Mistä tietää, mitä

morsian haluaa?

Olen kahdesti joutunut tekemisiin morsiamen kanssa, joka sitkeästi selittää viikosta toiseen, että hän EI halua polttareita. Kumpikin suostui illalliseen kaveripiirissä, mutta istui loppuillasta naama mutrussa jostain tuntemattomasta syystä. Jälkeenpäin sitten kuultiin muualta, että saamattomat kaverit olivat pilanneet koko polttarit, eikä mitään kivaa ollut keksitty.

Mistä tietää, että joku todellakaan ei halua polttareita? Mistä sitten tietää, että vastustelu on pelkkää teatteria? Kummassakaan noista tapauksista ei kukaan tuntenut morsianta niin pitkältä ajalta kuin olisi vaadittu valekieltojen tunnistamiseen. :(

4

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääliö!

jos morsian sanoo ettei halua polttareita niin silloin ette järjestä mitään. itse sanoin etten halua ja toivomustani ei noudatettu... ottaa aivoon vielä 10 vuoden jälkeenkin :((

• tehtiinkin

Kumpikin morsian sanoi, ettei halunnut polttareita ollenkaan ja kielsi ehdottomasti kaiken mahdollisen paitsi sitä illallista. Illalliselle vietiin, mutta mitään jäynää eikä ohjelmaa ei keksitty.

Kumpikin morsian oli antanut illallisseurueesta todella rumat arviot ja muualta kuultiin marmatuksen jatkuneen kuukausikaupalla aina sopivissa tilanteissa: ei kuulemma ollut keksitty yhtään mitään kivaa ja pilattiin koko polttarit (joita siis ei ollut olemassakaan, kun oli kielletty).

Teimme siis niin kuin sinulle olisi sopinut. Nämä morsiamet harasivat vastaan vain teatterin vuoksi. Ja me muut saamme siitä kuulla edelleenkin.

Niin, mitä tuon "ääliön" lisäksi sinulla onkaan sanottavana? Kuinka karski morsiamen mielipiteen pitää olla, jotta sen voi ottaa tosissaan?

• juutuuberi
        tehtiinkin kirjoitti:

Kumpikin morsian sanoi, ettei halunnut polttareita ollenkaan ja kielsi ehdottomasti kaiken mahdollisen paitsi sitä illallista. Illalliselle vietiin, mutta mitään jäynää eikä ohjelmaa ei keksitty.

Kumpikin morsian oli antanut illallisseurueesta todella rumat arviot ja muualta kuultiin marmatuksen jatkuneen kuukausikaupalla aina sopivissa tilanteissa: ei kuulemma ollut keksitty yhtään mitään kivaa ja pilattiin koko polttarit (joita siis ei ollut olemassakaan, kun oli kielletty).

Teimme siis niin kuin sinulle olisi sopinut. Nämä morsiamet harasivat vastaan vain teatterin vuoksi. Ja me muut saamme siitä kuulla edelleenkin.

Niin, mitä tuon "ääliön" lisäksi sinulla onkaan sanottavana? Kuinka karski morsiamen mielipiteen pitää olla, jotta sen voi ottaa tosissaan?

"kukaan tuntenut morsianta niin pitkältä ajalta kuin olisi vaadittu valekieltojen tunnistamiseen. :("

Onhan se hankala luoda hyvä fiilis jos ei porukkaa tunne kunnolla.

Miksi se illallinen piti väkisten järjestää jos kyseinen morsian ei halua polttareita? Vaikuttaa siltä, ettei morsian halua olla kaveri illlastajien kanssa. Vedä siitä itse johtopäätös.

Minun mielestäni jäynäpolttarit on niin junttiteekkariosastoa, etten itsekään innostuisi - Se huumori on vaan niin huonoa mielestäni, en nauraisi.

• nainen19

Naiset näemmä todella osaavat olla vaikeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4453
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1682
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1516
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1495
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      242
      1381
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1110
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe