ILKKA

PINTALIITÄJÄ

Onko teistä Ilkka lähtenyt 7päivää ja katso-lehden juorulinjalle ja julkaisee uutisia, mille ei ole mitään perusteita??

18

1900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkevalle

      Mitä/ketä/keitä yrität pestä puhtaaksi?

      • PINTALIITÄJÄ

        Kun ei mitään rikosta ole tapahtunut, jonka voisi kytkeä rasismiin. Koska on lapualla poliisi huomauttanut tai tiedottanut että olisi huolestunut rasismista?????. ainoastaan ilkka on aloittanut lokaamisen ja päätelly että rasismia sen täytyy olla.


      • syyttömiä?
        PINTALIITÄJÄ kirjoitti:

        Kun ei mitään rikosta ole tapahtunut, jonka voisi kytkeä rasismiin. Koska on lapualla poliisi huomauttanut tai tiedottanut että olisi huolestunut rasismista?????. ainoastaan ilkka on aloittanut lokaamisen ja päätelly että rasismia sen täytyy olla.

        Vaikea olla samaa mieltä kun on lukenut tämän palstan kirjoituksia. Varsinkin niitä, jotka jo yleisen edun nimissä poistettiin.


      • luuloissaan
        PINTALIITÄJÄ kirjoitti:

        Kun ei mitään rikosta ole tapahtunut, jonka voisi kytkeä rasismiin. Koska on lapualla poliisi huomauttanut tai tiedottanut että olisi huolestunut rasismista?????. ainoastaan ilkka on aloittanut lokaamisen ja päätelly että rasismia sen täytyy olla.

        "Koska on lapualla poliisi huomauttanut tai tiedottanut että olisi huolestunut rasismista?????"

        Ja tiedottamattomuudesta sopii tehdä johtopäätökset!!! Eilen kahden televisiokanavan uutislähetyksissä esiintyi lapualainen poliisi. Ruumiinkieli kertoi kaiken.


      • PINTALIITÄJÄ
        syyttömiä? kirjoitti:

        Vaikea olla samaa mieltä kun on lukenut tämän palstan kirjoituksia. Varsinkin niitä, jotka jo yleisen edun nimissä poistettiin.

        Etkö muka ole ymmärtänyt, ettei tänne kirjoita kuin 5-6 henkeä aktiivisesti ja niistäkään kaikki ei ole lapualaisia.95% on näistä keskusteluista käydään samojen ihmisten kesken. Lukijoita on paljon, mutta eivät vaivaudu kommentoimaan niitä.


      • sentään
        PINTALIITÄJÄ kirjoitti:

        Etkö muka ole ymmärtänyt, ettei tänne kirjoita kuin 5-6 henkeä aktiivisesti ja niistäkään kaikki ei ole lapualaisia.95% on näistä keskusteluista käydään samojen ihmisten kesken. Lukijoita on paljon, mutta eivät vaivaudu kommentoimaan niitä.

        Ehkei kannata opettaa sellaista, joka on lukenut sivua kauemman kuin päivän.


      • PINTALIITÄJÄ
        sentään kirjoitti:

        Ehkei kannata opettaa sellaista, joka on lukenut sivua kauemman kuin päivän.

        Opetusta te tarvitte, kun ette osaa käyttäytyä.


      • sentään kirjoitti:

        Ehkei kannata opettaa sellaista, joka on lukenut sivua kauemman kuin päivän.

        Kestääkö sulla sivun lukeminen kauemmin kuin päivän???? :DDDD


      • luuloissaan kirjoitti:

        "Koska on lapualla poliisi huomauttanut tai tiedottanut että olisi huolestunut rasismista?????"

        Ja tiedottamattomuudesta sopii tehdä johtopäätökset!!! Eilen kahden televisiokanavan uutislähetyksissä esiintyi lapualainen poliisi. Ruumiinkieli kertoi kaiken.

        Jätä noi päättelyt fiksummille ja jos ruumiinkieltä haluat tulkita niin katso tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa :DDD ps. ruumis on kuolleilla :(


      • viksu oivallus
        mave kirjoitti:

        Kestääkö sulla sivun lukeminen kauemmin kuin päivän???? :DDDD

        Älyn jättiläinen peilaamassa narsismiaan. Vau.


      • viksu oivallus kirjoitti:

        Älyn jättiläinen peilaamassa narsismiaan. Vau.

        Kerrankin lapualainen, joka on lukenut epikriisinsä ja oppinut uuden sanan:))


      • mennyt
        AKUKAAVRA-37 kirjoitti:

        Kerrankin lapualainen, joka on lukenut epikriisinsä ja oppinut uuden sanan:))

        TämäKIN vitsi on tullut toistetuksi jo liian monta kertaa. Boring, boring.


      • mennyt kirjoitti:

        TämäKIN vitsi on tullut toistetuksi jo liian monta kertaa. Boring, boring.

        Kas kummaa :D saitko siinä oikein kunnon diagnoosin persoonallisuushäiriöön??


    • sdfgsdfgsdfg

      on samanlainen roskalehti kuin esim. seiska, mutta ehkä ilkka tuntuu virallisemmalta että siihen jotkut ihmiset voi louttaa 100%

    • Ilakka

      Ilakka kertoo absoluuttisen totuuden

      • totuus on

        sama kuin Hokkasen ja kepun totuus. Jos innostuu
        ojentamaan kepulaisia politiikkoja, niin ei
        varmasti mene lehteen. Siellä elää vielä
        vahvasti tämä Kekkosen ajan henki ja kun seurasi
        näitä edustajien valintoja, niin ei se mihinkään
        muutu?


      • tosiasiat tosiasioina
        totuus on kirjoitti:

        sama kuin Hokkasen ja kepun totuus. Jos innostuu
        ojentamaan kepulaisia politiikkoja, niin ei
        varmasti mene lehteen. Siellä elää vielä
        vahvasti tämä Kekkosen ajan henki ja kun seurasi
        näitä edustajien valintoja, niin ei se mihinkään
        muutu?

        Lapualla on monta puoluetta. Kuitenkin kepu johtaa Lapuaa.


      • tosiasiat tosiasioina kirjoitti:

        Lapualla on monta puoluetta. Kuitenkin kepu johtaa Lapuaa.

        Pitäiskö se johto sitten vaihtaa, kun ne ei pysty ilkkaa pitämään kuris :))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe