Yöpöydällä punaiset valonumerot kertovat missä vaiheessa yötä ollaan.
Nautinnollisesti käännän kylkeä ja jatkan untani, tai vaivun hassuun horrostus-uneen,
jossa ei oikein tiedä , onko se unta vai ei.
Kummallisesti nuo punaiset , aina näkyvät aikanumerot helpottavat elämääni.
Päivällä ajan havaitseminen ei ole niin tarpeen.
Puhelimeen laitettu muistutus kertoo, jos pitää jotain tehdä.
Minä haluan nähdä kellon, yölläkin, kun välillä havahdun.
4
487
Vastaukset
- Folk.2
Niinhän tuo vilkkuu sängyn vieressä,mutta minulla kun on niin huono näkö ,niin ne numerot menee ihan sekasin.
Jos laittaa lasit päähän,niin siitä valpastuu,eikä saa enää unesta kiinni.
Veskissä pitää käydä silmät sikkurassa melkein puoli unessa.
Nyt kännyköiden aikaan en ole käyttänyt enää rannekelloakaan.Ja eihän sitä enää eläkeläisen tarvitse kellon mukaan elää,jos nyt ei ole lääkäri aikaa tai muuta aikaa varattuna.Ollaan vapaita kuin taivaan linnut!- helppoa
noillakaan systeemeillä. Torkahdin ja oli ajatus käväistä kioskista vähän olutta. Nykyään siis vasta klo 9 jälkeen. Kun heräilin ja jäin vartoamaan säädettyä aikaa. Sitten kipsalle, mutta sehän sitten kiinni kun kello olikin jo mennyt yli 21. Penskat olivat päässeet räpläämään 24 h näytön 12 h näytöksi enkä sitä puoliunessa huomannut.
helppoa kirjoitti:
noillakaan systeemeillä. Torkahdin ja oli ajatus käväistä kioskista vähän olutta. Nykyään siis vasta klo 9 jälkeen. Kun heräilin ja jäin vartoamaan säädettyä aikaa. Sitten kipsalle, mutta sehän sitten kiinni kun kello olikin jo mennyt yli 21. Penskat olivat päässeet räpläämään 24 h näytön 12 h näytöksi enkä sitä puoliunessa huomannut.
Meidän kylässä oli joskus mies, joka hiukan käytti väkeviä.
Olivat sorsastamassa ja papparainen oli nukahtanut, heräsi ja kysyi kelloa. Sanoivat kellon ajan, niin tämä kysyi: "Kah, ilta vai aamu?"
Nykyään ei moisessa kunnossa päästetä metsästämään.
Ymmärsin, että sinulle oli käynyt vähän samalla lailla, että kah ilta vai aamu!
- aureliina
ihan hymyilytti kirjoituksesi. Niin minäkin vahdin numeroita yöllä. Minulla ne ovat keltaisia. Kelloradioyhdistelmästäni on tullut ylin ystäväni öisin. Jos ei nukuta, nappaan radion auki ja kuuntelen musiikkia. Radio sammuu itsekseen tunnin kuluttua, ettei häiritse, vaikka nukahtaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504