Suomen kuvalehti kertoo tänään aukeaman verran Lapuan rasismista. Hyvää julkisuutta. On se pohjanmaa sairas paikka.
Hyvää julkisuutta
9
1325
Vastaukset
Vaikka lapualla olisikin "rasismia", niin ei se sitä tarkoita että koko pohjanmaalla olisi sitä.
Kauhavalla esim. ei ole poltettu kuin pääsiäisvalakiat:)- mirjamis
mitä teet näillä palstoilla? pysy sen kuihtuvan tuppu kylän sivuilla..
mirjamis kirjoitti:
Ksenofobia se vaan on sitkeästi lapualla:))
Tiedoksi sinullekin, niin kauhavalaisille ei ole omaa sivua, koska meillä ei ole tollaisia ongelmia.:)
Tehtäväni täällä on saattaa lapualaiset kohti valoa, että he löytävät rauhan sielulleen.:)- mirjamis
mave kirjoitti:
Ksenofobia se vaan on sitkeästi lapualla:))
Tiedoksi sinullekin, niin kauhavalaisille ei ole omaa sivua, koska meillä ei ole tollaisia ongelmia.:)
Tehtäväni täällä on saattaa lapualaiset kohti valoa, että he löytävät rauhan sielulleen.:)itselläsi ja paikkakunnallasi ei vain ole elämää, joten kirjoittele rauhassa kunnes kauhavallekin joskus keksittäisiin jotain käyttöä:)
mirjamis kirjoitti:
itselläsi ja paikkakunnallasi ei vain ole elämää, joten kirjoittele rauhassa kunnes kauhavallekin joskus keksittäisiin jotain käyttöä:)
Kiitos , että annoit minulle luvan toteuttaa itseäni.:)
- paatos
mirjamis kirjoitti:
Tuppukylä on yhdyssana.
- Ilmari kosola
Olisko ilmari laittanut lapuanlikkeen asialle sieltä ylhäältä vai on neukku pojat itse asialla,mutta onhan suomessa toimiva vakuutuus järjestelmä.
Rasisti en ole ole, vaikka tuollaasia kirjoitan.- Kosola
Lapuan liike uudistuu eduksesi!
- ajatteleva ihminen
Kumma kun yhtäkään suomalaista ei ole saatu kiinni tuhopoltoista. Kovasti syytellään, vaikkei muita mahdollisuuksia ole edes tutkittu: venäläisten keskinäiset välienselvittelyt, vakuutuspetos jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706