Ei kai viikatemies

1943

ole korjannut satoa täällä 60 -palstalaisten keskuudessa? Vai hoidellaanko lapsenlapsia? Vai mikä lienee syynä, kun naapuripalstat ylös- ja alaspäin ovat pidemmän aikaa olleet suositumpia.

16

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä niin ikäviä päästä mieleesikään. Kyllä edelleen hengissä ollaan, ovat ehkä jo olleet ulkotöissä niin ahkeraan, että eivät ehdi tänne.

      Meillä ei ole tällä hetkellä ulkona muuta kuin lumitöitä, eilen jo välillä tuli vettäkin, mutta taas tulee lunta. Kovaa myrskyäkin lupasi lounaiseen Suomeen.

      Joskus on sanottu kesän ja talven tappelevan keskenään - tämä on kai sitä.

      Olen huomannut, että ovat paljon aktiivisempia tuossa kahden puolen, mistä sitten johtunee.
      Itsekkin tulee joskus niihin joskus poikettua.

      • angi

        Tiedän 3 henkilöä joille itse olen antanut tämän osoitteen ja he ovat kaikki olleet täällä vastailemassa ja muutaman aloituksen tekemässä.


    • loikkari

      Käykääpä 70 palstalla, siellä on tuhteja puheenaiheita, nuorempaa näkökulmnaa kaivataan!

      • chathuoneessa 60+

        taitaa olla samat jorinat ja samat ihmiset, ei sinne uusilla paljon asiaa,50 meille vanhemmillekin kiva juttutupa


      • marii-marii
        chathuoneessa 60+ kirjoitti:

        taitaa olla samat jorinat ja samat ihmiset, ei sinne uusilla paljon asiaa,50 meille vanhemmillekin kiva juttutupa

        mullakin chatista.60 -huoneessa on omat vakituiset juttukaverinsa, eipä siellä uudet juttuun pääse.


      • marii-marii kirjoitti:

        mullakin chatista.60 -huoneessa on omat vakituiset juttukaverinsa, eipä siellä uudet juttuun pääse.

        siellä chatissa eri nikeillä kuin täällä?
        Joskus olen sinne kurkannut niitä höpinöitä ja kaikki ovat ihan outoja. Ne samat siellä kyllä aina ovat, joten olen ajatellut siellä olevan oman piirinsä - en ole paljon joukkoon pyrkinyt.


      • Tellastiina kirjoitti:

        siellä chatissa eri nikeillä kuin täällä?
        Joskus olen sinne kurkannut niitä höpinöitä ja kaikki ovat ihan outoja. Ne samat siellä kyllä aina ovat, joten olen ajatellut siellä olevan oman piirinsä - en ole paljon joukkoon pyrkinyt.

        siellä kerran kurkkaamassa ja jotenkin
        aloin epäillä omaa ymmärryskykyäni.
        Siellä teksti oli sellaista, että pitää
        todella olla ringissä mukana, jos meinaa
        ymmärtää.
        Hymiöitä heittelevät roppakaupalla sekaan.
        Taitaa olla helpoin tapa vastata, kun ei
        ole mitään sanomista.
        Ei tuntunut viihtyisältä.


    • KristaTee

      että meillä on niin paljon tekemistä näin kesän kynnyksellä. Ei täältä kukaan ole ketään käynyt korjaamassa. Päivän kun touhuaa, on sitten illalla niin väsynyt, ettei tänne jaksa raahautua. Ja jos jaksaa, niin ei ole yhtään kunnon ajatusta enää päässä (jos joskus on ollutkaan). 70 -palstalla suuttuivat kun kerran käväisin kysymässä apua, joten sinne en ainakaan mene.

      Eihän tuo kovin keväiseltä näytä, räntää vihmoo. Vaan kyllä kesä tulee, uskokaa pois.

      • aureliina

        ikääni paljastanut, kun olen naapureissa käynyt. Ihan oon saanut asiallisia, hauskoja vastauksia.


      • KristaTee
        aureliina kirjoitti:

        ikääni paljastanut, kun olen naapureissa käynyt. Ihan oon saanut asiallisia, hauskoja vastauksia.

        näkevät nikistäni, jos katsoa haluavat. En viitsisi nikkiäni hylätä.


      • KristaTee kirjoitti:

        näkevät nikistäni, jos katsoa haluavat. En viitsisi nikkiäni hylätä.

        mentäis vaikka puskista huuteleen, siitä tykätään. (Vitsi vitsi)
        Muistan kyllä sen kahinan, joka saatiin aikaiseksi silloin kun tämä oli mykkänä.

        Varmaan aina hiljaisemmaksi tulee kesän tullessa, silloin on niin paljon kaikkea muuta.
        Eilen ja tänään ei ole tarvinnut ulkona olla, nyt näyttää siltä kuin alkaisi kirkastumaan.

        Minua ainakin todella masentaa sellaiset ilmat mitä nyt on pari päivää ollut.


      • KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

        mentäis vaikka puskista huuteleen, siitä tykätään. (Vitsi vitsi)
        Muistan kyllä sen kahinan, joka saatiin aikaiseksi silloin kun tämä oli mykkänä.

        Varmaan aina hiljaisemmaksi tulee kesän tullessa, silloin on niin paljon kaikkea muuta.
        Eilen ja tänään ei ole tarvinnut ulkona olla, nyt näyttää siltä kuin alkaisi kirkastumaan.

        Minua ainakin todella masentaa sellaiset ilmat mitä nyt on pari päivää ollut.

        hyvinkin. Huomiseksi lupasivat parempaa. Katsoin Sääpäiväkirjasta ja vuosi sitten oli suurin piirtein samanlaista.

        En minä puskaan viitsi mennä huutelemaan, pitäisi keksiä uusi nikki ja vaikka muuten on hyvä mielikuvitus, nikkien suhteen ei säteile. Enkä uutta kahinaa halua, hävetti sen verran.


      • KristaTee kirjoitti:

        hyvinkin. Huomiseksi lupasivat parempaa. Katsoin Sääpäiväkirjasta ja vuosi sitten oli suurin piirtein samanlaista.

        En minä puskaan viitsi mennä huutelemaan, pitäisi keksiä uusi nikki ja vaikka muuten on hyvä mielikuvitus, nikkien suhteen ei säteile. Enkä uutta kahinaa halua, hävetti sen verran.

        Ei meillä ole mitään hävettävää, oltiin ihan asiallisesti liikenteessä. en ymmärrä kuinka se silloin oli niin kauhea paikka heille.
        Olen joskus käynyt siellä vieläkin - tänään viimeksi. Yhdellä viestillä sain taas sheriffinkin liikkeelle ja sekin oli aivan asiaa!

        Taidan olla mustalla listalla herkästi edelleen!


      • KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

        Ei meillä ole mitään hävettävää, oltiin ihan asiallisesti liikenteessä. en ymmärrä kuinka se silloin oli niin kauhea paikka heille.
        Olen joskus käynyt siellä vieläkin - tänään viimeksi. Yhdellä viestillä sain taas sheriffinkin liikkeelle ja sekin oli aivan asiaa!

        Taidan olla mustalla listalla herkästi edelleen!

        Eipä tuo minustakaan taida pitää, vaikka olen varsin viehättävä ihminen.

        En oikein tiedä mistä häpeän tunne tuli, tuntui vain niin kovin pahalta. Ihan asiaahan se oli. Mutta nyt taidamme jo liikkua niillä rajoilla.

        Taidanpa välillä käydä laittamassa broilerinkoivet uuniin. Itse en niistä pidä, mutta ne ovat miehen herkkua ja joskushan on hemmoteltava.


    • johtuu

      Ai, että mistä johtuu ? Ovathan monet ilmoittaneet, että palstan sheriffin vuoksi lopettavat.

      • ympyrät

        Sheriffi ja sheriffi, nikki ja nikki. Pitää kai paikkansa, pienistä asioista se onni löytyy? Mikä saa ihmisen viehtymään nipottamiseen?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe