Olen kahdesti joutunut tekemisiin morsiamen kanssa, joka sitkeästi selittää viikosta toiseen, että hän EI halua polttareita. Kumpikin suostui illalliseen kaveripiirissä, mutta istui loppuillasta naama mutrussa jostain tuntemattomasta syystä. Jälkeenpäin sitten kuultiin muualta, että saamattomat kaverit olivat pilanneet koko polttarit, eikä mitään kivaa ollut keksitty.
Mistä tietää, että joku todellakaan ei halua polttareita? Mistä sitten tietää, että vastustelu on pelkkää teatteria? Kummassakaan noista tapauksista ei kukaan tuntenut morsianta niin pitkältä ajalta kuin olisi vaadittu valekieltojen tunnistamiseen. :(
Mistä tietää, mitä
4
1407
Vastaukset
- ääliö!
jos morsian sanoo ettei halua polttareita niin silloin ette järjestä mitään. itse sanoin etten halua ja toivomustani ei noudatettu... ottaa aivoon vielä 10 vuoden jälkeenkin :((
- tehtiinkin
Kumpikin morsian sanoi, ettei halunnut polttareita ollenkaan ja kielsi ehdottomasti kaiken mahdollisen paitsi sitä illallista. Illalliselle vietiin, mutta mitään jäynää eikä ohjelmaa ei keksitty.
Kumpikin morsian oli antanut illallisseurueesta todella rumat arviot ja muualta kuultiin marmatuksen jatkuneen kuukausikaupalla aina sopivissa tilanteissa: ei kuulemma ollut keksitty yhtään mitään kivaa ja pilattiin koko polttarit (joita siis ei ollut olemassakaan, kun oli kielletty).
Teimme siis niin kuin sinulle olisi sopinut. Nämä morsiamet harasivat vastaan vain teatterin vuoksi. Ja me muut saamme siitä kuulla edelleenkin.
Niin, mitä tuon "ääliön" lisäksi sinulla onkaan sanottavana? Kuinka karski morsiamen mielipiteen pitää olla, jotta sen voi ottaa tosissaan? - juutuuberi
tehtiinkin kirjoitti:
Kumpikin morsian sanoi, ettei halunnut polttareita ollenkaan ja kielsi ehdottomasti kaiken mahdollisen paitsi sitä illallista. Illalliselle vietiin, mutta mitään jäynää eikä ohjelmaa ei keksitty.
Kumpikin morsian oli antanut illallisseurueesta todella rumat arviot ja muualta kuultiin marmatuksen jatkuneen kuukausikaupalla aina sopivissa tilanteissa: ei kuulemma ollut keksitty yhtään mitään kivaa ja pilattiin koko polttarit (joita siis ei ollut olemassakaan, kun oli kielletty).
Teimme siis niin kuin sinulle olisi sopinut. Nämä morsiamet harasivat vastaan vain teatterin vuoksi. Ja me muut saamme siitä kuulla edelleenkin.
Niin, mitä tuon "ääliön" lisäksi sinulla onkaan sanottavana? Kuinka karski morsiamen mielipiteen pitää olla, jotta sen voi ottaa tosissaan?"kukaan tuntenut morsianta niin pitkältä ajalta kuin olisi vaadittu valekieltojen tunnistamiseen. :("
Onhan se hankala luoda hyvä fiilis jos ei porukkaa tunne kunnolla.
Miksi se illallinen piti väkisten järjestää jos kyseinen morsian ei halua polttareita? Vaikuttaa siltä, ettei morsian halua olla kaveri illlastajien kanssa. Vedä siitä itse johtopäätös.
Minun mielestäni jäynäpolttarit on niin junttiteekkariosastoa, etten itsekään innostuisi - Se huumori on vaan niin huonoa mielestäni, en nauraisi.
- nainen19
Naiset näemmä todella osaavat olla vaikeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144453
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013