Kummallisia hajuja

Pullukka

Moi

Voiko olla mahdollista että henget ilmaisevat itseään tuoksuilla ja hajuilla?
Tuli vaan mieleeni kun nyt ihan äsken haistoin selkeästi ikäänkuin tuhkiksen täällä asunnossa...kumpikaan meistä ei polta ja kaikki ovet ja ikkunat kiinni, niin ettei haju voi tulla mistään muusta asunnosta. Haisee ainoastaan yhdessä paikassa tätä asuntoa eli keittiössä...

Olen joskus ennenkin haistanut hajuja jotka muistuttavat esim, Vaarini ominaishajua, ne on näitä hajujälkiä jotka tulevat jostain pikkutytön muistilokeroista, mutta ihan selkeästi haistan joskus sen sikarin viskin ja valkosipulin tuoksun ja ihan heti sen havaittuani tulee olo että nyt mua tarkkaillaan mutta että kaikki on ihan hyvin.
Usein olen myös nähnyt kasvot verhoissa, ne muistuttavat isomummoni kasvoja ja hän ikäänkuin hymyilee minulle(en tiedä olenko hullu) niihin havaintoihin liittyy myös tuoksu joka muistuttaa minua hänestä, se on ikäänkuin kirpeät omenat ja keksit,ja jaffa. kuva verhoista häviää yllensä kun ravistan niitä. Olen yrittänyt sen järkeillä niin että rajan takaa tulevat välillä vanhat katsomaan että miten täällä oikein pärjätään.

Onko muilla jotain vastaavaa kokemusta?

5

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro kukkasin

      Joskus tunne hautakukkien tuoksun..Tarinan olen kertonut täällä,mutta koira johdatti minut sammaliin hautautuneen muistomerkin luo.voimakkaasti tunsin silloin kukkien tuoksun.Ehkä hän halusi nimensä esiin sammalmättään alta???Kaivoin nimittäin laatan näkyville

      • vesa

        mä olen yötöissä yhdessä vanhassa kartanossa. Siellä tuoksuu joskus yhdessä paikassa selvä kielon tuoksu.


    • Aivokasvain?

      Aivokasvain?

      • pullukka

        Kiitos tosiaan asiallisesta ja syväluotaavasta kommentista, kasvatappa sinä ensin aivot!


    • Erään teorian mukaan, henget saattavat yrittää kommunikoida, tai ottaa yhteyttä eläviin, erilaisten tuoksujen ja hajujen avulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1638
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      102
      1208
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      902
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      812
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      724
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe