kumpi olisi parempaa hamsterille,puru vai puupelletit häkinpohjalle?
entä oletteko saaneet hamsterit helposti oppimaan vessalaatikolla käymään?
kuivikkeet
4
230
Vastaukset
- Pikku-Hukka
Puruun saa kaivettua tunneleita pelletteihin ei niinkään, pellettiä voi käyttää hamsterin vessassa.
- NuunUu^
sekoitan purua ja mörtti röpöä! puru on mielestäni yksinään liian pölyistä ja pöllyävää! mörttiröpö tekee siitä painavampaa ja ei niin nenään käyvää!
- Pikku-Hukka.
Paljon purustakin, sitä saa kyllä sellaista hyvää hiukan isompi lastuistakin, mikä ei niin pölyä.
Mutta mörttiksen sekoittaminen on iha hyvä, koska ainakin musta se on pelkillään aivan liian painavaa ja huonoa, joskus sekoitin itsekkin, mutta meillä ei hamsut oikein tykänneet siitä.
kumpi olisi parempaa hamsterille,puru vai puupelletit häkinpohjalle?
- Kutterinpuru, koska se on pehmeämpää ja kääpiöiden on helpompi kaivautua siihen, mutta puupelletitkin käyvät.
entä oletteko saaneet hamsterit helposti oppimaan vessalaatikolla käymään?
- Hamsteri oppii sen itsestään, koska se on niille luonnollista käyttäytymistä. Niillä on luonnossakin yksi onkalo vessana. Mutta jos hamsteri ei ymmärrä siisteyden päälle, ei sille voi mitään. Hamsteria ei siis varsinaisesti voi opettaa käyttämään vessalaatikkoa, se oppii sen itse, jos on oppiakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713