Olen ehkä menossa kesällä tuttuni kanssa lintskille...Ongelma on siinä etten ole ollut siellä aiemmin, enkä tiedä pelkäänkö laitteita... Voisiko joku kertoa onko jotain laitteita mitkä on pelottavia tai kauheita...Ja jos on, miksi? En tiedä uskallanko mennä rakettiin....Onko siinä jotain kauheaa....
Onko olemassa kokopäivän lippuja, eli 45€ hintaisia lippuja joilla pääsee koko päivän ajan kaikkiin laitteisiin ilman lisämaksuja??Kaverini sanoi niin.... Onko jotain keinoa ettei pelottaisi niin paljon tai ettei maha menisi totaallisen sekaisin?? Missä laitteissa kannattaa varoa mitä asiaa?Kiitos kaikille jotka jaksoivat lukea tämän, tuplskiitos niille jotka vastasivat...
Linnamäki!!!!
7
1146
Vastaukset
- ...
Se on Linnanmäki ja sitä sanotaan yleisesti Lintsiksi. Vaikutat maalaiselta, joten opettele nämä sanat.
- tässä...
Ensinnäkin, ei ole olemmassakaan koko päivälippuja vaan ranneke, jonka hinta on tänä vuonna jo pöyristyttävät 30€.Sillä saa käydä laitteissa koko päivän vaikka 10 kertaa. Ilman mitään erillisiä laitemaksuja. Kai itse tiedät mimmoisiin laitteisiin et uskalla mennä.
hurjakuru ja vonkaputous kannattaa jättää joko menemättä tai mennä vain jos aurinko paistaa kunnolla, ettei vaatteet jäisi liian kosteiksi. ensimmäinen laite ottaa eniten vatsasta, joten kaikkein pahimpaan laitteeseen ei ekana kannata mennä (esim. rakettiin tai topspiniin(=kieputtimeen)).váikka vuoristorata nitisee ja on vanha niin kyllä se kestää. ja jos se tuntuu liian isolta, niin pienempiä vuoristoratoja löytyy ainnakin 2 (ja nyt vissiin tulee vieläö kolmas).kummitusjunassa saatta olla ihmisiä pelottelemassa, mutta ainakaan ite en oo vielä yhtään sielä nähny. jos alkaa olla sellanen olo, ettei jaksa pyöritystä tai tulee kylmä, kannattaa mennä katsomaan elokuva (ei kestä pitkään). sinne pääsee sealife:n vierestä. kannattaa myös käydä kattomassa täältä http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki kaikki muu mikä jää askarruttamaan :) hauskaa reissua :)
- Kiitos vastauksista
Ensinnäkin, en ole maalainen, tuli vaan kirjotusvirhe ;)
Kiitos vastauksistanne.... Kaveri taisi puhua omiaan...Tuo viimeinen viesti "lämmitti sydäntä".... - naksuuuu
Kiitos vastauksista kirjoitti:
Ensinnäkin, en ole maalainen, tuli vaan kirjotusvirhe ;)
Kiitos vastauksistanne.... Kaveri taisi puhua omiaan...Tuo viimeinen viesti "lämmitti sydäntä"....Tässä kerron muutamista laitteista plussia ja miinuksia.
Raketti (en suosittele)
Menee korkealle
Uusi, ei vaaraa rikkimenemisestä
- Ylös mennessä tuntuu siltä, että sukkula irtoaa ja lentää taivaan tuuliin.
- Ylhäällä painovoima menee hetkeksi. Pelottavaa?
Linnunrata (suosittelen)
Menee sisätiloissa, ei kovin korkealla.
Pimeys antaa näköharhan, siksi tuntuu jännittävämmältä.
Aidot lavasteet.
- Kestää liian lyhyen ajan.
- Herkkävatsaiselle liian nopea.
Sateenkaari (en suosittele)
- Ei sinänsä mitään erikoista, pyörii ympyrää ja vaihtaa suuntaa.
- Mulle tuli paha olo. Oksensin ton jälkeen.
Tulireki (siinä ja siinä)
Mukava vauhti
Uusi, ei rikkimenemisvaaraa
- Mua huimaa niin "heikon näköiset" tukipilarit.
- Äkkipysähdyksiin pitää varautua.
Vuoristorata (siinä ja siinä, oma lempparini)
Kestoaika sopiva
Vauhti ei liian hurja
Lopputunneli
- Vanhat rakenteet uhkaavat, mutta ne tarkastetaan joka vuosi.
Ketjukaruselli (suosittelen)
Ei pelottava
Sisäringissä turvallista, ulkorinkikään ei ole paha.
Mustekala (suosittelen)
Vauhti on mukava
Korkeita ja matalia kohtia, vaihtelu virkistää.
Maisemajunalla kannattaa aloittaa, siitä katselemalla voi seurata, miten muut mihinkin laitteeseen reagoivat jne. Siinä myös tutustuu puistoon itseensä. Maisemajunaan sisäänkäynti on Vuoristoradan vierestä.
Linnanmäen ruokapaikoista suosittelen erityisesti Jarrumiestä, sieltä saa pizzaa, jäätelöä yms. Liikaa ei kannata syödä, tulee huono olo. Linnanmäellä on melkein joka puolella erilaisia kioskeja, joista saa kaikennäköistä välipalaa, vohvelia, hot dogeja, jäätelöä, hattaraa ja pirtelöä. Pirtelöt ovat ihania, varaa niihin raha mukaan :)
Ajankäyttö: Varaa koko päivä aikaa. Olin viime kesänä kaverini kanssa aukemisajasta sulkemisaikaan, mutta silti olisimme voineet olla kauemminkin. - .hömötiainen.
...Miten joillekiin tulee niin helposti paha olo. Itse voin käydä härvelissä kuin härvelissä, eikä ota edes vatsan pohjasta. Olisi paljon kivempi, jos edes pelottaisi. Yleisesti voin sanoa laittesta, että Raketti on kaikkein ns.Pelottavin melestäni, mutta helpoiten huono olo tulee varmaan kiepissä tai kieputtimessa.
- Anonyymi
Moi.XD Onko 2024 tullut lintsille Vonkaputousta ,kun tänä kesänä ois kiva kokeilla josse on vaan tullut sinne 2024 😆 🤣 .Ja se näyttää tosi hyvälle laittelle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399