"Hiekkalaatikolta".. autiolle saarelle.. ;))

tanssitaanko

23

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikakakkonen

      ...joten kaippa se radion kaipuu sitten katkaisee koko jutun?

      • Enemmän TV: tä tai tietsaria?.. ;)
        Hyvä tulos, ilman tiedotusvälineitä.. :)


    • AngorVat

      Jätit kertomatta kuinka kauan itte selviäisit. Mulle tuli, että pärjäisin autiolla saarella kuin Kimi ratissa, joten ei kun kohti uusia seikkailuja :)

      Kivaa perjantaita sulle ;))

      • Yhtä kauan kuin sinäkin.. 29 päivää..
        väitti tuo testi.. :)
        Aurinkoista kevättä sinulle.. :))


    • Hilima von..

      "Ohhoh, mikä tapaus. Olet jokseenkin kädetön Robinson! Sohvanpohjan sinuun kohdistama vetovoima ja nokkela neuvokkuutesi ovat juuri niitä ominaisuuksia, joilla pärjäisit kisassa kuin eskimo ainakin. Kavereidesi top ten -listoillakin olet hyvää keskitasoa herkkävaistoisuutesi, erinomaisen tilannetajusi ja kaikin puolin käsittämättömien sosiaalisten taitojesi vuoksi. Niin kuin ystäväpiiristäsi voi päätellä, tulet toimeen hyvinkin kuivakkaiden tyyppien kanssa. Sanalla sanoen olet erikoinen kaveri! Olet kätevä käsistäsi ja pystyt helposti nikkaroimaan mitä tahansa. Jo lapsena olit seikkailunhaluinen ja rakentelit päivät pääksytysten majoja ja täysin merikelpoisia lauttoja. Gastronomisena kosmonauttina olet valmis syömään matoja, käärmeitä, apinoita tai vaikka heinää. Nukut vaikka päälläsi seisoen ja vatsasi toimii kuin junan vessa. Sirkeänä energiapakkauksena olet tottunut olemaan peikkolookissa ja pitämään samoja vaatteita monta päivää, joten monimuotoiselle hygieniakäsityksellesi on käyttöä. Hiostava aurinko ja kuuma hiekka saavat mielikuvituksesi laukkaamaan - hiki saa hormoonisi hyrräämään ylikierroksilla! Alkoholi ja tupakka maistuvat sinulle vain jos joku tarjoaa, joten niistä luopuminen nujertaa sinut vartissa. Seksin puute vaivaisi sinua koko ajan, mutta täysin häpeämättömänä kaverina keksisit mielikuvituksellisia tapoja purkaa paineita. Pärjäisit autiolla saarella kuin kiekkoleijonat MM-kisoissa, joten ei kun kohti uusia seikkailuita!"

      Hilima von-heh-heh :}

      • Sie oot niin neuvokas, et siulla menis
        kepiästi, vaikka vuos putkeen.. :))
        Alkulämmittelyy.. tuo 26 päivää siulle.. :DD


    • pompsahti tulokseksi... ;)))
      Mut... mitenkähän mun kävis ihan oikeesti... ;)))
      Hyvin varmaan...?
      Jos olis oikia palkinto... ;)))

      • Hyvin kävis.. palkintona ois
        kupillinen riisii.. säännöstellyin annoksin.. ;)
        Yks riisi per päivä.. ;))
        Noh, kelpovaako palkinnoks?.. ;))


    • Daria

      ylitin itseni :D

      -31 päivää

      Iloista viikonloppua :D

      • Miinus 31?.. ;))
        Narraat.. :D
        Aurinkoista kevättä sinulle.. :))


    • katjaliini

      pärjäisin 32 päivää.
      Omasta mielestäni ilman testejä kyllä pärjäisin vaikka ainaskii 100 päivää...niih...

      • Mistä puuttuvat ne, "täysin oikeat"
        vastaus vaihtoehdot.. ;))

        Varmasti pärjäisit pidempään.. :))


    • Minea44

      Kuulostaa kyllä epäuskottavalta...
      Huonolla tuurilla saisin kumminkin jonkin pöpön ja joutuisin maitojunalla kotiin :(

      • Takuulla tuplaisit, tuo 34 päivää.. :))
        Nuhanenät, olisivat mantereella.. ;)


    • 34 päivää. Mikä tietenkin olis aika lyhyt aika jos kyseessä olis oma loppuelämä.

      • Tarpeen vaatiessa, ihminen tulee
        toimeen, yllättävän vähällä.. :)
        Me vain unohdamme sen, kaiken
        tarjonnan keskellä...


    • F-i-a

      ja se on liian pitkä aika nöhjöttää siellä yksin...nej tack:((

      Kuka lähtisi mukaan?

      • Reiluksi kuukaudeksi, oma iso kylpyamme.. ;))

        Mie lähtisin.. huolisitko?..


    • tuffe

      joutuisin kitumaan..

      Kun selviytyjät tule ekan kerran, olin ihan haltioitunut.. tuo rajojen kokeileminen on niin mun juttu. Kunnes illalla piti mennä nukkumaan, ja seinällä on hämppis. Siinä oli minun rajani :/

      • Hämppiksiä pelätäksesi.. tuo on hyvin.. :))
        Heh, sinä Kiminä karkuun
        ja Hämppis perästä.. ;)


    • okalinnut

      Ei paha...vaikka loppujen lopuksi minun kannattaa kuulemma jäädä sohvalleni.

      • Mut siellä saarella, ois varpisti mielenkiintoisempaa.. :)
        Hyvä tulos.. :)))


    • Kiitos kaikille vastanneille.. :))

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe