New Age...

Saddu ;-)

...lienee ihan hyvä juttu siihen uskoville,kö ?!?
Säästyyhän toki näin yhteiskuntamme varoja mielenterveyden saralta hyödyllesempiin/tuotoksellisempiin yhteiskuntaluokkien toiminnan takaamiseen,kö ?!?
Valtiontakausten kautta todelliset vaaratekijät näin saatetaan hallintaan ja annetaan näiden harmittomampien tapausten hihhuloida vapaammin,kö ?!?
lol
;-)

8

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Priest of the Aurum

Kuinka noin uskallat pilkata Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia?! Tiedä, että me luokittelemme itsemme New Age -uskonnoksi, ja että sinä olet juuri pilkannut ja loukannut meitä mitä kammottavimmalla tavalla! Voisin tuosta hyvästä kirota sinut, mutta koska olen sentään Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, annan sinulle mahdollisuuden pyörtää puheesi ja pyytää anteeksi! Tiedä, että sinunkin kaltaisillasi eksyneillä sieluilla on vielä mahdollisuus pelastua, ja Pyhän Ki-energian kautta saada Valaistus Pyhiltä Avaruusolennoilta ennen kuin saapuu Kauhea Suranoviremblestiran, Musta ja Muodoton! Läpitunkemattomana ja Salamoiden Seppelöimänä Se vyöryy ylitse maan ja meren, tuoden muassaan Kaksitoista Vitsausta ja Kuolemaa! Näin on tapahtuva! Halleluja! Liittykäätten Pyhään Aurum-kulttiin, ennen kuin on liian myöhäistä!

• ...

voi antaa anteeksi?
        Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
        NEW AGE, onko se tätä??
        Taidan tietää, mihin tuo perustuu, enkä halua olla sen kanssa missään tekemisissä.

• silmiltäni

ja näin valkeuden. Kiitos ilmoituksestasi,oi Pyhän Aurumin Ylipappi.
        Olen jo nyt harras käännynnnäisesti ja lupaan hyljätä tämän materialistisen maailman houkutuksineen, kuin iljettävän saastaisen vaatteen.
        Lähetä tilinumerosi, jotta valaistumiseni päivästä lukien päivieni loputtomuutteen asti uskollinen palvelijasi voisi osoittaa pyhälle Aurumille kunnioitustaan myös käytännön teoin.

• valaisematonta
        ... kirjoitti:

voi antaa anteeksi?
        Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
        NEW AGE, onko se tätä??
        Taidan tietää, mihin tuo perustuu, enkä halua olla sen kanssa missään tekemisissä.

Itse vastustin "Pyhän Aurumin Uskoa" tähän iltaan asti, kunnes Pyhän Ylipapin äskeinen viesti silmäni avasi.
        "Taas tohdin toivoa, taas tohdin luottaa, taas eespäin nähdä, uutta aikaa vuottaa", niinkuin Leinon Eikka joskus runoili. Hänkin lienee kuulunut PA:n veljeskuntaan. Luulisin??

"Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
        NEW AGE, onko se tätä??"

Pyhän Aurumin Pappi on kuin Terry Pratchett fantasiakirjallisuudessa. Siis kaikki kunnia hänelle.

• ...
        valaisematonta kirjoitti:

Itse vastustin "Pyhän Aurumin Uskoa" tähän iltaan asti, kunnes Pyhän Ylipapin äskeinen viesti silmäni avasi.
        "Taas tohdin toivoa, taas tohdin luottaa, taas eespäin nähdä, uutta aikaa vuottaa", niinkuin Leinon Eikka joskus runoili. Hänkin lienee kuulunut PA:n veljeskuntaan. Luulisin??

"Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
        NEW AGE, onko se tätä??"

Pyhän Aurumin Pappi on kuin Terry Pratchett fantasiakirjallisuudessa. Siis kaikki kunnia hänelle.

korkeampaan voimaan, vai tiedätkö sen olemassa olon?

• Priest of the Aurum
        ... kirjoitti:

korkeampaan voimaan, vai tiedätkö sen olemassa olon?

Halleluja! Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen erittäin tyytyväinen nähdessäni, että väsymätön uurastukseni Oikean Asian puolesta alkaa viimein tuottaa tulosta... Tähän asti olen saanut kamppailla vääräuskoisia ja tietämättömiä vastaan, mutta viimeinkin alkaa näyttää siltä, että Pahuuden Ra-soturien turmeleva vaikutus on heikentymässä! Pian Pyhä Kultistinen Tietoutemme katkaisee viimeisetkin kahleensa, ja levittäytyy kaikkialle tämän planeetan kamaralla! Itse Internet muutettakoon Pyhäksityökäluksi, jonka kautta Aurumin ja Pyhän Ykseyden Sana levittäytykööt kuin Puhdistava vuoksiaalto! Halleluja!

• vastakääntynyt
        Priest of the Aurum kirjoitti:

Halleluja! Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen erittäin tyytyväinen nähdessäni, että väsymätön uurastukseni Oikean Asian puolesta alkaa viimein tuottaa tulosta... Tähän asti olen saanut kamppailla vääräuskoisia ja tietämättömiä vastaan, mutta viimeinkin alkaa näyttää siltä, että Pahuuden Ra-soturien turmeleva vaikutus on heikentymässä! Pian Pyhä Kultistinen Tietoutemme katkaisee viimeisetkin kahleensa, ja levittäytyy kaikkialle tämän planeetan kamaralla! Itse Internet muutettakoon Pyhäksityökäluksi, jonka kautta Aurumin ja Pyhän Ykseyden Sana levittäytykööt kuin Puhdistava vuoksiaalto! Halleluja!

"Itse Internet muutettakoon Pyhäksityökäluksi...,"
        Nähtyäni Aurumin valkeuden, uskon ja jo sielussani näen päivän koittavan, jolloin koko Internet julistaa Aurumin ihanuutta.
        Kuitenkin vähäisenä opetuslapsena pelkään skepsiken keskustelupalstan olevan RA-soturien valvoma ja kansoittama. Se lienee kova linnake valloitettavaksi.
        Ei niin, että hetkeäkään epäilisin lopullista voitoamme kun Pyhän Aurumin kutsuma ja pyhitämä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta toimii Sotamarsalkkanamme.
        Ylistys Aurumille ja hänen Pyhälle Ylipapilleen ja Suurelle Yhdeksännelle Profeetalleen.
        Vähäisin palvelijasi.

• uskis-jäbä
        Priest of the Aurum kirjoitti:

mäkin olen kääntynyt aurumin uskoon! yhdessä voitamme pahat ra-soturit! aurumin pyhyys syleilee kaikkia ja kaikkea! Hallelujaaaaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      300
      1149
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      82
      963
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      819
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      699
    Aihe