Flirttailkaa ;)

Sanin

Te, jotka sen sanoilla taidatte.
Ilman ilmeitä, eleitä, silmien pilkettä, hymyä,
naurua ;))
Hyvää huomenta, ja viikonloppua!

16

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukija59

      mut , helkkari, kenen kanssa?

      • että joku nappaisi vaikka tuosta sun vastauksesta ;)


    • F-i-a

      ja aurinkoista lauantaita.
      Minä en osaa flirttailla:))

      • Enhän minäkään, siksi pyysinkin teitä ;)
        Mutta jos näkee jonkun sopivan kaverin, niin eikö
        silloin vähä osata ?)


      • Sähän osaat myös kirjoittaa hauskasti ja kepeästi ;)


      • F-i-a
        Sanin kirjoitti:

        Sähän osaat myös kirjoittaa hauskasti ja kepeästi ;)

        mutku,mutku...nyt en ole oikeen flirttituulella ku ei sitä heti aamusta jaksa flirttailla:))


      • F-i-a kirjoitti:

        mutku,mutku...nyt en ole oikeen flirttituulella ku ei sitä heti aamusta jaksa flirttailla:))

        oikea mieliala pitää olla... ja nimenomaan oikea seura ;))


      • F-i-a
        Sanin kirjoitti:

        oikea mieliala pitää olla... ja nimenomaan oikea seura ;))

        sopivaa uhria:))...vaikka kyll tuota ngg.tä vois yrittää flirtata ku se on aikas seksikkään näköinen:))


      • F-i-a kirjoitti:

        sopivaa uhria:))...vaikka kyll tuota ngg.tä vois yrittää flirtata ku se on aikas seksikkään näköinen:))

        Ja tosi älykkään ja symppiksen oloinen ;)


    • ...ngg

      onkin tämä hehkeä Niina.
      Siis, miellyttävä sellainen. Annat luvan lähestyä,
      mutta ottaako tuohon näytön viereen sellainen lei-
      kekuva, jota toisella kädellä helliä kun toisella
      tumpeloi tuulten viestiä. Kuvaasi ei ole, mutta
      etsisinkö sellaisen abstraktin Venuksen kuvan,
      jotta en loukkaisi tunteitasi jollain kirurgin-
      veitsellä muokatun julkimon kasvokuvalla.

      Tai, vielä parempaa, piirränkö sellaisen figuurin
      syvillä sielukkailla silmillä, satiinia halveksu-
      van pehmeällä iholla ja janoa tyydyttävillä huu-
      lilla - nämä kaikki kehystettynä hykerryttävän
      tuoksuisilla hiuksilla. Huh, minun täytyy oikein
      levätä hetki tämän näyn edessä.

      Kun olen tehnyt vaikeimman alan jo miettimään
      kokonaisuutta kauniista kaulasta alaspäin...
      No, jospa en sittenkään menisi tuhmuuksiin. Olen-
      han, uskoakseni, herrasmies.

      • ..komea herrasmies.
        Hymyillen tuijotan tekstiäsi, koskaan et tuota
        pettymystä :)
        Kaikki naiset ihanaiset, tämä lukemaan, ja hyvän
        mielen saamaan..


    • sapphire4mi

      oon välillä kyllä aika flirtti.. ;).. itse käytän huumoria =) paljon ;).. tosin on aika vaikeeta flirttailla ilman ilmeitä ;) vai mitä?
      Hyvää huomenta sulle ja viikonloput.. tosin nyt ei arskaa paljon näe.. mutta kyllä se sieltä =)

      • Sanin

        Ilmeet ja silmät kertoo aika paljo ;)
        Oon ollu masiinaan sidottuna lähes koko
        päivän, nyt saa alkaa riittää =)
        Täällä vaikuttaa aika hiljaiselta, kiva kun
        käväisit.. Hyvää jatkoa viikonlopulle :))


      • sapphire4mi
        Sanin kirjoitti:

        Ilmeet ja silmät kertoo aika paljo ;)
        Oon ollu masiinaan sidottuna lähes koko
        päivän, nyt saa alkaa riittää =)
        Täällä vaikuttaa aika hiljaiselta, kiva kun
        käväisit.. Hyvää jatkoa viikonlopulle :))

        olen samaa mieltä kanssasi.. Ja ole hyvä vain.. ilokseni vastasin =)
        "silmät ovat sielun peili"
        kuin myös , pidähän hauskaa ! =)


    • jpntar

      Sinullekkin...ja pilkettä vkloppuusi :)))))

      • Sinulle myös, ja kaunista kevään jatkoa :))


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe