Niin että oma kymco superfeverini(vakio: pytty porattu viime syksynä) ei tahdo oikeen lähteä käyntiin kaasua pitää antaa ja todella!!tyhjäkäyntiäkään ei löydy vaikka kuinka sitä ruuvia kääntää. eli jos kaasua ei anna nii se sammuu kokonaan??? starttiki on niinku joku "stressilelu" eli ei toimi hyrrää vain eikä mitään kummempaa tapahdu (ei ees lämpimällä koneella). kun mopo lähtee käyntiin niin se ei oikein taho kiihtyä mihinkään ja ei pääse huippulukemiinkaan (normaalisti 63 nyt alle 60) ja sit viel ku tuhjäkäyntiä sääti niin hyvaxi ku vain sai (pyrki eteenpäin) ja hyppäs kyytiin niin se pienensi kierroksia ja sammu!!?? eli mistä tämmönen voisi johtua??? syitä esim???
vituttaa vaan ku muilla lähtee startista ja meikä joutuu polkeen hulluna et se ees inahtaakaan
kiitoksia jo etukäteen!!:)
nyt tarvitaan
5
703
Vastaukset
- Larvake
No katoppa nämä:
onko tulppa kulunut loppuun,
onko akussa virtaa,
onko kaasutin tukkeutunut,
onko bensiinin suodatin ja letkut kunnossa?
nuo käyt läpi järjestyksessä ja testaa välillä.
pitäs alkaa toimimaan.- tositoimia!!!
ollaan käyty noi läpi et bensaa se saa tarpeeksi, akussa on vielä vähän virtaa, mutta kipinä ei ollu oikein hyvä vaikka uuden tulpan laittokin, mut me epäiltäs pakoputkea et jos siinä ois joitaki pikkutukoksia yms, minkälaisilla konsteilla sen sais putsattua??
- tositoimia!!!
tositoimia!!! kirjoitti:
ollaan käyty noi läpi et bensaa se saa tarpeeksi, akussa on vielä vähän virtaa, mutta kipinä ei ollu oikein hyvä vaikka uuden tulpan laittokin, mut me epäiltäs pakoputkea et jos siinä ois joitaki pikkutukoksia yms, minkälaisilla konsteilla sen sais putsattua??
..niin siitä kipinästä et jos kipinä on huono niin vaikuttaako se röötterin käynnistyvyyteen, (startista, polkemalla) tyhjäkäyntiin ja kiihtyvyyteen ku tosta on tullu niin laiska, eli sitä vaan et onko cdi-boxissa jokin sulake yms. joku häiriö jonka vois korjata???
- tositoimia!!!
tositoimia!!! kirjoitti:
..niin siitä kipinästä et jos kipinä on huono niin vaikuttaako se röötterin käynnistyvyyteen, (startista, polkemalla) tyhjäkäyntiin ja kiihtyvyyteen ku tosta on tullu niin laiska, eli sitä vaan et onko cdi-boxissa jokin sulake yms. joku häiriö jonka vois korjata???
Huomasin tässä vikaa etsiessäni että kun otin sähköimun pois käytöstä niin se rupes paremmin "yrittämään" eli se melkein käynnisty ilman kaasua. Se luultavasti antoi ennen koko-ajan imua sit ku sen otti pois niin rupes paremmin yrittämään. tämä voisi selittää tyhjäkäynnin ja käynnistymisen ongelmat. eli onko imussa silloin mitään vikaa???? ja miten korjata????
Ai niin ja huomasin että vari-hihnaan oli kulunut semmonen "lovi" melkein keskelle hihnaa. Voiko tämä vaikuttaa mihinkään: käynnistyvyyteen, ajoon, toimintaan yms?? eli pitäskö se vaihtaa??? se kyllä vaihettiin viimeksi marraskuussa, mutta kaipaako silloin jo vaihtoa?? - Larvake
tositoimia!!! kirjoitti:
Huomasin tässä vikaa etsiessäni että kun otin sähköimun pois käytöstä niin se rupes paremmin "yrittämään" eli se melkein käynnisty ilman kaasua. Se luultavasti antoi ennen koko-ajan imua sit ku sen otti pois niin rupes paremmin yrittämään. tämä voisi selittää tyhjäkäynnin ja käynnistymisen ongelmat. eli onko imussa silloin mitään vikaa???? ja miten korjata????
Ai niin ja huomasin että vari-hihnaan oli kulunut semmonen "lovi" melkein keskelle hihnaa. Voiko tämä vaikuttaa mihinkään: käynnistyvyyteen, ajoon, toimintaan yms?? eli pitäskö se vaihtaa??? se kyllä vaihettiin viimeksi marraskuussa, mutta kaipaako silloin jo vaihtoa??Sulla on CDI yksikkö paskana--->uutta ostamaan.
Ei vaikuta se hihna.
Ja tuo sinun höpötys imusta ei varmaan pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253