Meillä on jo puhuttu pitkään koiran ostosta.
Meillä on vanhemmat eronneet ja äitilläni on tuollainen 6vuotias pikkusisko ja isäpuoli. Isällä taas me asutaan ihan kahdestaan, on ajateltu joko collieta tai portugalinvesikoiraa!
Käyn myös paljon äidillä joten portugalinvesikoira olisi silleen hyvä koska siitä ei paljoa irtoa karvaa ja se allergiakin on vähempi. Minulla olisi aikaa käyttää koiraa joka päivä lenkillä niikun juoksennella, metsässä ja kaikkea aktivoitumista. Meillä on mm. itsetehtyjä esteitä koiralle ja piha on todella iso jossa koira saisi olla paljon!!
Koirasta maksan enintään sellaisen 900-1000euroa
vaikka sekin on jo iso summa. Koira näkisi myös paljon koirakamuja sillä monella kaverillani on koira, naapureilla myös ja sen sellaista.
Toinenkin koira varmaan tulisi mutta ei ole mitään hajua mikä se sitten on. Koira joutuisi olemaan jotan 4h yksin koska minä lähden töihin 8ja isäni 12 niin ja tulen kotiin noin 16.00 , meillä on myös aina mummo päivisin kotona joten koira nyt ei juurikaan paljoa joutuisi olemaan yksin! Itse olen kummatkin rodun puolella ja ihan nipin napin varmaan tuo portsi on johdolla :) Itse olen tälläinen 17vuotias tyttö. Olisi ihanaa jos useampi kuin yksi vastaisi :>
Kumpi?
6
234
Vastaukset
- tietysti, koska
mitään vesikoiraa ei ole olemassakaan.
- toi on
TaiTi kirjoitti:
http://www.vesikoirat.fi/
Kyllä rotu portugalinvesikoira on olemassa :Dfeikkisivu
- vesikoirakin
on ihan söpö, olen sellaisen nähnyt koirapuistossa. Ainakin se yksilö oli kovin kiltinoloinen.
- dudaa
Hyvältä kuulostaa. Eiköhän teille aika monenlainen koira menisi. Siis kuulotaa aika hyvältä. Itse ehkä tykkäisin enemmän tuos vesikoirasta, mutta päätös on sinun. ;) Sillä tuo oli vaan mielipide mistä itse enemmän tykkäisin. :D
- dudaa
jotenkin olen sellaisen kuvan saanut että collie olisi vähän enemmän aranpuoleinen yleensä kun portugalin vesikoira, niin sitäkin ajattelin että sosiaalisempi se vesikoira. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat135412Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard2413725Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."223393Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i393026Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks163014Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma132805Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k192709Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂512375Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole271973Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3131629