Lääkäri määräsi hiivaan lääkkeet.. kaksi sellaista isoa sinistä taplettia.. otin vahingossa molemmat tapletit tänään vaikka luultavasti toinen oli tarkoitettu vasta huomiselle:/ haittaako tämä? en halua asiasta soittaa lääkärille, koska paikkakunta jossa asun tk toiminta ei ole kehuttava jne..
SUURI KIITOS sille joka vastaa!! :)
SUURI KIITOS sille joka vastaa!! :)
Vastaukset 2
Vanhimmat
minkä niminen lääke? Yleisin hiivaan määrättävä suun kautta otettava lääke (jos sellaisia tarkoitit) on Diflucan 150mg. Sitä voi käyttää yhden tabletin kerta-annoksenakin ja yleensä tehoaa, eli jos sun ottamat oli Diflucaneja todennäköisesti pääsit hiivasta eroon. Diflucanissa ei ole vaarallista vaikka ottaisi vahingossa 2 tablettia kerralla koska pahoissa sieni-infektioissa (esim. immuunipuutteista kärsivillä) käytetään jopa 400mg päiväannoksia.
Diflucanista on paljon rinnakkaislääkkeitä. Jos sulla oli eri niminen lääke, katso pakkauksesta sisälsikö flukonatsolia, silloin on samaa ainetta.
joo juuri tuo merkki ja mg lääke se oli.. ja niitä otin kaksi tosiaan.. KIITOS TODELLA PALJON kun vastasit!! :)) olo helpottu heti