Tietääkö kukaan mihin aikaan pääsee Turussa Isabellaan sisään? Laiva tulee satamaan vasta klo 19:45.
Ettei turhaan tarvitsisi odotella röyhkeiden mummojen kanssa, että pääsee ensimmäisenä sisään. Lähinnä, että pääsisi laivaan sopivasti liikaa jonottelematta!
Monelta laivaan Turussa
9
845
Vastaukset
- sos
ja tämä on fakta, edellyttäen tietenkin, että laiva on aikataulussa.
- Laivan ollessa
aikataulussa, näin on monesti ollut.
- vasta 20.45
Laivan ollessa kirjoitti:
aikataulussa, näin on monesti ollut.
niin voin varmuudella sanoa, että silloin laiva ei lähde aikataulussa.
- lähtö 2100
vasta 20.45 kirjoitti:
niin voin varmuudella sanoa, että silloin laiva ei lähde aikataulussa.
on tapahtunut itselle näin,matkustajamääristä kiinni milloin ovet avataan.
lähtö 2100 kirjoitti:
on tapahtunut itselle näin,matkustajamääristä kiinni milloin ovet avataan.
on kiinni myös siitä, missä vaiheessa esim. hyttien siivous on.
- onnistuu
sinulle että mene 15.00 jälkeen portille ja pidä rivasta kiinni...ovet avataan sitten 20.30 niin olet takuulla eka, jes jes eka mutta laiva lähtee vasta kun viimeinenkin jonossa on laivassa, mitä siitä oli hyötyä?
- sä oot nolla
Vitun urpo, huomaa että sisälukutaitosi on olematon. Lue viesti uudestaan, niin tajuut mitä kysyttiin!
- Koska-
Koska pääsee?
Mitkä paikat auki? - Anonyymi
Lue Viikarin sivuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285