Moi
Voiko olla mahdollista että henget ilmaisevat itseään tuoksuilla ja hajuilla?
Tuli vaan mieleeni kun nyt ihan äsken haistoin selkeästi ikäänkuin tuhkiksen täällä asunnossa...kumpikaan meistä ei polta ja kaikki ovet ja ikkunat kiinni, niin ettei haju voi tulla mistään muusta asunnosta. Haisee ainoastaan yhdessä paikassa tätä asuntoa eli keittiössä...
Olen joskus ennenkin haistanut hajuja jotka muistuttavat esim, Vaarini ominaishajua, ne on näitä hajujälkiä jotka tulevat jostain pikkutytön muistilokeroista, mutta ihan selkeästi haistan joskus sen sikarin viskin ja valkosipulin tuoksun ja ihan heti sen havaittuani tulee olo että nyt mua tarkkaillaan mutta että kaikki on ihan hyvin.
Usein olen myös nähnyt kasvot verhoissa, ne muistuttavat isomummoni kasvoja ja hän ikäänkuin hymyilee minulle(en tiedä olenko hullu) niihin havaintoihin liittyy myös tuoksu joka muistuttaa minua hänestä, se on ikäänkuin kirpeät omenat ja keksit,ja jaffa. kuva verhoista häviää yllensä kun ravistan niitä. Olen yrittänyt sen järkeillä niin että rajan takaa tulevat välillä vanhat katsomaan että miten täällä oikein pärjätään.
Onko muilla jotain vastaavaa kokemusta?
Kummallisia hajuja
5
1040
Vastaukset 5
- kerro kukkasin
Joskus tunne hautakukkien tuoksun..Tarinan olen kertonut täällä,mutta koira johdatti minut sammaliin hautautuneen muistomerkin luo.voimakkaasti tunsin silloin kukkien tuoksun.Ehkä hän halusi nimensä esiin sammalmättään alta???Kaivoin nimittäin laatan näkyville
- vesa
mä olen yötöissä yhdessä vanhassa kartanossa. Siellä tuoksuu joskus yhdessä paikassa selvä kielon tuoksu.
- Aivokasvain?
Aivokasvain?
- pullukka
Kiitos tosiaan asiallisesta ja syväluotaavasta kommentista, kasvatappa sinä ensin aivot!
Erään teorian mukaan, henget saattavat yrittää kommunikoida, tai ottaa yhteyttä eläviin, erilaisten tuoksujen ja hajujen avulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901776
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40961- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63694
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te71648Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571- 21557
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556