VENEZUELA

MATKAILIJA!!!!

Portofino hotelli onko siisti ja millanen taso???
Entä suuat onko hyviä???
Onko mitään ostettavaa..??
Vaatteita, matkamuistoja?? Mitä matkamuistoja siellä myydään..??

8

3402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viitsit

      niin haulla löytyy.

      • MATKAILIJA!!!!

        JOO totta mutta halusinkin semmosen ihmisen kommentin joka siellä itse käynyt ...että näin


      • Portofinoa
        MATKAILIJA!!!! kirjoitti:

        JOO totta mutta halusinkin semmosen ihmisen kommentin joka siellä itse käynyt ...että näin

        Oltiin Portofinossa helmi-maaliskuun vaihteessa ja suosittelen siis lämpimästi. Hotellialue on iso ja siisti. Ruoka oli hyvää ja monipuolista ja kaikkea pystyi syömään, vatsatauti ei siis meitä ainkaan vaivannut. Hotellilla tapahtuu paljon, siellä on vartavasten työntekijöitä, jotka pitävät huolen siitä ettei meillä turismoilla ole tylsää. Joidenkin mielestä hotelli on syrjässä, mutta taksit on niin halpoja ettei se meitä ainakaan vaivannut ja Playa de Aqualle oli pikku kävelymatka kukkuloiden yli. Siellä oli myös jokailtainen, upea tanssishow hotellin teatterissa, jonka jälkeen esiintyjät tanssitti meitä turisteja...sen verran innostuin siitä tanssista, että tanssikurssin olen nyt täällä koto-Suomessakin aloittanut :). Mielelläni vastailen kaikkeen mitä haluat tietää?


      • MATKAILIJA!!!!
        Portofinoa kirjoitti:

        Oltiin Portofinossa helmi-maaliskuun vaihteessa ja suosittelen siis lämpimästi. Hotellialue on iso ja siisti. Ruoka oli hyvää ja monipuolista ja kaikkea pystyi syömään, vatsatauti ei siis meitä ainkaan vaivannut. Hotellilla tapahtuu paljon, siellä on vartavasten työntekijöitä, jotka pitävät huolen siitä ettei meillä turismoilla ole tylsää. Joidenkin mielestä hotelli on syrjässä, mutta taksit on niin halpoja ettei se meitä ainakaan vaivannut ja Playa de Aqualle oli pikku kävelymatka kukkuloiden yli. Siellä oli myös jokailtainen, upea tanssishow hotellin teatterissa, jonka jälkeen esiintyjät tanssitti meitä turisteja...sen verran innostuin siitä tanssista, että tanssikurssin olen nyt täällä koto-Suomessakin aloittanut :). Mielelläni vastailen kaikkeen mitä haluat tietää?

        Joo kiitos tiedoista..miten millasiii ruokii ja onks lapsille entä juomat??? Käyks aika pitkäks??? 2 vko:a ostokset ostitko mitään


      • lisää
        MATKAILIJA!!!! kirjoitti:

        Joo kiitos tiedoista..miten millasiii ruokii ja onks lapsille entä juomat??? Käyks aika pitkäks??? 2 vko:a ostokset ostitko mitään

        Meillä ei aika käynyt pitkäksi kahdessa viikossa, päinvastoin, pitempäänkin olisin viihtynyt :). Ruokia oli paljon erilaisia ja meille ainakin maistui. Uskoisin, että lapsillekin niistä löytyy paljon mieluisia, koska ruuat ei ole mitenkään vahvasti/erikoisesti maustettua: kanaa, lihaa, kalaa, pastaa, perunaa, kasviksia ja ihania tuoreita hedelmiä oli oikeestaan kaikilla aterioilla. Itse olisin ehkä kaivannut enemmä mausteita...Kaikki juomat kuuluu hintaan myös ja lapsillekin siellä oli limsaa, joten jano tuskin tulee kellekään :).
        Hotellilla oli kaksi pientä kauppaa. Toisesta saa virvokkeita, pikkusuolasta, aurinkorasvaa, kortteja jne. ja toisesta erilaisia helmi- tms. koruja ym. tuliaisia. Jos haluaa shopata kunnolla, täytyy sitten ottaa taksi alle ja matkata Porlamariin ja Samblin-ostoskeskukseen. Itse ei Sambilssa käyty ja siel on ilmeisesti melko kallista, mut Porlamarista löytyi paljon ja edullisiakin kauppoja...pääsee siellä siis rahoistaan eroon jos haluaa :).


      • juomista lisää
        lisää kirjoitti:

        Meillä ei aika käynyt pitkäksi kahdessa viikossa, päinvastoin, pitempäänkin olisin viihtynyt :). Ruokia oli paljon erilaisia ja meille ainakin maistui. Uskoisin, että lapsillekin niistä löytyy paljon mieluisia, koska ruuat ei ole mitenkään vahvasti/erikoisesti maustettua: kanaa, lihaa, kalaa, pastaa, perunaa, kasviksia ja ihania tuoreita hedelmiä oli oikeestaan kaikilla aterioilla. Itse olisin ehkä kaivannut enemmä mausteita...Kaikki juomat kuuluu hintaan myös ja lapsillekin siellä oli limsaa, joten jano tuskin tulee kellekään :).
        Hotellilla oli kaksi pientä kauppaa. Toisesta saa virvokkeita, pikkusuolasta, aurinkorasvaa, kortteja jne. ja toisesta erilaisia helmi- tms. koruja ym. tuliaisia. Jos haluaa shopata kunnolla, täytyy sitten ottaa taksi alle ja matkata Porlamariin ja Samblin-ostoskeskukseen. Itse ei Sambilssa käyty ja siel on ilmeisesti melko kallista, mut Porlamarista löytyi paljon ja edullisiakin kauppoja...pääsee siellä siis rahoistaan eroon jos haluaa :).

        Oli siis juomaa aikuisillekin. Olutta ja erilaisia drinksuja. Kannattaa varata matkaan mukaan termarilasi, johon juomaa saa (amerikkalaisilla ja kanadalaisilla semmosia näkyi olevan). Muuten siellä saa juomansa pieniin muovimukeihin, joita piti käydä täyttämässä jatkuvasti. Ja vesipulloja pystyi täyttämään kaikissa baareissa/ravinteleissa! Siivojat toivat yleensä päivittäin kaksi isoa vesipulloa huoneen jääkaappiin...en tiedä vaikuttiko siihen tipit, kun ei aina muistettu jättää sitä sängyn päälle ja aina ei vesipulloja ilmestynyt, mene ja tiedä :)


      • Portofinosta
        juomista lisää kirjoitti:

        Oli siis juomaa aikuisillekin. Olutta ja erilaisia drinksuja. Kannattaa varata matkaan mukaan termarilasi, johon juomaa saa (amerikkalaisilla ja kanadalaisilla semmosia näkyi olevan). Muuten siellä saa juomansa pieniin muovimukeihin, joita piti käydä täyttämässä jatkuvasti. Ja vesipulloja pystyi täyttämään kaikissa baareissa/ravinteleissa! Siivojat toivat yleensä päivittäin kaksi isoa vesipulloa huoneen jääkaappiin...en tiedä vaikuttiko siihen tipit, kun ei aina muistettu jättää sitä sängyn päälle ja aina ei vesipulloja ilmestynyt, mene ja tiedä :)

        Oli siellä vielä sellanen baari, mistä sai tiettyihin kellonaikoihin pizzaa, joka ainakin meille maistui...oli mukavan suolasta kun hikoilee paljon. Ja illalla/yöllä vielä yhdestä ravintelista sai pientä yöpalaa, jos nälkä yllätti juhlijoille...ja yllätihän se :). Vieläköhän mulle tulee muuta mieleen? Kerron heti jos muistan ja kysyä edelleen saapi :).


    • Paikassa käynyt

      Heippa! Oltiin Portofinossa helmi/maaliskuun vaihteessa ja olen kyllä aikalailla eri mieltä kyseisen hotellin ruokapuolesta, mauttomia papusotkuja, sitkeitä "lihoja" ja ne kanat oli luuta ja nahkaa. Astiat oli jo ennen syöntiä valmiiksi likaisia ja sainpa tuliaisiksi sitkeän salmonellan enkä muuten ole ainoa sairastunut.
      Shoppailuun suosittelen ennemmin juan griegoa, upea pieni kaupunki ja paljon erilaisia kauppoja, hinnoiltaan huomattavasti edullisempi kun porlamar ja paljon siistimpi paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe