New Age...

Saddu ;-)

...lienee ihan hyvä juttu siihen uskoville,kö ?!?
Säästyyhän toki näin yhteiskuntamme varoja mielenterveyden saralta hyödyllesempiin/tuotoksellisempiin yhteiskuntaluokkien toiminnan takaamiseen,kö ?!?
Valtiontakausten kautta todelliset vaaratekijät näin saatetaan hallintaan ja annetaan näiden harmittomampien tapausten hihhuloida vapaammin,kö ?!?
lol
;-)

8

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Priest of the Aurum

      Kuinka noin uskallat pilkata Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia?! Tiedä, että me luokittelemme itsemme New Age -uskonnoksi, ja että sinä olet juuri pilkannut ja loukannut meitä mitä kammottavimmalla tavalla! Voisin tuosta hyvästä kirota sinut, mutta koska olen sentään Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, annan sinulle mahdollisuuden pyörtää puheesi ja pyytää anteeksi! Tiedä, että sinunkin kaltaisillasi eksyneillä sieluilla on vielä mahdollisuus pelastua, ja Pyhän Ki-energian kautta saada Valaistus Pyhiltä Avaruusolennoilta ennen kuin saapuu Kauhea Suranoviremblestiran, Musta ja Muodoton! Läpitunkemattomana ja Salamoiden Seppelöimänä Se vyöryy ylitse maan ja meren, tuoden muassaan Kaksitoista Vitsausta ja Kuolemaa! Näin on tapahtuva! Halleluja! Liittykäätten Pyhään Aurum-kulttiin, ennen kuin on liian myöhäistä!

      • ...

        voi antaa anteeksi?
        Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
        NEW AGE, onko se tätä??
        Taidan tietää, mihin tuo perustuu, enkä halua olla sen kanssa missään tekemisissä.


      • silmiltäni

        ja näin valkeuden. Kiitos ilmoituksestasi,oi Pyhän Aurumin Ylipappi.
        Olen jo nyt harras käännynnnäisesti ja lupaan hyljätä tämän materialistisen maailman houkutuksineen, kuin iljettävän saastaisen vaatteen.
        Lähetä tilinumerosi, jotta valaistumiseni päivästä lukien päivieni loputtomuutteen asti uskollinen palvelijasi voisi osoittaa pyhälle Aurumille kunnioitustaan myös käytännön teoin.


      • valaisematonta
        ... kirjoitti:

        voi antaa anteeksi?
        Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
        NEW AGE, onko se tätä??
        Taidan tietää, mihin tuo perustuu, enkä halua olla sen kanssa missään tekemisissä.

        Itse vastustin "Pyhän Aurumin Uskoa" tähän iltaan asti, kunnes Pyhän Ylipapin äskeinen viesti silmäni avasi.
        "Taas tohdin toivoa, taas tohdin luottaa, taas eespäin nähdä, uutta aikaa vuottaa", niinkuin Leinon Eikka joskus runoili. Hänkin lienee kuulunut PA:n veljeskuntaan. Luulisin??

        "Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
        NEW AGE, onko se tätä??"

        Pyhän Aurumin Pappi on kuin Terry Pratchett fantasiakirjallisuudessa. Siis kaikki kunnia hänelle.


      • ...
        valaisematonta kirjoitti:

        Itse vastustin "Pyhän Aurumin Uskoa" tähän iltaan asti, kunnes Pyhän Ylipapin äskeinen viesti silmäni avasi.
        "Taas tohdin toivoa, taas tohdin luottaa, taas eespäin nähdä, uutta aikaa vuottaa", niinkuin Leinon Eikka joskus runoili. Hänkin lienee kuulunut PA:n veljeskuntaan. Luulisin??

        "Sinähän et näytä tietävän tosielämstä mitään.
        NEW AGE, onko se tätä??"

        Pyhän Aurumin Pappi on kuin Terry Pratchett fantasiakirjallisuudessa. Siis kaikki kunnia hänelle.

        korkeampaan voimaan, vai tiedätkö sen olemassa olon?


      • Priest of the Aurum
        ... kirjoitti:

        korkeampaan voimaan, vai tiedätkö sen olemassa olon?

        Halleluja! Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen erittäin tyytyväinen nähdessäni, että väsymätön uurastukseni Oikean Asian puolesta alkaa viimein tuottaa tulosta... Tähän asti olen saanut kamppailla vääräuskoisia ja tietämättömiä vastaan, mutta viimeinkin alkaa näyttää siltä, että Pahuuden Ra-soturien turmeleva vaikutus on heikentymässä! Pian Pyhä Kultistinen Tietoutemme katkaisee viimeisetkin kahleensa, ja levittäytyy kaikkialle tämän planeetan kamaralla! Itse Internet muutettakoon Pyhäksityökäluksi, jonka kautta Aurumin ja Pyhän Ykseyden Sana levittäytykööt kuin Puhdistava vuoksiaalto! Halleluja!


      • vastakääntynyt
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Halleluja! Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen erittäin tyytyväinen nähdessäni, että väsymätön uurastukseni Oikean Asian puolesta alkaa viimein tuottaa tulosta... Tähän asti olen saanut kamppailla vääräuskoisia ja tietämättömiä vastaan, mutta viimeinkin alkaa näyttää siltä, että Pahuuden Ra-soturien turmeleva vaikutus on heikentymässä! Pian Pyhä Kultistinen Tietoutemme katkaisee viimeisetkin kahleensa, ja levittäytyy kaikkialle tämän planeetan kamaralla! Itse Internet muutettakoon Pyhäksityökäluksi, jonka kautta Aurumin ja Pyhän Ykseyden Sana levittäytykööt kuin Puhdistava vuoksiaalto! Halleluja!

        "Itse Internet muutettakoon Pyhäksityökäluksi...,"
        Nähtyäni Aurumin valkeuden, uskon ja jo sielussani näen päivän koittavan, jolloin koko Internet julistaa Aurumin ihanuutta.
        Kuitenkin vähäisenä opetuslapsena pelkään skepsiken keskustelupalstan olevan RA-soturien valvoma ja kansoittama. Se lienee kova linnake valloitettavaksi.
        Ei niin, että hetkeäkään epäilisin lopullista voitoamme kun Pyhän Aurumin kutsuma ja pyhitämä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta toimii Sotamarsalkkanamme.
        Ylistys Aurumille ja hänen Pyhälle Ylipapilleen ja Suurelle Yhdeksännelle Profeetalleen.
        Vähäisin palvelijasi.


      • uskis-jäbä
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Halleluja! Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen erittäin tyytyväinen nähdessäni, että väsymätön uurastukseni Oikean Asian puolesta alkaa viimein tuottaa tulosta... Tähän asti olen saanut kamppailla vääräuskoisia ja tietämättömiä vastaan, mutta viimeinkin alkaa näyttää siltä, että Pahuuden Ra-soturien turmeleva vaikutus on heikentymässä! Pian Pyhä Kultistinen Tietoutemme katkaisee viimeisetkin kahleensa, ja levittäytyy kaikkialle tämän planeetan kamaralla! Itse Internet muutettakoon Pyhäksityökäluksi, jonka kautta Aurumin ja Pyhän Ykseyden Sana levittäytykööt kuin Puhdistava vuoksiaalto! Halleluja!

        mäkin olen kääntynyt aurumin uskoon! yhdessä voitamme pahat ra-soturit! aurumin pyhyys syleilee kaikkia ja kaikkea! Hallelujaaaaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe