Kuinka tänä päivänä voi olla niin huonoa palvelua ja käytöstä, kuin Kuva Järvisellä? Luulisi omistajan tajuavan rahan päälle ja käyttäytyvän kuin muut kollegat, mutta ei. Minä ainakin ostan tarvikkeet ja välineet tästedes muualta. Huh huh, mitä käytöstä! Automaattinen kuvakonekin oli ystävällisempi: kiitos tilauksesta, haluatko jatkaa...
Kuva-Järvinen
38
14287
Vastaukset
- Missä?
Onko kyseinen Kuva-Järvisen liike Salossa? Kuulostaa pelottavan tutulta...
- A-asiakas
No, Salossahan se.
- kartier pressoni
A-asiakas kirjoitti:
No, Salossahan se.
Liikkeestä löytyy yksi asiakaspalvelun osaava ystävällinen työntekijä, lyhythiuksinen nuori nainen. Hänelle plussat, muille ei juuri kiitosta tipu.
- Kärvinen...
hui, pahalta kuullostaa :0
- valottaja
Kokeilepas topshottia. Kauppiaan käytös ala-arvoinen.
Tosin muut myyjät olivat ihan asiantuntevia.- järkyttävin
eivät ole vielä käyneet "hyvän myyjän" kurssia.
- BigBen
Taitaa johtua asiakkaasta. Itse olen saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua ja vieläpä edeullisemmin kuin muutalta, katso vaikkapa Kuva-Järvisen nettikauppaa.
- Tatuasa
Erittäin asiallista palvelua ja vielä tietoakin laitteista löytyi. Uuden tuotteen kohdalla myönsi heti ettei ole vielä siihen tutustunut, eikä alkanut keksimään päästä omiaan. Tiedot kyllä löytyi kun asiaa tutkimme.
Hinnat halvemmat kuin mistään nettikaupasta hintaseurannan mukaan.
- HobbyRäpsyttelijä
Kyllä minä olen ainakin saanut Järviseltä aivan huippu palvelua, kaikilta muilta paitsi Isä Järviseltä, jolla alkaa vissiin ajatuksen juoksu takkuamaan tai sitten ei arvosta tavallista kuvaajaa....anteeksi vain, mutta näin se on!
- kuvamasa24
Tervehdys, olen ollut Kuvajärvisen asiakas runsaat 10 vuotta. Olen ammattikuvaaja ja nimenomaan valinnut sellaisen liikkeen, josta saan aina TOP-palvelun. Hinnat ovat paikallaan ja pikku aleakin voi saada, jos sikseen on, joten ihmettelen valitusta. Itse suosittelen Järvistä niin liikkeenä kuin studio- ja kenttäkuvaamisen ammattilaisena.
- Maksettu mainos
His Master's Voice!
- ErikoisPalvelua
Oikeasti kun alkaa miettimään Suomessa ei edes oo asiallisia valokuvausliikkeitä paljon ja samoja kameroita saa kanssa tavarataloista
ynnä muista halpahalleista Ei ihan pian Pro tasolle saakka. Minusta nimeomaan
hyvä henk.koht. palvelu ja asijantuntemus on ainoa keino jolla "pikkuvalokuvausliike"
kykenee kilpailemaan marketteja vastaan sillä ainakaan hinnalla tai
myyntimäärällä se ei onnistune myydyimmissä kamera luokissa
Suomessa jos aletaan tosissaan kilpailla.
Muillakin aloilla "erikoisliikkeet" on vähän jo ahtaalla..
K ja S ryhmä pitänee siitä huolen jos alkaa vaikuttaa liian hyvältä bisnekseltä ja L&T vie roskat pois..
Ammattilaisille on ihan omatkin palvelunsa PRO tasolla. - Kysymysmerkkinä olen
Kirjoita mielipiteesi uudestaan. En ymmärtänyt pätkääkään sun jutusta. Mitä mieltä olet ja mistä asiasta? Esität väitteen, ja kumoat se samassa lausessa. Onko siinä mieltä? Lue vaikka eka lauses .. ja jatkoa seuras. Kuinka paljon "asiallisia" pitäis olla, joka kiven takana vai?
- ystävällinen palvelu
kyllä epäystävällinen palvelu on erinomainen tapa karkottaa asiakkaat. jotkut yrittäjät ei näytä ymmärtävän sitä että vaikka joku asiakas eka kerralla ostaa tavaraa eurolla, se saattaisi seuraavalla kerralla ostaa 500:lla, jos vain...
- halipatsuida
niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.......
- AsiakasMinäkin
eipä ole mitään valittamista Top-Shotista.
Pari runkoa ja objektiivia sieltä ostaneena, ei ainakaan mun kohdalla ollut mitään valittamista. - Halukas ostaja
Mitä Canon EOS 600D maksaa Kuvä-Järvisellä?
- Tympääntynyt
Itse olen saanut niin hyvää palvelua Kuva-Järviseltä, verrattuna esimerkiksi Turun keskunnan Rajala ProShoppiin.
Menin kyselemään 5D Mark II:sta ja perusvastaukset olivat luokkaa "katso netistä." No, taidanpa tilata netistä(muualta, kuin Rajalasta.) Ilmeisesti parintonnin rungot akkukahvoineen ei ole tarpeellista myyntiä kyseiselle lafkalle. Yrittivät myös myydä vääränlaisia sovitteita Cokinin liukuvärisuotimille, vaikka esimerkkikappalekin oli mukana. - Enää ei ole mitään
syytä ostaa yhtään mitään valokuvaustarvikkeita Suomesta.
Saksalaiset nettikaupat toimii! - Laatua haluava
Minä olen pettynyt Järviseltä tilattujen kuvien laatuun. Värit on miten sattuu. Ei paljon nappaa, kun järkkärillä kuvaa manuaalisesti, niin tulos on tämä: vihreät kirkuvat epäluonnollisina ja punaista on naamat täynnä. Toinen juttu on nuo kalenteri- jne.-jutut. Kuvat olivat rajautuneet ihan miten sattuu. Jos haluaa hyvälaatuisia kuvia, en ainakaan enää Järviseltä tilaa. Huoh. Olin vain toivonut, että paikalliselta olisi voinut tilata, eikä tarttis lähetä tuohon nettifirmojen ruokkimiseen.
- PanaLumix
Kuva-Järvisen asiakaspalvelu ei enää reagoi mihinkään viesteihin, vaikka olen reklamoinut jo useasti. Nettisivuilla esitetyt toimitusajat ylittyneet melkein kuukaudella. Suosittelen kiertämään kaukaa.
- Kuvaa
Viime keväänä yritin ostaa Sigman 180mm f2.8, vara akkua ja panssarilasia Nikon D500:n, ensin oltiin innokkaita, mutta sitten ilmoiteltiin ettei ko. optiikkaa ole maahantuojalla, odottelin pari kuukautta ja soitin itse maahantuojalle jossa ilmoitettiin ettei ko. obtiikka ole missään vaiheessa ollut loppu...!
Joten kun otin uudelleen yhteyttä järviseen ja selitin että mitä tämä on, sain nipun erilaisia selityksiä, mutta luvattiin hoitaa asia viikon sisällä, no ei hoidettu, soitin uudestaan ja kun ihmeen kaupalla sain sellaisen ammattitaidottoman vanhan äijän puhelimeen niin ukko selvitti että kun on niin vaikee lähettää ja ym. ym.
Joten jäi sitten saamatta suojalasi, obtiikka ja akku...
Ei uskoisi että tänä päivänä jollakin on varaa tuollaiseen asiakaspalveluun, tai siis kun sitä ei ole ollenkaan...
SUOSITTELEN KIERTÄMÄÄN TÄMÄN KAMERALIIKKEEN KAUKAA!!!!!
- Tyytyväinenteppo
Itse sain hyvää palvelua ja todella nopea toimitusaika.Kamerakopterin akun tilasin ja seuraavana päivänä se oli saapunut.
- Erehdys
Miksiköhän Kuva-Järvisellä on sähköpostiosoite, kun ei siihen kuitenkaan koskaan vastata? Soittoon vastataan, ja kerrotaan kaikki parhain päin, mutta tilaus toimitetaan vasta ja heti kun tilaaja uhkaa kuluttajansuojaviranomaisiin yhteydenotolla.
- puffffsalamatoimii
Taidan turhaa odottaa sitten vastausta heiltä? tosiaan vasta eilen kysyin mutta taidan nyt maksaa ainakin 200€ enemmän että asiat toimii toisaalla ?
Mistä kannattaa tilata Canon EF 24-105mm F4 L IS USM II ? 999€ heillä.
Ainokaiseksi objektiiviksi aion tuota köyhyyksissäni. Saksa ? mistä? visa vinkuu ja takaraja lähestyy.
- järvinentoimii
Minulle vastattiin nopeasti ja ystävälisesti. Hyvä palvelu.
- Erehdys
Vastaa varmasti ystävällisesti jos heillä tuotetta. Ellei tuotetta pihtaa rahojasi ja toimittaa vasta pakon edessä.
- NoTilasinkoNetistäHä
Asioitu kuva järvisellä. Töykeää asiakaspalvelua kun kysyin kameraa ihmeteltäväksi "Niin, tulet tänne hypistelemään ja tilaat netistä. Just, tälläst tää on" huusi toiselle myyjälle. Vähän meni maku, mutta pienellä vastakuittauksella taisin voittaa että kivijalkaliikkeellä (varsinkin Salo) ei ole varaa sanoa noin. Voihan mä
lähteä vaikka Turkuun Rajalalle?
Kamera ilmestyi ja kaupat lopulta syntyivät, vaikkakin pahaa teki maksaa kyseisestä palvelusta. - TilaanMuualta
Eipä tarvitse tilata tuolta uutta akkua kameraan, kun luin aikaisemmat palautteet. Enkä tilaa mitään muutakaan.
- TurhaKyselläMuualta
Ainakin itse olen saanut aivan erinomaista palvelua kyseisestä lafkasta. Olen useampaan kertaan heiltä tavaraa tilannut/hakenut myymälästä, kun olen sinne ehtinyt ja vielä isolla setelillä. Enää on turha edes kysellä tarjouksia muualta, kun yhden soiton päästä saa kaiken, mitä tarvitsee. Paras esimerkki aspasta on kuitenkin eiliseltä, kun soitin n. Klo 16, että tarve kamerasuojalle ja vara-akulle nopeasti. Viikonloppuna on reissu, johon ne tarvitsen mukaan. Järviseltä luvattiin laittaa matkahuollolla tavarat tulemaan ja samana päivänä klo 18:19 tuli tekstiviesti, että paketti noudettavissa. Koita saada se perus ketjukauppa reagoimaan samaan tahtiin. Hatun nostot liikkeelle ja työntekijöille!
- m34rds
Älkää hyvät ihmiset missään nimessä tilatko Kuva-Järviseltä yhtään mitään. Heillä ei ole nettikaupan mukaan varastossa olevia tuotteita hyllyssä. Asiakaspalvelun sähköpostiin he eivät tule koskaan vastaamaan. Toistan: jos tilaat täältä niin a) et tule tuotteita saamaan b) asiakaspalvelu ei vastaa c) rahojasi saat odottaa takaisin viikkokaupalla.
- Paritonniamuualle
Tää on kyllä ihme mesta.Aikasemmin kysyin yhtä objektiivia ja halusin tietää onko varastossa,s.postiin en saanut vastausta joten soitin.Saldo näytti tuotteen olevan varastossa, mutta soitto paljasti ettei ollutkaan.Nyt kyselin vaihtotarjousta mihin en saanut vastausta ollenkaan.Enkä varmasti soita enään perään.En asio kyseisen firman kanssa enään ikinä.
- Anonyymi
Niin - ostin heidän verkkokaupastaan alkuvuodesta Canonin GPS-vastaanottimen, koska se oli jonkun verran halvempi kuin kilpailijoilla.
Se tuli ihan ajallaan kyllä, ei siinä mitään, mutta laatikon sisällöstä puuttui toinen USB-kaapeli ja vastaanottimen suojakotelo. Lisäksi vastaanottimen kotelo oli jossain nuhjautunut tai mennyt jostain voimallisesta puhdistusaineesta nuhjuisen näköiseksi.
Laite toki toimii, myyntilaatikko oli alkuperäinen ja käyttöohjeet sekä puolet varusteista oli mukana, mutta puutteista olisi ollut jotenkin reilumpaa saada lukea verkkosivuilta ennen tuotteen ostamista. Uutena tuota vehjettä nimittäin myytiin.- Anonyymi
Otitko yhteyttä myyjään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otitko yhteyttä myyjään?
Kamerarunko tilattu 3vk sitten. 7-9pv toimitusaika sivulla. Sposteihin ei vastata eikä puheluihinkaan nyt. Jääpähän viimeiseksi kerraksi asiointi tämän liikkeen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamerarunko tilattu 3vk sitten. 7-9pv toimitusaika sivulla. Sposteihin ei vastata eikä puheluihinkaan nyt. Jääpähän viimeiseksi kerraksi asiointi tämän liikkeen kanssa.
Joko opit, että osta Saksasta?
Siellä nettikaupat toimii, edeleen.
- Anonyymi
Järvisen nettikaupusta tilattu muutaman päivän toimistusaikalupauksella 12.2020 muutaman kympin tuote.
Reilun viikon päästä tiedusteluun jopa vastattu, että se olikin loppu.
Reilu viikko eteenpäin ja selittely alkoi ja heitetty joku aikaraja.
Sekin umpeutui ja tiedusteluun jopa vastattiin, uusilla "ei meillä, mutta toimittajalla ongelmia".
Puhelinnumero toimii, kun linja aukeaa, mutta mitään ei vastata.
Vaikuttaa konkurssikypsän firman toiminnalta.
Nyt riitti Järvisen tarinat. - Anonyymi
Täällä vaikuttaa olevan puolet positiivista ja puolet negatiivista sanottavaa kyseisestä yrittäjästä. Onko sukupolven vaihdos meneillään, kun vanha sukupolvi kiukkuilee ja uusi yrittää paikkailla? Itselläni erittäin positiivinen kokemus: tilasin verkkokaupasta ja toimitettiin kahdessa vuorokaudessa juuri sitä mitä tilattiin, ei mitään valitettavaa ja hinta oli kilpailukelpoinen isompiin verkkokauppoihin verrattaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi932426Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap262308Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen191938Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663791556- 1061497
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1621267Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2571062- 70981
- 78929
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha174903