Kummallisia hajuja

Pullukka

Moi

Voiko olla mahdollista että henget ilmaisevat itseään tuoksuilla ja hajuilla?
Tuli vaan mieleeni kun nyt ihan äsken haistoin selkeästi ikäänkuin tuhkiksen täällä asunnossa...kumpikaan meistä ei polta ja kaikki ovet ja ikkunat kiinni, niin ettei haju voi tulla mistään muusta asunnosta. Haisee ainoastaan yhdessä paikassa tätä asuntoa eli keittiössä...

Olen joskus ennenkin haistanut hajuja jotka muistuttavat esim, Vaarini ominaishajua, ne on näitä hajujälkiä jotka tulevat jostain pikkutytön muistilokeroista, mutta ihan selkeästi haistan joskus sen sikarin viskin ja valkosipulin tuoksun ja ihan heti sen havaittuani tulee olo että nyt mua tarkkaillaan mutta että kaikki on ihan hyvin.
Usein olen myös nähnyt kasvot verhoissa, ne muistuttavat isomummoni kasvoja ja hän ikäänkuin hymyilee minulle(en tiedä olenko hullu) niihin havaintoihin liittyy myös tuoksu joka muistuttaa minua hänestä, se on ikäänkuin kirpeät omenat ja keksit,ja jaffa. kuva verhoista häviää yllensä kun ravistan niitä. Olen yrittänyt sen järkeillä niin että rajan takaa tulevat välillä vanhat katsomaan että miten täällä oikein pärjätään.

Onko muilla jotain vastaavaa kokemusta?

5

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro kukkasin

Joskus tunne hautakukkien tuoksun..Tarinan olen kertonut täällä,mutta koira johdatti minut sammaliin hautautuneen muistomerkin luo.voimakkaasti tunsin silloin kukkien tuoksun.Ehkä hän halusi nimensä esiin sammalmättään alta???Kaivoin nimittäin laatan näkyville

• vesa

mä olen yötöissä yhdessä vanhassa kartanossa. Siellä tuoksuu joskus yhdessä paikassa selvä kielon tuoksu.

• Aivokasvain?

Aivokasvain?

• pullukka

Kiitos tosiaan asiallisesta ja syväluotaavasta kommentista, kasvatappa sinä ensin aivot!

• Erään teorian mukaan, henget saattavat yrittää kommunikoida, tai ottaa yhteyttä eläviin, erilaisten tuoksujen ja hajujen avulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      181
      11307
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5392
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      38
      2311
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1735
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1393
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1226
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1179
    Aihe