Viikon martta-niksi!

Koskee tietty tietokonetta.. yllätysyllätys :)

Onko sulla hiiri jonka keskellä on sellainen vierityspyörä? Paina sitä kerran, ja kursori muuttuu mustaksi nuoleksi joka (jos pienennät ikkunaa) liikkuu eri suuntiin. Sitten riittää kun vähän liikutat hiirtä, ja liikut formulan lailla ikkunassa! Kätsyä kun sivu on niin pitkä/leveä ettei mahdu ruutuun :) Saat toiminnon pois kun painat mitä vaan, näppistä tai hiirtä. Ja nimenomaan tietsikan hiirtä.
111170
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Mutta... asia taitaa olla näytön...
K:sta ja asetetuista asetuksista kiinni... ;)))
Tai jopa suurennus lasista...
joka toimii näytölläsi... ;DDD
Koska... mulla toimii ihan normaalisti...
vain ylös ja alas suuntaan...

Äänestä
  • Ja olet päivittänyt windowsia vuonna 19...? :)) Ei maar, en minä tiedä mistä tämä kiva jutska tupsahti, voisko se olla käyttöjärjestelemästäkin kiinni?

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

Ja olet päivittänyt windowsia vuonna 19...? :)) Ei maar, en minä tiedä mistä tämä kiva jutska tupsahti, voisko se olla käyttöjärjestelemästäkin kiinni?

Vuonna...? ja sitähän minä en tiedä...
    ku... tää mun masina haluaa hoitaa sen automaattisesti... ;))) Voi toki... mutta...
    epäilen näytön kokoa kuitenkin... ;)))

Äänestä

Oikein Hyvää Yöta... ja niitä...
Kauniita Unia... ;)))

Meitsi häippäsee nyt pehkuihin... ;)))
Sillä... työt kutsuvat jälleen huomennakin... ;)))

Äänestä

..pulassa, ellet ois kertonut miten sen saa
pois ;)

Äänestä
  • Minäkin huomasin sen ihan sattumoisin, kun iski paniikki ja aloin hakkaamaan kaikkia näppäimiä..

Äänestä

ja vaakasuuntaiset liikkeet riippuvat tosiaan
freimien koosta ja ohjelmasta.

Hiiren skaalausta voi hienosäätää, jotta se ei
ihan villinä laukkaa laidasta laitaan. Itse en
välitä siitä toiminnosta, sillä liian moni yksi-
tyiskohta ehtii alta pois, poislukien ne megasuu-
ret artikkelit, joihin on liitetty kuvia.

Äänestä
  • aina ei sovi.. silloin on ihan hyvä toiminto, kun on pitkä sivu ja paluulinkit vain ylhäällä ja alhaalla.

Äänestä

Ja ny sen vasta sanoit... eehh ;)

Äänestä
  • huomasin :) Mietin itekin kauanko tuo ollut enkä tajunnut koko hommaa, ja paljonkohan muita kivoja juttuja löytyy mistä en vielä tiedä..

Äänestä

sellainen tunne että olet painanut sitä wahingossa tjn
ja sitten olet hämmästellen kokeillut et mitä nyt tapahtuu :=)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

tuffe kirjoitti:

Koskee tietty tietokonetta.. yllätysyllätys :)

Onko sulla hiiri jonka keskellä on sellainen vierityspyörä? Paina sitä kerran, ja kursori muuttuu mustaksi nuoleksi joka (jos pienennät ikkunaa) liikkuu eri suuntiin. Sitten riittää kun vähän liikutat hiirtä, ja liikut formulan lailla ikkunassa! Kätsyä kun sivu on niin pitkä/leveä ettei mahdu ruutuun :) Saat toiminnon pois kun painat mitä vaan, näppistä tai hiirtä. Ja nimenomaan tietsikan hiirtä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu