pikku-kalle ja pikku-liisa kulkivat samaa matkaa koulusta kotiin..liisalla oli mekko, jonka kalle tajusi. kalle pysähtyi puun viereen ja sanoi: "Sä saat multa 1€, jos kiipeet tohon puuhun ja tuot mulle ton kävyn.." pikku-liisa meni, toi kallelle kävyn ja sai €uron.. pikku-liisa meni ilosena kotiin ja kertoi isällee, että oli saanut euron.. isä sanoi: "Anna olla viimeinen kerta kun niin teet!!! Pikku-kalle haluaa nähdä vain sinun pikku housusi..!!"
Seuraavana päivänä kalle pysähtyi saman puun viereen ja ehdotti samaa, kuin edellisenä päivänä.. hän tarjosi jopa 2€.... no, pikku-liisa meni, toi kallelle kävyn ja sai 2€.. hän meni kotiin kertoi isälleen että oli saanut sinä päivänä 2€... isä sanoi saman kuin edellisenä päivänä...
seuraavana päivänä kävi aivan samalla tavalla, kuin edellisinä päivinä, mutta kalle tarjosi 3€...liisa meni, vei kallelle kävyn ja sai 3€... pikku-liisa meni isän luo ja kertoi, että oli saanut 3€ pikku-kallelta... isä sanoi: "Enkö minä ole kieltänyt sinua kiipeämästä puuhun!!! kalle tahtoo nähdä vain alushoususi!!!"
Mutta pikku-liisa vastasikin: " Minä tein kallelle jekun!! Minä en laittanut pikkuhousujani tänään ollenkaan!!!!"
käpy puussa
rachel
1
1607
Vastaukset
- kommentti..
toi on perinteinen.. :P ..hyvä.. kyllä 'pikku-liisa'osaa sitte olla tyhmä.. *virnistys*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825