...lienee ihan hyvä juttu siihen uskoville,kö ?!?
Säästyyhän toki näin yhteiskuntamme varoja mielenterveyden saralta hyödyllesempiin/tuotoksellisempiin yhteiskuntaluokkien toiminnan takaamiseen,kö ?!?
Valtiontakausten kautta todelliset vaaratekijät näin saatetaan hallintaan ja annetaan näiden harmittomampien tapausten hihhuloida vapaammin,kö ?!?
lol
;-)
New Age...
8
563
Vastaukset
- Priest of the Aurum
Kuinka noin uskallat pilkata Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia?! Tiedä, että me luokittelemme itsemme New Age -uskonnoksi, ja että sinä olet juuri pilkannut ja loukannut meitä mitä kammottavimmalla tavalla! Voisin tuosta hyvästä kirota sinut, mutta koska olen sentään Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, annan sinulle mahdollisuuden pyörtää puheesi ja pyytää anteeksi! Tiedä, että sinunkin kaltaisillasi eksyneillä sieluilla on vielä mahdollisuus pelastua, ja Pyhän Ki-energian kautta saada Valaistus Pyhiltä Avaruusolennoilta ennen kuin saapuu Kauhea Suranoviremblestiran, Musta ja Muodoton! Läpitunkemattomana ja Salamoiden Seppelöimänä Se vyöryy ylitse maan ja meren, tuoden muassaan Kaksitoista Vitsausta ja Kuolemaa! Näin on tapahtuva! Halleluja! Liittykäätten Pyhään Aurum-kulttiin, ennen kuin on liian myöhäistä!
- ...
voi antaa anteeksi?
Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
NEW AGE, onko se tätä??
Taidan tietää, mihin tuo perustuu, enkä halua olla sen kanssa missään tekemisissä. - silmiltäni
ja näin valkeuden. Kiitos ilmoituksestasi,oi Pyhän Aurumin Ylipappi.
Olen jo nyt harras käännynnnäisesti ja lupaan hyljätä tämän materialistisen maailman houkutuksineen, kuin iljettävän saastaisen vaatteen.
Lähetä tilinumerosi, jotta valaistumiseni päivästä lukien päivieni loputtomuutteen asti uskollinen palvelijasi voisi osoittaa pyhälle Aurumille kunnioitustaan myös käytännön teoin. - valaisematonta
... kirjoitti:
voi antaa anteeksi?
Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
NEW AGE, onko se tätä??
Taidan tietää, mihin tuo perustuu, enkä halua olla sen kanssa missään tekemisissä.Itse vastustin "Pyhän Aurumin Uskoa" tähän iltaan asti, kunnes Pyhän Ylipapin äskeinen viesti silmäni avasi.
"Taas tohdin toivoa, taas tohdin luottaa, taas eespäin nähdä, uutta aikaa vuottaa", niinkuin Leinon Eikka joskus runoili. Hänkin lienee kuulunut PA:n veljeskuntaan. Luulisin??
"Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
NEW AGE, onko se tätä??"
Pyhän Aurumin Pappi on kuin Terry Pratchett fantasiakirjallisuudessa. Siis kaikki kunnia hänelle. - ...
valaisematonta kirjoitti:
Itse vastustin "Pyhän Aurumin Uskoa" tähän iltaan asti, kunnes Pyhän Ylipapin äskeinen viesti silmäni avasi.
"Taas tohdin toivoa, taas tohdin luottaa, taas eespäin nähdä, uutta aikaa vuottaa", niinkuin Leinon Eikka joskus runoili. Hänkin lienee kuulunut PA:n veljeskuntaan. Luulisin??
"Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
NEW AGE, onko se tätä??"
Pyhän Aurumin Pappi on kuin Terry Pratchett fantasiakirjallisuudessa. Siis kaikki kunnia hänelle.korkeampaan voimaan, vai tiedätkö sen olemassa olon?
- Priest of the Aurum
... kirjoitti:
korkeampaan voimaan, vai tiedätkö sen olemassa olon?
Halleluja! Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen erittäin tyytyväinen nähdessäni, että väsymätön uurastukseni Oikean Asian puolesta alkaa viimein tuottaa tulosta... Tähän asti olen saanut kamppailla vääräuskoisia ja tietämättömiä vastaan, mutta viimeinkin alkaa näyttää siltä, että Pahuuden Ra-soturien turmeleva vaikutus on heikentymässä! Pian Pyhä Kultistinen Tietoutemme katkaisee viimeisetkin kahleensa, ja levittäytyy kaikkialle tämän planeetan kamaralla! Itse Internet muutettakoon Pyhäksityökäluksi, jonka kautta Aurumin ja Pyhän Ykseyden Sana levittäytykööt kuin Puhdistava vuoksiaalto! Halleluja!
- vastakääntynyt
Priest of the Aurum kirjoitti:
Halleluja! Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen erittäin tyytyväinen nähdessäni, että väsymätön uurastukseni Oikean Asian puolesta alkaa viimein tuottaa tulosta... Tähän asti olen saanut kamppailla vääräuskoisia ja tietämättömiä vastaan, mutta viimeinkin alkaa näyttää siltä, että Pahuuden Ra-soturien turmeleva vaikutus on heikentymässä! Pian Pyhä Kultistinen Tietoutemme katkaisee viimeisetkin kahleensa, ja levittäytyy kaikkialle tämän planeetan kamaralla! Itse Internet muutettakoon Pyhäksityökäluksi, jonka kautta Aurumin ja Pyhän Ykseyden Sana levittäytykööt kuin Puhdistava vuoksiaalto! Halleluja!
"Itse Internet muutettakoon Pyhäksityökäluksi...,"
Nähtyäni Aurumin valkeuden, uskon ja jo sielussani näen päivän koittavan, jolloin koko Internet julistaa Aurumin ihanuutta.
Kuitenkin vähäisenä opetuslapsena pelkään skepsiken keskustelupalstan olevan RA-soturien valvoma ja kansoittama. Se lienee kova linnake valloitettavaksi.
Ei niin, että hetkeäkään epäilisin lopullista voitoamme kun Pyhän Aurumin kutsuma ja pyhitämä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta toimii Sotamarsalkkanamme.
Ylistys Aurumille ja hänen Pyhälle Ylipapilleen ja Suurelle Yhdeksännelle Profeetalleen.
Vähäisin palvelijasi. - uskis-jäbä
Priest of the Aurum kirjoitti:
mäkin olen kääntynyt aurumin uskoon! yhdessä voitamme pahat ra-soturit! aurumin pyhyys syleilee kaikkia ja kaikkea! Hallelujaaaaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983