melkein vaimo

jusa_

A completely inebriated man walked into a bar and, after staring for some time at the only woman seated at the bar, walked over to her, placed his hand up her skirt and began fondling her.
She jumped up and slapped him silly.
He immediately apologized and explained, "I'm sorry. I thought you were my wife. You look exactly like her."
"Why you drunken, worthless, insufferable son of a bitch!" she screamed.
"Funny," he muttered, "you even sound exactly like her."

5

3085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitosta vuan

käännä !!!

• Suomessa...

...pakollinen kouluaine, joten tällainen yksinkertainen teksti pitäisi osata kääntää tyhmemmänkin. Mutta näköjään näitä rimanalittajia aina löytyy, joten suomennetaanpa:

Totaalisen känninen mies käveli sisään baariin ja hetken tuijotettuaan ainoaa baaritiskin äärellä istuvaa naista käveli tämän luokse, laittoi kätensä hänen hameensa alle, ja alkoi hyväillä häntä.
        Nainen hyppäsi ylös ja läimäytti miestä.
        Mies pyysi välittömästi anteeksi ja selitti: "Olen pahoillani. Luulin, että olit vaimoni. Näytät tarkalleen samalta."
        "Miksi, sinä känninen, arvoton, sietämätön huoranpenikka!" nainen kiljui.
        "Hassua", mies mutisi, "sinä kuulostatkin aivan samalta."

• ei opetettu
        Suomessa... kirjoitti:

...pakollinen kouluaine, joten tällainen yksinkertainen teksti pitäisi osata kääntää tyhmemmänkin. Mutta näköjään näitä rimanalittajia aina löytyy, joten suomennetaanpa:

Totaalisen känninen mies käveli sisään baariin ja hetken tuijotettuaan ainoaa baaritiskin äärellä istuvaa naista käveli tämän luokse, laittoi kätensä hänen hameensa alle, ja alkoi hyväillä häntä.
        Nainen hyppäsi ylös ja läimäytti miestä.
        Mies pyysi välittömästi anteeksi ja selitti: "Olen pahoillani. Luulin, että olit vaimoni. Näytät tarkalleen samalta."
        "Miksi, sinä känninen, arvoton, sietämätön huoranpenikka!" nainen kiljui.
        "Hassua", mies mutisi, "sinä kuulostatkin aivan samalta."

englantia. Kuitenkin veroja olen maksanut raskaamman mukaan. Siis olen tyhmä sinun mielestäsi!

• hyväpalkkaiseen...
        ei opetettu kirjoitti:

englantia. Kuitenkin veroja olen maksanut raskaamman mukaan. Siis olen tyhmä sinun mielestäsi!

...ammattiin olet kansakoulupohjalta päässyt?

• Suomessa
        hyväpalkkaiseen... kirjoitti:

...ammattiin olet kansakoulupohjalta päässyt?

kyllä useimmat osaavat omasta mielestään hyvin kieliä, mutta sitten kun mennään ulkomaille, niin siihen se kielitaito sitten monesti lopahtaa.Tiedän tämän asian sivusta seuranneena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe