista helvettiä niiden elämä oli. Etsi toinen tie.

        Mistä lukisin Lapin noidista? Yksi sellainen, Aikia Aikianpoika s 1591 sattuu tulemaan yhdeksi esi-isäkseni. Siksikin kiinnostaisi.
        Toisekseen luin joskus 20 v sitten sisareni asunnolla ohuen kirjan noidista. Nimi tai kirjoittaja vain ei jäänyt hataraan mieleen. Eikä siskolikka muista koko kirjaa ollenkaan.
        Nyt en löydä mitään noidista kertovia kirjoja eikä löydä kirjaston täditkään.
        Kolmanneksi, Loviisassa joskus 1980-luvulla eli vielä Bernhard Heine. Hänen luonaan kävi useakin tuttavani parantelemassa kipeää selkäänsä. Parani aina joksikin aikaa, ei pysyvästi. Pari melko uskomatontakin juttua olisi, mutta liian pitkiä tähän yhteyteen. Kertoi, ettei taito ole synnynnäinen vaan opittu. Niin kertoi Aikia Aikianpoikakin saaneensa opit isältään 10-vuotiaana.
        Näin on nämäkin opit menneet manan maille, maan rakoon. Kun mitään ei kirjoiteta muistiin ja sitten ne vähätkin asiat muistetaan väärin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe