Onko kenelläkään tietoa ja kokemusta asiasta? Tarvitsisin kenties vapaaehtoisen avustajan tai ohjaajan istunnoilleni. Menen aika huonoon kuntoon "matkoilla".
Kaukokatselu ja aikamatkailu
8
1594
Vastaukset
- viittaisi
perinteiseen kärpassienishamanismiin, en ole muissa yhteyksissä kuullut aikamatkailusta ja kaukonäkemisestä: toivottavasti olen väärässä. Aineesta, kun joutuu vetämään överit , että se toimisi. Itse olen joskus nuorena ja tyhmänä vetänyt vajarit(ei mainittavaa vaikutusta) ja olo oli silti monta päivää uskomattoman paska.
- hannu hullula
Alun pitäenkin olin sekundakamaa - perheen mustalammaspoika.
Mm joka kevät söin korvasieniä. Ei mahamäärällä, mutta näpsin niitä. Asuttin korvessa.
Välillä minulla oli korkeita kuumetiloja hallusinaatioineen.
Vasta aikuisena luin, että niissä on gyromitriiniä, lievää solumyrkkyä.
Parapsykologista kiinnostusta opin isältäni. Haluais tietää miten k-sienet vaikuttivat? - re-active
hannu hullula kirjoitti:
Mm joka kevät söin korvasieniä. Ei mahamäärällä, mutta näpsin niitä. Asuttin korvessa.
Parapsykologista kiinnostusta opin isältäni. Haluais tietää miten k-sienet vaikuttivat?Ne, korvasienet tuhoaa maksan, jos niitä käyttää ravinnokseen ryöppäämättä. Aivot ne onkin jo sulla tuhonneet!
- olo...
hannu hullula kirjoitti:
Parapsykologista kiinnostusta opin isältäni. Haluais tietää miten k-sienet vaikuttivat?kolmen päivän paniikkikohtaus, vilunväreitä. Sinä joka olet jo sisuskalusi pilannut veikkaan elämän pilaamista.
Nuo siperian ugrilaiset shamaanit sanovat, että shamaaniksi syntyminen ei ole siunaus vaan kirous. Ja kehoitan sinua lukemaan myös lapin noidista, millaista helvettiä niiden elämä oli. Etsi toinen tie. - apu tuohonkin
olo... kirjoitti:
kolmen päivän paniikkikohtaus, vilunväreitä. Sinä joka olet jo sisuskalusi pilannut veikkaan elämän pilaamista.
Nuo siperian ugrilaiset shamaanit sanovat, että shamaaniksi syntyminen ei ole siunaus vaan kirous. Ja kehoitan sinua lukemaan myös lapin noidista, millaista helvettiä niiden elämä oli. Etsi toinen tie.No Jeesus vois kyllä vapauttaa tuollaisesta..
- Anonyymi
olo... kirjoitti:
kolmen päivän paniikkikohtaus, vilunväreitä. Sinä joka olet jo sisuskalusi pilannut veikkaan elämän pilaamista.
Nuo siperian ugrilaiset shamaanit sanovat, että shamaaniksi syntyminen ei ole siunaus vaan kirous. Ja kehoitan sinua lukemaan myös lapin noidista, millaista helvettiä niiden elämä oli. Etsi toinen tie.Mistä lukisin Lapin noidista? Yksi sellainen, Aikia Aikianpoika s 1591 sattuu tulemaan yhdeksi esi-isäkseni. Siksikin kiinnostaisi.
Toisekseen luin joskus 20 v sitten sisareni asunnolla ohuen kirjan noidista. Nimi tai kirjoittaja vain ei jäänyt hataraan mieleen. Eikä siskolikka muista koko kirjaa ollenkaan.
Nyt en löydä mitään noidista kertovia kirjoja eikä löydä kirjaston täditkään.
Kolmanneksi, Loviisassa joskus 1980-luvulla eli vielä Bernhard Heine. Hänen luonaan kävi useakin tuttavani parantelemassa kipeää selkäänsä. Parani aina joksikin aikaa, ei pysyvästi. Pari melko uskomatontakin juttua olisi, mutta liian pitkiä tähän yhteyteen. Kertoi, ettei taito ole synnynnäinen vaan opittu. Niin kertoi Aikia Aikianpoikakin saaneensa opit isältään 10-vuotiaana.
Näin on nämäkin opit menneet manan maille, maan rakoon. Kun mitään ei kirjoiteta muistiin ja sitten ne vähätkin asiat muistetaan väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lukisin Lapin noidista? Yksi sellainen, Aikia Aikianpoika s 1591 sattuu tulemaan yhdeksi esi-isäkseni. Siksikin kiinnostaisi.
Toisekseen luin joskus 20 v sitten sisareni asunnolla ohuen kirjan noidista. Nimi tai kirjoittaja vain ei jäänyt hataraan mieleen. Eikä siskolikka muista koko kirjaa ollenkaan.
Nyt en löydä mitään noidista kertovia kirjoja eikä löydä kirjaston täditkään.
Kolmanneksi, Loviisassa joskus 1980-luvulla eli vielä Bernhard Heine. Hänen luonaan kävi useakin tuttavani parantelemassa kipeää selkäänsä. Parani aina joksikin aikaa, ei pysyvästi. Pari melko uskomatontakin juttua olisi, mutta liian pitkiä tähän yhteyteen. Kertoi, ettei taito ole synnynnäinen vaan opittu. Niin kertoi Aikia Aikianpoikakin saaneensa opit isältään 10-vuotiaana.
Näin on nämäkin opit menneet manan maille, maan rakoon. Kun mitään ei kirjoiteta muistiin ja sitten ne vähätkin asiat muistetaan väärin.https://keskustelu.suomi24.fi/t/18479792/veda-kysymyksia-ja-vastauksia-osa-8
Yhteenvetona voidaan todeta, että aikamatkustuksen ideaa voidaan johdonmukaisesti kehittää suhteellisuusteorian ja kvanttimekaniikan monimaailmatulkinnan yhteydessä. Samalla suhteellisuusteoria tarjoaa puitteet sen ymmärtämiselle, miten ajaton tietoisuus ja ajaton fysikaalinen jatkumo voisivat liittyä toisiinsa, jotta ajan kokeminen olisi mahdollista.
- Anonyymi
teleportaalio,manipoloi aikaa paikkaa näkö kykyä, joka sai ufo ilmiön teorian,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1086987
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t324148törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/343611Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3961921- 321447
- 351428
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi511271Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121068Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1721025Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11990