Onko tietoa megaupload.com sivusta? onko täältä downloadaaminen ilmaista jos vastaanottaa linkin sivuille?
kiits!
Megaupload
4
2056
Vastaukset
- iiip
on ilmasta, mut lataus limitti on jotain pari tiedostoo päiväs.. Tarkempaa tietoa ei ole sillä olen tutustunut siihen vasta itsekin...
- Pelkää viruksia
Oon miettiny ladata kyseisestä paikasta mut homma vähän jäi siihen ku rupesin miettiin tuleeko tiedostoista viruksia?
- EagleWarru
Paskempi kuin youtube katsomis ja lataus rajoitus tarkoitettu ewoille jotka ei osaa ladata... >< en suosittele
- Nörtti, 40 v
Megaupload ja esim. Rapidshare ovat toimintaperiaatteltaan ihan eri kuin Juutuupi. Noihinhan voi upata videoita ja tiedostopaketteja millä tarkkuudella vaan, ja halukkaat voivat ladata niitä sitten omalle koneelleen. Uppaaminen onnistuu parhaiten, kun ostaa ko. paikkaan jäsenyyden, vastaavasti downloading myös helpottuu, jos olet maksanut lisenssin, mutta kyllä rekisteröitymättömänäkin pystyy satunnaisesti imuroimaan.
Viruksia ei videonpätkistä juurikaan voi tulla, ja kuvatkin voi virusskannata ennenkuin niitä katsoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165