Katsoitteko dokkarin Reetusta? Mitään muuta uutta siinä ei itselleni ollut kuin se, että 'hemppa' on 62 v. "Hyvät geenit", myydäänkö niitä jossain?
"Olen 30:n"
5
407
Vastaukset
Mutta vahingoissa, muuta en tunnusta ;)
Ja voisi perustaa 'pikkari' -museon..
Olikohan niitä reilusti yli kaks tonnia kappaletta hänellä..- Jääräpää
Jossain h...n haisevalla vintillähän noi biisejä purkitti, ja ne pikkaritkin, hmmm.. no jos jollain niitä on niin tekee sitten museon. Pointti oli kuitenkin se, että ukko on 62, ei hitto. Itse olen vähän päälle 40 ja jo valmis eläkkeelle.
Jääräpää kirjoitti:
Jossain h...n haisevalla vintillähän noi biisejä purkitti, ja ne pikkaritkin, hmmm.. no jos jollain niitä on niin tekee sitten museon. Pointti oli kuitenkin se, että ukko on 62, ei hitto. Itse olen vähän päälle 40 ja jo valmis eläkkeelle.
vielä valmis, ehtii kait sitä ;)
Onhan se nuorekas, kymmenen vuotta vois helposti
kuvitella iästä pois.
Mutta ne naiset kun oli siellä pubissa, oli ihan
änkyrässä.. että joka sormelle useita illassa..
Ei jaksa kunnolla edes ärsyttää tämä ko herra..- Jääräpää
Sanin kirjoitti:
vielä valmis, ehtii kait sitä ;)
Onhan se nuorekas, kymmenen vuotta vois helposti
kuvitella iästä pois.
Mutta ne naiset kun oli siellä pubissa, oli ihan
änkyrässä.. että joka sormelle useita illassa..
Ei jaksa kunnolla edes ärsyttää tämä ko herra..mutta eikö toisaalta ole vaarallista arvioida tuollain ihmisiä?
- Sani_n
Jääräpää kirjoitti:
mutta eikö toisaalta ole vaarallista arvioida tuollain ihmisiä?
..ymmäränyt, arvioida miten. Arvioinko mä, no
nyt on kiirus illanviettoon.
Mukavaa iltaa sullekin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651