Saako laavalamppuja enää mistään? Olen etsinyt mutta mistään ei tunnu enää löytyvän... Tietääkö kukaan miksi?
laavalamput?
11
4982
Vastaukset
- Piko
Tsekkaa googlen haku. Sieltä löytyi ainakin
jotain laavalampuista, jopa hintoja! - Laavalamppu
Itse ostin anttilasta, Kodin Ykkönen varisto ja merituuli.
- Kikka
...Lahden seudulla ainakin Anttilassa ja Lahden pörssissä on lamppuja.
- -hm
Kiitoksia kaikille vastauksista! täytyy siis vielä etsiskellä..
- Jenna Q
sokos ja anttila ovat aika hyviä. itse olen saanut ystävältäni lampun lahjaksi, hän osti sen tarjoustalosta. en tiedä onko kovin laadukas, mutta onse tähän asti ainakin kestänyt..
- mathmos
Tästä linkistä löydät aitojen Englantilaisten Mathmos-lamppujen jälleenmyyjät.
http://www.lareco.fi/mathmosjm.htm
- nopsu
itäkeskuksesta soul nimisestä kaupasta löytyy. sijaitsee stockmannin ja anttilan välissä "käytävällä". hintaa niillä oli muistaakseni n.30€ ..eli ei sen kalliimpia.
- zup
tosiaan nostan tämän vanhan keskustelun ylös, eli saako nyt enää mistään laavalamppuja? sellaista vaaleanpunaista hilelamppua etsiskelen jota myytiin vielä hetki sitten anttiloissa..
Saahan niitä vaikka mistä, mielestäni ihan citymarketin hyllylläkin näkyny ja sit ainakin ihan valaisin liikkeiden luulis myyvän. Ja googlettamalla voi löytyä. Johtuu varmaan toi ettei ihan niin usein näy siitä, että menny pois muodista.
- mathmos on aito
laavalamppuja on todellakin vaikka missä,mutta jos kunnon lampun haluaa,niin se on mathmos..en huolisi näitä kopio romuja,joita saa muutamala eurolla
- Sulaa laavaa
Mites näiden laavalamppujen kanssa käy kun uudentyyppiset lamput ei lämpene juuri ollenkaan? Nyt täytyy vaan rohmuta kaikki perinteiset pienet hehkulamput mitä vielä saa ? :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628