Kaikki varmaan tietävät tämän tempun:
Taikuri lainaa katsojalta pullon ja toiselta kännykän (tai jonkin muun esineen). Taikuri ottaa kännykän käteensä ja lyö sen pullon sisään! Kuinka ihmeessä tämä on mahdollista? Katsoin tämän videon Youtubesta (Taikurina Chris Angel) varmaan tuhat kertaa, enkä tajunnut, en sitten millään. Voisiko joku kertoa, mistä löytää esim. videon, josta oppii tuon tempun?
Kännykkä pullon sisään?
6
1865
Vastaukset
- Matias hanttala
Näitkö kännykkää pullossa? Kun cris laittaa kännykän pulloon hän laittaakin sen hihaansa?!?!
- soapB
Kun luin ton mulle tuli semmonen fiilis että mitämitähäh?
"Näitkö kännykkää pullossa?"
HÄÄH? Siis tietty näin kännykän pullossa... Haluan tietää, miten se tekee sen!!!
- JPJ
Markku purhon sivuilta: http://www.markkupurho.fi
temppu on nimeltään Behold the scarabaeus ja maksaa 48 € - Paljastaja...
tietää salaisuuden..?
- haluaisin,
mutta sinäpä sitä tuskin tiedät!
- Meitti...
haluaisin, kirjoitti:
mutta sinäpä sitä tuskin tiedät!
Pullossa on kännykänmentävä aukko ja pulloa ei voi antaa katsojalle tarkastettavaksi ilman vaihtoa tjms.
-Kun paljastaja ei osaa, Meitti auttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026