En tunnista (tai ole tiedostanut) itselläni yleisiä ovulaatio-oireita, kuten menkkamaiset kivut jne. En toisaalta ole asiaa sen enempää ennen edes ajatellut. Nyt kuitenkin haluaisin kysyä tällaisen hölmön kysymyksen, että voiko alavatsan turvotus olla ovulaatio-oire?
Itselläni pitäisi näinä päivinä kalenterin mukaan olla ovulaatio ja yritän tunnistaa oireita. Muita en ole huomannut, kuin että alavatsa pömpöttää taas kuin olisin vähintäänkin kolmannella kuulla tai nielaisuut ilmapallon. Ylävatsakin on turvoksissa, mutta ei niin kovan tuntuinen, enemminkin "pullataikina" :-( Housun nappi on puristanut jo pari päivää ja kummarrellessa ähkin. Tosi tuskanen olo, vähän niin kuin ummetuksessa tai ilmavaivoissa, vaikka siitä ei ole kyse. Vatsaa ei saa vedettyä sisään tai se tuntuu ikävälle. Tällaisia oireita minulla on ollut ennenkin ollut aika-ajoin, vaikka syön ihan terveellisesti.
ovulaatio-oire?
2
3455
Vastaukset
- olla ovisoire
Mullakin oviksen aikoihin vatsa on turvoksissa eritote juuri alamaha. Itselläni tunnistan myös aika voimakkaiden kipujen myötä oviksen. Kesto n. 2 päivää.
- on...
Mulla on just "pallomaha" oireena oviksen aikaan. Ennen lapsettomuus tutkimuksia en osannut erottaa ovis kipuja. Nyt kun on testailtu ovistikuilla jo pitkään, tunnen selkeät oireet silloin kun kunnon ovis tulee, mulla se ei tuu joka kierrossa. Muita oireita mulla on just sellainen ilman tunne alamahassa, vihlova ja pistävä jomotus joka tuntuu yhtäjaksoisena useamman tunnin ja usein seuraavaan päivään saakka. Sillon ei esimerkiksi tulisi mieleenkään lähteä juoksulenkille, koska tärinä tekisi niin kipeää. Muistan hyvin että samanlaisia tunteita mulla on ollu ennenkin, luulin niiden silloin aiemmin johtuvan jostain ruuasta tai että olin syönyt liikaa karkkia! No nyt tiedän että se tietynlainen tunne tulee just oviksesta. Tsemppiä teille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505187Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.712964Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2891480Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721153Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781126Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49924