Mikähän on numero josta soitettiin se alkaa 35844... Tarvitsisin oikean numeron (siis sen alun), koska minulla itsellä on salainen numero ja haluaisin, että kun soitan tohon numeroon, niin siellä toisessa päässä jäis mun numero näkyviin. Ja kun mulla on tää salanumero, mun pitää laittaa 4 erikoismerkkiä siihen eteen, muttei se onnistu kun toi alku on tollanen. Miks tää mun puhelin näyttää aina ton alun 358 eikä oikeeta numeroa ?
Mikä numero
5
7056
Vastaukset
- on,,,
kansainvälisessä muodossa kun alkaa 388..
Tavallinen alku on siis 044...- siis ,,
358...
- +35844.....
siis ,, kirjoitti:
358...
Nyt selkis siis numero on 044... jne
- näyttää
saapuvan puhelun numeron,mikäli soittaja ei sitä
estä asetuksista.Onko operaattori tehnyt sulle jotenklin eston, ettei numerosi näy? Mulla ainakin salainen numeroni näkyy jollen puhelimesta estä.
358 on Suomen maatunnus joten matkailijan on sitä hyvä käyttää.Kun tunnus on numerosarjassa,jää operaattoritunnuksen etunolla pois joten 044
alkaa tuo nro - sjljlkj
Kyllä ainakin Sonkussa voi laittaa *31# siihen ns. kansainvälisessä muodossa olevan puhelinnumeron eteen ja toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3521397- 741375
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3061137Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461067Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231884Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30879vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794