pikku-kalle ja pikku-liisa kulkivat samaa matkaa koulusta kotiin..liisalla oli mekko, jonka kalle tajusi. kalle pysähtyi puun viereen ja sanoi: "Sä saat multa 1€, jos kiipeet tohon puuhun ja tuot mulle ton kävyn.." pikku-liisa meni, toi kallelle kävyn ja sai €uron.. pikku-liisa meni ilosena kotiin ja kertoi isällee, että oli saanut euron.. isä sanoi: "Anna olla viimeinen kerta kun niin teet!!! Pikku-kalle haluaa nähdä vain sinun pikku housusi..!!"
Seuraavana päivänä kalle pysähtyi saman puun viereen ja ehdotti samaa, kuin edellisenä päivänä.. hän tarjosi jopa 2€.... no, pikku-liisa meni, toi kallelle kävyn ja sai 2€.. hän meni kotiin kertoi isälleen että oli saanut sinä päivänä 2€... isä sanoi saman kuin edellisenä päivänä...
seuraavana päivänä kävi aivan samalla tavalla, kuin edellisinä päivinä, mutta kalle tarjosi 3€...liisa meni, vei kallelle kävyn ja sai 3€... pikku-liisa meni isän luo ja kertoi, että oli saanut 3€ pikku-kallelta... isä sanoi: "Enkö minä ole kieltänyt sinua kiipeämästä puuhun!!! kalle tahtoo nähdä vain alushoususi!!!"
Mutta pikku-liisa vastasikin: " Minä tein kallelle jekun!! Minä en laittanut pikkuhousujani tänään ollenkaan!!!!"
käpy puussa
rachel
1
1652
Vastaukset
- kommentti..
toi on perinteinen.. :P ..hyvä.. kyllä 'pikku-liisa'osaa sitte olla tyhmä.. *virnistys*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2505530Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,614824Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk223657Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2953389Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223320Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1833230- 782944
- 762222
- 312063
- 902036