mitä sanovat säännöt? Voiko trapia tai skeettiä ampua pumppuhaulikolla, tai muulla kuin päällekkäispiippuisella? Skeetissähän ammutaan laukas / kiekko, mutta onko ase määritelty?
Voiko ampua...
7
1902
Vastaukset
- ipsc
aseen toiminta tapaa tai lukko mallia ei ole rajattu.
- haulisti
Kyllä pumppuhaulikolla voi ampua molempia lajeja. Mitä eroa trapissa ja skeetissä on muuta kuin haulikoko?
- ossit
haulisti kirjoitti:
Kyllä pumppuhaulikolla voi ampua molempia lajeja. Mitä eroa trapissa ja skeetissä on muuta kuin haulikoko?
Skeetissä kiekot lentelevät sivuttaisessa suunnassa ja trapissa poispäin. Trapissa ampuja antaa luvan kiekolle mikrofonin kautta, skeetissä kiekko lähtee ilman ilmoitusta
- Ajantasalla.
ossit kirjoitti:
Skeetissä kiekot lentelevät sivuttaisessa suunnassa ja trapissa poispäin. Trapissa ampuja antaa luvan kiekolle mikrofonin kautta, skeetissä kiekko lähtee ilman ilmoitusta
Kyllä lehdessä ollut monta kertaa ilmoitus Skeet-kisoista.
- topias
ossit kirjoitti:
Aika vaikea on ampua tuplia pumpulla.
Kyllä niitä radalla on silloin tällöin nähty,mutta
ei siitä oikeen mitään tule.Joskus pelkkä pumpun
lataus liikkeen ääni saa kiekon liikkeelle,trapissa. - skeet..
ossit kirjoitti:
siis hä trapissa annetaan lupa ja skeetissä ei?eipä kuule pidä paikkaansa sun höpötykset molemmissa kiekko lähtee pyynnöstä!
- Kertaaja
topias kirjoitti:
Aika vaikea on ampua tuplia pumpulla.
Kyllä niitä radalla on silloin tällöin nähty,mutta
ei siitä oikeen mitään tule.Joskus pelkkä pumpun
lataus liikkeen ääni saa kiekon liikkeelle,trapissa.ole ainakaan saanut koskaan kiekkoa lähtemään latausliikkeen äänestä. Jos se lähtee kannattaa ehkä vähän laitteita säätää. Mikrofonin vieressä puhuminenkaan ei ole haitannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874331
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581