Koskee tietty tietokonetta.. yllätysyllätys :)
Onko sulla hiiri jonka keskellä on sellainen vierityspyörä? Paina sitä kerran, ja kursori muuttuu mustaksi nuoleksi joka (jos pienennät ikkunaa) liikkuu eri suuntiin. Sitten riittää kun vähän liikutat hiirtä, ja liikut formulan lailla ikkunassa! Kätsyä kun sivu on niin pitkä/leveä ettei mahdu ruutuun :) Saat toiminnon pois kun painat mitä vaan, näppistä tai hiirtä. Ja nimenomaan tietsikan hiirtä.
Viikon martta-niksi!
11
1143
Vastaukset
Mutta... asia taitaa olla näytön...
K:sta ja asetetuista asetuksista kiinni... ;)))
Tai jopa suurennus lasista...
joka toimii näytölläsi... ;DDD
Koska... mulla toimii ihan normaalisti...
vain ylös ja alas suuntaan...- tuffe
Ja olet päivittänyt windowsia vuonna 19...? :)) Ei maar, en minä tiedä mistä tämä kiva jutska tupsahti, voisko se olla käyttöjärjestelemästäkin kiinni?
tuffe kirjoitti:
Ja olet päivittänyt windowsia vuonna 19...? :)) Ei maar, en minä tiedä mistä tämä kiva jutska tupsahti, voisko se olla käyttöjärjestelemästäkin kiinni?
Vuonna...? ja sitähän minä en tiedä...
ku... tää mun masina haluaa hoitaa sen automaattisesti... ;))) Voi toki... mutta...
epäilen näytön kokoa kuitenkin... ;)))
Oikein Hyvää Yöta... ja niitä...
Kauniita Unia... ;)))
Meitsi häippäsee nyt pehkuihin... ;)))
Sillä... työt kutsuvat jälleen huomennakin... ;)))..pulassa, ellet ois kertonut miten sen saa
pois ;)- tuffe
Minäkin huomasin sen ihan sattumoisin, kun iski paniikki ja aloin hakkaamaan kaikkia näppäimiä..
- ...ngg
ja vaakasuuntaiset liikkeet riippuvat tosiaan
freimien koosta ja ohjelmasta.
Hiiren skaalausta voi hienosäätää, jotta se ei
ihan villinä laukkaa laidasta laitaan. Itse en
välitä siitä toiminnosta, sillä liian moni yksi-
tyiskohta ehtii alta pois, poislukien ne megasuu-
ret artikkelit, joihin on liitetty kuvia.- tuffe
aina ei sovi.. silloin on ihan hyvä toiminto, kun on pitkä sivu ja paluulinkit vain ylhäällä ja alhaalla.
- Jääräpää
Ja ny sen vasta sanoit... eehh ;)
- tuffe
huomasin :) Mietin itekin kauanko tuo ollut enkä tajunnut koko hommaa, ja paljonkohan muita kivoja juttuja löytyy mistä en vielä tiedä..
sellainen tunne että olet painanut sitä wahingossa tjn
ja sitten olet hämmästellen kokeillut et mitä nyt tapahtuu :=)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017513
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945358- 834987
- 1364364
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522749
- 462742
- 612357
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112309Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900