Kuva-Järvinen

Kuinka tänä päivänä voi olla niin huonoa palvelua ja käytöstä, kuin Kuva Järvisellä? Luulisi omistajan tajuavan rahan päälle ja käyttäytyvän kuin muut kollegat, mutta ei. Minä ainakin ostan tarvikkeet ja välineet tästedes muualta. Huh huh, mitä käytöstä! Automaattinen kuvakonekin oli ystävällisempi: kiitos tilauksesta, haluatko jatkaa...
Ilmianna
Jaa

29 Vastausta


Onko kyseinen Kuva-Järvisen liike Salossa? Kuulostaa pelottavan tutulta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
No, Salossahan se.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
A-asiakas kirjoitti:
No, Salossahan se.
Liikkeestä löytyy yksi asiakaspalvelun osaava ystävällinen työntekijä, lyhythiuksinen nuori nainen. Hänelle plussat, muille ei juuri kiitosta tipu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
hui, pahalta kuullostaa :0
Ilmianna
Jaa
Kokeilepas topshottia. Kauppiaan käytös ala-arvoinen.

Tosin muut myyjät olivat ihan asiantuntevia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
eivät ole vielä käyneet "hyvän myyjän" kurssia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Taitaa johtua asiakkaasta. Itse olen saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua ja vieläpä edeullisemmin kuin muutalta, katso vaikkapa Kuva-Järvisen nettikauppaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Erittäin asiallista palvelua ja vielä tietoakin laitteista löytyi. Uuden tuotteen kohdalla myönsi heti ettei ole vielä siihen tutustunut, eikä alkanut keksimään päästä omiaan. Tiedot kyllä löytyi kun asiaa tutkimme.

Hinnat halvemmat kuin mistään nettikaupasta hintaseurannan mukaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä minä olen ainakin saanut Järviseltä aivan huippu palvelua, kaikilta muilta paitsi Isä Järviseltä, jolla alkaa vissiin ajatuksen juoksu takkuamaan tai sitten ei arvosta tavallista kuvaajaa....anteeksi vain, mutta näin se on!
Ilmianna
Jaa
Tervehdys, olen ollut Kuvajärvisen asiakas runsaat 10 vuotta. Olen ammattikuvaaja ja nimenomaan valinnut sellaisen liikkeen, josta saan aina TOP-palvelun. Hinnat ovat paikallaan ja pikku aleakin voi saada, jos sikseen on, joten ihmettelen valitusta. Itse suosittelen Järvistä niin liikkeenä kuin studio- ja kenttäkuvaamisen ammattilaisena.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
His Master's Voice!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oikeasti kun alkaa miettimään Suomessa ei edes oo asiallisia valokuvausliikkeitä paljon ja samoja kameroita saa kanssa tavarataloista
ynnä muista halpahalleista Ei ihan pian Pro tasolle saakka. Minusta nimeomaan
hyvä henk.koht. palvelu ja asijantuntemus on ainoa keino jolla "pikkuvalokuvausliike"
kykenee kilpailemaan marketteja vastaan sillä ainakaan hinnalla tai
myyntimäärällä se ei onnistune myydyimmissä kamera luokissa
Suomessa jos aletaan tosissaan kilpailla.
Muillakin aloilla "erikoisliikkeet" on vähän jo ahtaalla..
K ja S ryhmä pitänee siitä huolen jos alkaa vaikuttaa liian hyvältä bisnekseltä ja L&T vie roskat pois..
Ammattilaisille on ihan omatkin palvelunsa PRO tasolla.
Ilmianna
Jaa
Kirjoita mielipiteesi uudestaan. En ymmärtänyt pätkääkään sun jutusta. Mitä mieltä olet ja mistä asiasta? Esität väitteen, ja kumoat se samassa lausessa. Onko siinä mieltä? Lue vaikka eka lauses .. ja jatkoa seuras. Kuinka paljon "asiallisia" pitäis olla, joka kiven takana vai?
Ilmianna
Jaa
kyllä epäystävällinen palvelu on erinomainen tapa karkottaa asiakkaat. jotkut yrittäjät ei näytä ymmärtävän sitä että vaikka joku asiakas eka kerralla ostaa tavaraa eurolla, se saattaisi seuraavalla kerralla ostaa 500:lla, jos vain...
Ilmianna
Jaa
niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.......
Ilmianna
Jaa
eipä ole mitään valittamista Top-Shotista.
Pari runkoa ja objektiivia sieltä ostaneena, ei ainakaan mun kohdalla ollut mitään valittamista.
Ilmianna
Jaa
Mitä Canon EOS 600D maksaa Kuvä-Järvisellä?
Ilmianna
Jaa
Itse olen saanut niin hyvää palvelua Kuva-Järviseltä, verrattuna esimerkiksi Turun keskunnan Rajala ProShoppiin.
Menin kyselemään 5D Mark II:sta ja perusvastaukset olivat luokkaa "katso netistä." No, taidanpa tilata netistä(muualta, kuin Rajalasta.) Ilmeisesti parintonnin rungot akkukahvoineen ei ole tarpeellista myyntiä kyseiselle lafkalle. Yrittivät myös myydä vääränlaisia sovitteita Cokinin liukuvärisuotimille, vaikka esimerkkikappalekin oli mukana.
Ilmianna
Jaa
syytä ostaa yhtään mitään valokuvaustarvikkeita Suomesta.
Saksalaiset nettikaupat toimii!
Ilmianna
Jaa
Minä olen pettynyt Järviseltä tilattujen kuvien laatuun. Värit on miten sattuu. Ei paljon nappaa, kun järkkärillä kuvaa manuaalisesti, niin tulos on tämä: vihreät kirkuvat epäluonnollisina ja punaista on naamat täynnä. Toinen juttu on nuo kalenteri- jne.-jutut. Kuvat olivat rajautuneet ihan miten sattuu. Jos haluaa hyvälaatuisia kuvia, en ainakaan enää Järviseltä tilaa. Huoh. Olin vain toivonut, että paikalliselta olisi voinut tilata, eikä tarttis lähetä tuohon nettifirmojen ruokkimiseen.
Ilmianna
Jaa
Kuva-Järvisen asiakaspalvelu ei enää reagoi mihinkään viesteihin, vaikka olen reklamoinut jo useasti. Nettisivuilla esitetyt toimitusajat ylittyneet melkein kuukaudella. Suosittelen kiertämään kaukaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Viime keväänä yritin ostaa Sigman 180mm f2.8, vara akkua ja panssarilasia Nikon D500:n, ensin oltiin innokkaita, mutta sitten ilmoiteltiin ettei ko. optiikkaa ole maahantuojalla, odottelin pari kuukautta ja soitin itse maahantuojalle jossa ilmoitettiin ettei ko. obtiikka ole missään vaiheessa ollut loppu...!
Joten kun otin uudelleen yhteyttä järviseen ja selitin että mitä tämä on, sain nipun erilaisia selityksiä, mutta luvattiin hoitaa asia viikon sisällä, no ei hoidettu, soitin uudestaan ja kun ihmeen kaupalla sain sellaisen ammattitaidottoman vanhan äijän puhelimeen niin ukko selvitti että kun on niin vaikee lähettää ja ym. ym.
Joten jäi sitten saamatta suojalasi, obtiikka ja akku...
Ei uskoisi että tänä päivänä jollakin on varaa tuollaiseen asiakaspalveluun, tai siis kun sitä ei ole ollenkaan...
SUOSITTELEN KIERTÄMÄÄN TÄMÄN KAMERALIIKKEEN KAUKAA!!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse sain hyvää palvelua ja todella nopea toimitusaika.Kamerakopterin akun tilasin ja seuraavana päivänä se oli saapunut.
Ilmianna
Jaa
Miksiköhän Kuva-Järvisellä on sähköpostiosoite, kun ei siihen kuitenkaan koskaan vastata? Soittoon vastataan, ja kerrotaan kaikki parhain päin, mutta tilaus toimitetaan vasta ja heti kun tilaaja uhkaa kuluttajansuojaviranomaisiin yhteydenotolla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Taidan turhaa odottaa sitten vastausta heiltä? tosiaan vasta eilen kysyin mutta taidan nyt maksaa ainakin 200€ enemmän että asiat toimii toisaalla ?
Mistä kannattaa tilata Canon EF 24-105mm F4 L IS USM II ? 999€ heillä.
Ainokaiseksi objektiiviksi aion tuota köyhyyksissäni. Saksa ? mistä? visa vinkuu ja takaraja lähestyy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minulle vastattiin nopeasti ja ystävälisesti. Hyvä palvelu.
Ilmianna
Jaa
Vastaa varmasti ystävällisesti jos heillä tuotetta. Ellei tuotetta pihtaa rahojasi ja toimittaa vasta pakon edessä.
Ilmianna
Jaa
Asioitu kuva järvisellä. Töykeää asiakaspalvelua kun kysyin kameraa ihmeteltäväksi "Niin, tulet tänne hypistelemään ja tilaat netistä. Just, tälläst tää on" huusi toiselle myyjälle. Vähän meni maku, mutta pienellä vastakuittauksella taisin voittaa että kivijalkaliikkeellä (varsinkin Salo) ei ole varaa sanoa noin. Voihan mä
lähteä vaikka Turkuun Rajalalle?

Kamera ilmestyi ja kaupat lopulta syntyivät, vaikkakin pahaa teki maksaa kyseisestä palvelusta.
Ilmianna
Jaa
Eipä tarvitse tilata tuolta uutta akkua kameraan, kun luin aikaisemmat palautteet. Enkä tilaa mitään muutakaan.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kuva-Järvinen

Kuinka tänä päivänä voi olla niin huonoa palvelua ja käytöstä, kuin Kuva Järvisellä? Luulisi omistajan tajuavan rahan päälle ja käyttäytyvän kuin muut kollegat, mutta ei. Minä ainakin ostan tarvikkeet ja välineet tästedes muualta. Huh huh, mitä käytöstä! Automaattinen kuvakonekin oli ystävällisempi: kiitos tilauksesta, haluatko jatkaa...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta