Mullakin on ollu jo tän vuoden alusta asti psp ja voin vaan sanoa, että on kyllä mahti vehje! Silti on yks ongelma. Latasin psp storesta pari peliä ja ne meni automaattisesti psphen oikeaan kansioon. Sitten tarvitsisinkin paremman firmwaren pelatakseni niitä. Niillä kansioilla pspssä on niin oudot nimet, että en tajua niistä hölkäsen pöläystä. Niin ja sitten aion uppia firmwaren, mutta mihin kansioon se pitää laittaa? olen ladannut sen ja laittanut psphen system kansioon, mutta mitään ei tapahdu, vaan firmware pysyy 2.71ssä (päivitän 3.10n) Voisko joku tehdä tarkat ohjeet, miten se koko prosessi tehdään? Ja vielä yks: Kannattaisko hankkia toi Media Manager? Voisko joku kertoo, missäpäin eteläsuomea myytäisiin niitä? En oo löytäny.
Apua ja kiireesti!
3
531
Vastaukset
- ohohohoho
Ei kannata korottaa fw:tä koska 2.71 saa vielä homebrew ohjelmia tai pelejä, jotka on paljon parempia kuin psp-store demot. media manager on ihan turha. Katso sivulta www.tdubel.com/psp/Etusivu
Toi linkki ei toimim ja koitin pelkän tdubel, mutta silti ei toimi ja Kysyin, että mihin kansioon se Eboot tiedosto laitetaan pspssä ja Downgradettamiseen saan kyllä apua. Sitten vielä kysyin että mihin kansioon ne videot ja kuvat pspssä laitetaan.
tuappi kirjoitti:
Toi linkki ei toimim ja koitin pelkän tdubel, mutta silti ei toimi ja Kysyin, että mihin kansioon se Eboot tiedosto laitetaan pspssä ja Downgradettamiseen saan kyllä apua. Sitten vielä kysyin että mihin kansioon ne videot ja kuvat pspssä laitetaan.
SE update eboot tiedosto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303710Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491628- 731338
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751181Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911031Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1711030- 81876
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua38777Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47735- 39720