Onko tietoa megaupload.com sivusta? onko täältä downloadaaminen ilmaista jos vastaanottaa linkin sivuille?
kiits!
Megaupload
4
2029
Vastaukset
- iiip
on ilmasta, mut lataus limitti on jotain pari tiedostoo päiväs.. Tarkempaa tietoa ei ole sillä olen tutustunut siihen vasta itsekin...
- Pelkää viruksia
Oon miettiny ladata kyseisestä paikasta mut homma vähän jäi siihen ku rupesin miettiin tuleeko tiedostoista viruksia?
- EagleWarru
Paskempi kuin youtube katsomis ja lataus rajoitus tarkoitettu ewoille jotka ei osaa ladata... >< en suosittele
- Nörtti, 40 v
Megaupload ja esim. Rapidshare ovat toimintaperiaatteltaan ihan eri kuin Juutuupi. Noihinhan voi upata videoita ja tiedostopaketteja millä tarkkuudella vaan, ja halukkaat voivat ladata niitä sitten omalle koneelleen. Uppaaminen onnistuu parhaiten, kun ostaa ko. paikkaan jäsenyyden, vastaavasti downloading myös helpottuu, jos olet maksanut lisenssin, mutta kyllä rekisteröitymättömänäkin pystyy satunnaisesti imuroimaan.
Viruksia ei videonpätkistä juurikaan voi tulla, ja kuvatkin voi virusskannata ennenkuin niitä katsoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045