Milloin adventtikirkosta on joku viimeksi erotettu sapatinrikkomisen takia?
Advtohtori Kai A:lle
4
217
Vastaukset
Tähän en pysty vastaamaan. Viimeinen minun muistissani oleva tapaus oli joskus 60 tai 70 -luvulla enkä ole varma, että edes se johti erottamiseen.
Kai- hiukan....
Täällä on joku pitänyt esillä kyselyin Paavalin seurakuntajärjestystä. >>>>1.Korinttolaiskirje:
11:3 Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää.
Efesolaiskirje:
5:23 sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja.
- pastori Pekka Pohjola
..erotti monia ja kirjoitti "saavutuksistaan" Nykyajassa?
mm. Yksi rautateillä ollut mies, "minuuttiaikataulun takia"..?!
Mies menetti vakituisen työnsä, levolliset yönsä...siis yöunensa ja ilon lapsistaan sekä perheensä.....rahansa...
Ja erosi lopulta Adventtikirkosta ja alkoi juopotella..., mutta kaikki oli liian myöhäistä, huomasi liian myöhään erehtyneensä...ja tulleensa väärän hapatuksen kohteeksi, ja oli myrkyttänyt monia matkan varrella, rautatien suorasta linjasta ekdsyneitä uhrejaan...kysymyksesää oli siis lopulta Adventistipastori...., josta tuli alkoholisti ja ressukka...joka lienee kaikkien Adventistipastoreiden kohtalo, jos eivät tee parannusta ja mene oikeisiin töihin ...?!- Te fariseukset!
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te viette leskiltä talot ja latelette pitkiä rukouksianne vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan teidän tuomionne.
Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."
Matt. 23:14-15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292955- 1191225
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6987- 58951
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu160826Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774