Kauanko selviäisit
http://www.nelonen.fi/robinson_testi/
siellä yksinäsi?.. ;))
"Hiekkalaatikolta".. autiolle saarelle.. ;))
23
947
Vastaukset
- kikakakkonen
...joten kaippa se radion kaipuu sitten katkaisee koko jutun?
- AngorVat
Jätit kertomatta kuinka kauan itte selviäisit. Mulle tuli, että pärjäisin autiolla saarella kuin Kimi ratissa, joten ei kun kohti uusia seikkailuja :)
Kivaa perjantaita sulle ;))Yhtä kauan kuin sinäkin.. 29 päivää..
väitti tuo testi.. :)
Aurinkoista kevättä sinulle.. :))
- Hilima von..
"Ohhoh, mikä tapaus. Olet jokseenkin kädetön Robinson! Sohvanpohjan sinuun kohdistama vetovoima ja nokkela neuvokkuutesi ovat juuri niitä ominaisuuksia, joilla pärjäisit kisassa kuin eskimo ainakin. Kavereidesi top ten -listoillakin olet hyvää keskitasoa herkkävaistoisuutesi, erinomaisen tilannetajusi ja kaikin puolin käsittämättömien sosiaalisten taitojesi vuoksi. Niin kuin ystäväpiiristäsi voi päätellä, tulet toimeen hyvinkin kuivakkaiden tyyppien kanssa. Sanalla sanoen olet erikoinen kaveri! Olet kätevä käsistäsi ja pystyt helposti nikkaroimaan mitä tahansa. Jo lapsena olit seikkailunhaluinen ja rakentelit päivät pääksytysten majoja ja täysin merikelpoisia lauttoja. Gastronomisena kosmonauttina olet valmis syömään matoja, käärmeitä, apinoita tai vaikka heinää. Nukut vaikka päälläsi seisoen ja vatsasi toimii kuin junan vessa. Sirkeänä energiapakkauksena olet tottunut olemaan peikkolookissa ja pitämään samoja vaatteita monta päivää, joten monimuotoiselle hygieniakäsityksellesi on käyttöä. Hiostava aurinko ja kuuma hiekka saavat mielikuvituksesi laukkaamaan - hiki saa hormoonisi hyrräämään ylikierroksilla! Alkoholi ja tupakka maistuvat sinulle vain jos joku tarjoaa, joten niistä luopuminen nujertaa sinut vartissa. Seksin puute vaivaisi sinua koko ajan, mutta täysin häpeämättömänä kaverina keksisit mielikuvituksellisia tapoja purkaa paineita. Pärjäisit autiolla saarella kuin kiekkoleijonat MM-kisoissa, joten ei kun kohti uusia seikkailuita!"
Hilima von-heh-heh :}Sie oot niin neuvokas, et siulla menis
kepiästi, vaikka vuos putkeen.. :))
Alkulämmittelyy.. tuo 26 päivää siulle.. :DD
pompsahti tulokseksi... ;)))
Mut... mitenkähän mun kävis ihan oikeesti... ;)))
Hyvin varmaan...?
Jos olis oikia palkinto... ;)))Hyvin kävis.. palkintona ois
kupillinen riisii.. säännöstellyin annoksin.. ;)
Yks riisi per päivä.. ;))
Noh, kelpovaako palkinnoks?.. ;))
- Daria
ylitin itseni :D
-31 päivää
Iloista viikonloppua :D - katjaliini
pärjäisin 32 päivää.
Omasta mielestäni ilman testejä kyllä pärjäisin vaikka ainaskii 100 päivää...niih...Mistä puuttuvat ne, "täysin oikeat"
vastaus vaihtoehdot.. ;))
Varmasti pärjäisit pidempään.. :))
Kuulostaa kyllä epäuskottavalta...
Huonolla tuurilla saisin kumminkin jonkin pöpön ja joutuisin maitojunalla kotiin :(34 päivää. Mikä tietenkin olis aika lyhyt aika jos kyseessä olis oma loppuelämä.
Tarpeen vaatiessa, ihminen tulee
toimeen, yllättävän vähällä.. :)
Me vain unohdamme sen, kaiken
tarjonnan keskellä...
- F-i-a
ja se on liian pitkä aika nöhjöttää siellä yksin...nej tack:((
Kuka lähtisi mukaan? - tuffe
joutuisin kitumaan..
Kun selviytyjät tule ekan kerran, olin ihan haltioitunut.. tuo rajojen kokeileminen on niin mun juttu. Kunnes illalla piti mennä nukkumaan, ja seinällä on hämppis. Siinä oli minun rajani :/Hämppiksiä pelätäksesi.. tuo on hyvin.. :))
Heh, sinä Kiminä karkuun
ja Hämppis perästä.. ;)
- okalinnut
Ei paha...vaikka loppujen lopuksi minun kannattaa kuulemma jäädä sohvalleni.
Kiitos kaikille vastanneille.. :))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun324868- 713224
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813111Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3082597- 412222
- 542171
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211361Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo151350- 471298
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui271210