Mun rellun ohjaus puoltaa vasemmalle tosin vasen vetonivel oli rikki pitkään mutta vaiva ei hävinnyt vaihdon jälkeenkään.Malli renault 21 gtx Ovissa ruostetäpliä pitäs varmaan nekin laittaa kuntoon joku vaan sano ettei leviä siinä korimallissa kovin nopeesti en sit tiiä.Apurungon kiinnitystä on näköjään korjailtu ja oven saranat oli vaihdettu kuulemma ollu yleisiä vikoja autossa
Renault 21 ohjaus puoltaa
5
1425
Vastaukset
- spa
Apurunkojen ongelma on kylläkin esiintynyt enemmän 1.7L GTS:n kohdalla, 2.0 GTX:n kelkat ovat ollet harvinaisen kestäviä.
Onkos kääntölaakerit mahdollisesti jumittuneet,jos puoltaa?- Jumissa
Nehän ne oli jumissa rasvailun jälkeen suostu edes kääntymään ohjaus tehostinkin joutu koville alussa mutta nyt kääntyy jo aikahyvin.Johtu siitä ku auto seiso parivuotaa
- Helposti
Jumissa kirjoitti:
Nehän ne oli jumissa rasvailun jälkeen suostu edes kääntymään ohjaus tehostinkin joutu koville alussa mutta nyt kääntyy jo aikahyvin.Johtu siitä ku auto seiso parivuotaa
Oisko helposti vaihdettavissa
- Jugess
Jumissa kirjoitti:
Kyllä nyt ohjauskulmat meni pieleen. Ei tarvitse muuta kuin irroittaa etutolpat ja laittaa takaisin, niin sen verran poikkeaa alkuperäisestä asennosta ettei kulmat enää ole kohdallaan.
- vike65
etupyörän laakeri kaput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373057- 1392533
- 512489
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201838- 401469
- 481249
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191127- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241022