Mun rellun ohjaus puoltaa vasemmalle tosin vasen vetonivel oli rikki pitkään mutta vaiva ei hävinnyt vaihdon jälkeenkään.Malli renault 21 gtx Ovissa ruostetäpliä pitäs varmaan nekin laittaa kuntoon joku vaan sano ettei leviä siinä korimallissa kovin nopeesti en sit tiiä.Apurungon kiinnitystä on näköjään korjailtu ja oven saranat oli vaihdettu kuulemma ollu yleisiä vikoja autossa
Vastaukset 5
- spa
Apurunkojen ongelma on kylläkin esiintynyt enemmän 1.7L GTS:n kohdalla, 2.0 GTX:n kelkat ovat ollet harvinaisen kestäviä.
Onkos kääntölaakerit mahdollisesti jumittuneet,jos puoltaa?- Jumissa
Nehän ne oli jumissa rasvailun jälkeen suostu edes kääntymään ohjaus tehostinkin joutu koville alussa mutta nyt kääntyy jo aikahyvin.Johtu siitä ku auto seiso parivuotaa
- Helposti
Jumissa kirjoitti:
Nehän ne oli jumissa rasvailun jälkeen suostu edes kääntymään ohjaus tehostinkin joutu koville alussa mutta nyt kääntyy jo aikahyvin.Johtu siitä ku auto seiso parivuotaa
Oisko helposti vaihdettavissa
- Jugess
Jumissa kirjoitti:
Kyllä nyt ohjauskulmat meni pieleen. Ei tarvitse muuta kuin irroittaa etutolpat ja laittaa takaisin, niin sen verran poikkeaa alkuperäisestä asennosta ettei kulmat enää ole kohdallaan.
- vike65
etupyörän laakeri kaput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460