Te, jotka sen sanoilla taidatte.
Ilman ilmeitä, eleitä, silmien pilkettä, hymyä,
naurua ;))
Hyvää huomenta, ja viikonloppua!
Flirttailkaa ;)
16
1107
Vastaukset
- lukija59
mut , helkkari, kenen kanssa?
- F-i-a
ja aurinkoista lauantaita.
Minä en osaa flirttailla:))Enhän minäkään, siksi pyysinkin teitä ;)
Mutta jos näkee jonkun sopivan kaverin, niin eikö
silloin vähä osata ?)- F-i-a
Sanin kirjoitti:
Sähän osaat myös kirjoittaa hauskasti ja kepeästi ;)
mutku,mutku...nyt en ole oikeen flirttituulella ku ei sitä heti aamusta jaksa flirttailla:))
F-i-a kirjoitti:
mutku,mutku...nyt en ole oikeen flirttituulella ku ei sitä heti aamusta jaksa flirttailla:))
oikea mieliala pitää olla... ja nimenomaan oikea seura ;))
- F-i-a
Sanin kirjoitti:
oikea mieliala pitää olla... ja nimenomaan oikea seura ;))
sopivaa uhria:))...vaikka kyll tuota ngg.tä vois yrittää flirtata ku se on aikas seksikkään näköinen:))
F-i-a kirjoitti:
sopivaa uhria:))...vaikka kyll tuota ngg.tä vois yrittää flirtata ku se on aikas seksikkään näköinen:))
Ja tosi älykkään ja symppiksen oloinen ;)
- ...ngg
onkin tämä hehkeä Niina.
Siis, miellyttävä sellainen. Annat luvan lähestyä,
mutta ottaako tuohon näytön viereen sellainen lei-
kekuva, jota toisella kädellä helliä kun toisella
tumpeloi tuulten viestiä. Kuvaasi ei ole, mutta
etsisinkö sellaisen abstraktin Venuksen kuvan,
jotta en loukkaisi tunteitasi jollain kirurgin-
veitsellä muokatun julkimon kasvokuvalla.
Tai, vielä parempaa, piirränkö sellaisen figuurin
syvillä sielukkailla silmillä, satiinia halveksu-
van pehmeällä iholla ja janoa tyydyttävillä huu-
lilla - nämä kaikki kehystettynä hykerryttävän
tuoksuisilla hiuksilla. Huh, minun täytyy oikein
levätä hetki tämän näyn edessä.
Kun olen tehnyt vaikeimman alan jo miettimään
kokonaisuutta kauniista kaulasta alaspäin...
No, jospa en sittenkään menisi tuhmuuksiin. Olen-
han, uskoakseni, herrasmies...komea herrasmies.
Hymyillen tuijotan tekstiäsi, koskaan et tuota
pettymystä :)
Kaikki naiset ihanaiset, tämä lukemaan, ja hyvän
mielen saamaan..
- sapphire4mi
oon välillä kyllä aika flirtti.. ;).. itse käytän huumoria =) paljon ;).. tosin on aika vaikeeta flirttailla ilman ilmeitä ;) vai mitä?
Hyvää huomenta sulle ja viikonloput.. tosin nyt ei arskaa paljon näe.. mutta kyllä se sieltä =)Ilmeet ja silmät kertoo aika paljo ;)
Oon ollu masiinaan sidottuna lähes koko
päivän, nyt saa alkaa riittää =)
Täällä vaikuttaa aika hiljaiselta, kiva kun
käväisit.. Hyvää jatkoa viikonlopulle :))- sapphire4mi
Sanin kirjoitti:
Ilmeet ja silmät kertoo aika paljo ;)
Oon ollu masiinaan sidottuna lähes koko
päivän, nyt saa alkaa riittää =)
Täällä vaikuttaa aika hiljaiselta, kiva kun
käväisit.. Hyvää jatkoa viikonlopulle :))olen samaa mieltä kanssasi.. Ja ole hyvä vain.. ilokseni vastasin =)
"silmät ovat sielun peili"
kuin myös , pidähän hauskaa ! =)
- jpntar
Sinullekkin...ja pilkettä vkloppuusi :)))))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683