Trampoliini

tsaidu

Mitä mieltä jättitrampoliineista?!?Ovatko olleet "kovassa" käytössä hankinnan jälkeen?Onko sattunut haavereita?
nimim.huolestunut

17

5014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omar

      Meillä ollut pari vuotta. Kovasti on käytössä ollut, nytkin jo muutaman viikon. ei ole turvaverkkoa, mitään ei meillä ole sattunut, lapset ymmärtäneet ohjeemme, esim. jos tekevät voltteja niin yksi kerrallaan ja muut reunalla.

    • kokemus huono

      Itse sain junnuna aivotärähdyksen hyppiessäni jättitrampoliinissa. Jotenkin alatuloni oli epätasainen ja seuraava ponnahdus menikin vinoon suoraan trampoliinin kovaan reunaan. Ja siitä sitten sairaalaan, oli kuulemma onni matkassa ettei nenä murtunut. Mutta, olen seurannut veljeni lasten trampoliinihyppelyä ja heillä on sellainen suojaverkko ympärillä joka näyttää kyllä olevan monenkin ihmehypyn pelastus.

      • eki69

        Kun hankitte pihalle trampoliinin, ostakaa myös suojaverkko samalla. Mikäli rahat ei riitä suojaverkon hankkimiseen ÄLKÄÄ hankkiko koko trampoliinia.


      • alkup.
        eki69 kirjoitti:

        Kun hankitte pihalle trampoliinin, ostakaa myös suojaverkko samalla. Mikäli rahat ei riitä suojaverkon hankkimiseen ÄLKÄÄ hankkiko koko trampoliinia.

        No näin ollaan kyllä ajateltu et jos on varaa trampoliiniin ni on sit oltava varaa suojaverkkoonkin.=o)
        Kallista lystiähän se on...et kyllästyykö lapset trampoliiniin nopeesti vai jatkuuko monta kesää innostus?Ettei sit jää pölyyntyy varaston uumeniin....


      • .....jukka
        alkup. kirjoitti:

        No näin ollaan kyllä ajateltu et jos on varaa trampoliiniin ni on sit oltava varaa suojaverkkoonkin.=o)
        Kallista lystiähän se on...et kyllästyykö lapset trampoliiniin nopeesti vai jatkuuko monta kesää innostus?Ettei sit jää pölyyntyy varaston uumeniin....

        monta vuotta ja käytössä todella paljon. Lapsemme olivat jo aika isoja kun se hankittiin joten suojaverkkoa meillä ei ole. Yhtään onnettomuutta ei ole sattunut.

        Tramppa on ulkona kesät-talvet ja itse hypin siinä joka päivä parisataa hyppyä, se pitää vyötärön, pakarat ja reidet timmissä kunnossa joten hyödyntäkää te aikuiset myös sitä.

        Meillä on hankittu trampan päälle tarkoitettu suojapeite joten tramppaa voi käyttää talvellakin kun heittää suojapeitteen sivuun ja näin lumetkin lähtee samalla.


      • Oikeus oman pihan rauhaan
        eki69 kirjoitti:

        Kun hankitte pihalle trampoliinin, ostakaa myös suojaverkko samalla. Mikäli rahat ei riitä suojaverkon hankkimiseen ÄLKÄÄ hankkiko koko trampoliinia.

        Jos sinulla ei ole varaa hankkia leikkipuiston kokoista tonttia trampoliinin ympärille, älä hanki trampoliinia. Usko tai älä, pienelle pihalle sijoitettu trampoliini on lähinaapureillesi painajainen - ei minkäänlaista rauhaa yhtenäkään kesänä, kun lapsilauma hyppii lähes niskaasi kesken rauhaisan päiväkahvihetken - tai metelöi vieressä kun itse haluat istua rauhassa lukemassa. Joskus on ihan aiheellista opettaa lapsia ottamaan muitakin huomioon!


    • kkkjj

      Näinhän tämä vastailu menee: ne kenellä ei trampoliinia eikä ole kokemusta haukkuvat sen helvetin koneeksi ja sitten kun se on perheessä niin hyvät ovat kokemukset pääasiassa.

      • On niitä

    • äpä

      meillä taitaa olla nyt neljättä kesää käytössä sellainen yli neljämetrinen halkaisijaltaan, lapset tuolloin kymmenen molemmin puolin

      aika paljon siinä pompitaan, välillä ei ollenkaan mutta sitten taas innostutaan, itsekin siinä yritän pomppia linjojen vuoksi:)

      ilman turvaverkkoa ollaan oltu, mutta täytyy myöntää että aina sitä miettii että kuinka voi käydä, tyhmää tietysti kun sellaisen kaupasta voisi hakea helpostikin...

    • mun pikkuveljelle ostettiin...

      Ei omasta mielestä jättitrampoliinit oo vaarallisii paitsi jos niillä rupee sekoileen.

      niissä on kiva vetää takaperin voltteja!
      kerran kävi niin ikävästi että tein viis backflippii putkeen ja viimmesellä hypyllä hyppäsin ohi trampoliinistä.
      Ai Saatana, se tuntu pikkasen ku lensin sellälleen nurmikolle. Pläsähti oikeen ku tulin alas ja ilmat meni pihalle.

      • Piikkipää-89

        Meillä ei oo suojaverkkoo ,eikä kyll olla ostamassakaan !Ei sillä ,että se näyttää vamelle ,mutta siihen voi myös kuristua !
        Eikä niitä haavereita satu,jos ei ala temppuileen ! Tunnustan että ainoat onnettomuudet ,jotka on omalle kohdalle sattunu on ollu lieviä ja johtunu omasta tyhmyydestä .


      • pömpöm
        Piikkipää-89 kirjoitti:

        Meillä ei oo suojaverkkoo ,eikä kyll olla ostamassakaan !Ei sillä ,että se näyttää vamelle ,mutta siihen voi myös kuristua !
        Eikä niitä haavereita satu,jos ei ala temppuileen ! Tunnustan että ainoat onnettomuudet ,jotka on omalle kohdalle sattunu on ollu lieviä ja johtunu omasta tyhmyydestä .

        kyllä niitä hyötyjä on enemmän kuin haittoja. Mulle ei oo ainakaan mitään vielä käyny ja vuosi on ollu. *kop kop* :D Eikä oo suojaverkkoa, ei sitä tarvi, paitsi pikkulapsille.


      • joku hullu

        tein kerran niin että hyppäsin katolta trampalle ja siitä tuplavoltin se jäi vajaaks ja tulin trampalle niskoilleen =D mutta älkää mua kuunnelko oon niin tyhmä ja hullu et en tiiä onko ees ketään näin hullua/tyhmää ku mä=D


      • joku hullu
        pömpöm kirjoitti:

        kyllä niitä hyötyjä on enemmän kuin haittoja. Mulle ei oo ainakaan mitään vielä käyny ja vuosi on ollu. *kop kop* :D Eikä oo suojaverkkoa, ei sitä tarvi, paitsi pikkulapsille.

        jep samaa mieltä


      • pomppuhelvetin omistaja
        pömpöm kirjoitti:

        kyllä niitä hyötyjä on enemmän kuin haittoja. Mulle ei oo ainakaan mitään vielä käyny ja vuosi on ollu. *kop kop* :D Eikä oo suojaverkkoa, ei sitä tarvi, paitsi pikkulapsille.

        Me ei kavereiden kanssa aina ees hypitä, vaan joskus otetaan kuminen "jalkapallo"(sellanen pehmee pallo jota potkiessaan kuuluu sellanen "tväng") ja mennään polville kahen turvaverkon tolpan väliin ja aletaan lyömään palloa trampan toiseen päähän tolppien väliin ja yritetään torjua toisen vetoja, ettei ne menis "maaliin". Jaetaan tramppa keskeltä puoliks ja sovitaan säännöt. Kerran otettiin vanhat sähly mailatkin joilla lyötiin palloa.


    • supermoseslender666

      vittu hyppään päälle kohta hajovaa viulut saatanan taappajat ssöittä lapseni mee töihin

    • Anonyymi

      Ite vedän trampalla ja airtrackilla kaikkii maailman voltteja koska oon niin tyhmä ja hullu että haluun että must tulee pyörätuolivammanen lopun ikää. Teen maassakin kaiken maailman trikkejä ja harrastan parkourii ja kiipeilyy. Kesällä teen vesilläkin kaiken maailman voltteja ja muitakin temppuja. Oon vähä itsetuhonen mutta en voi sille mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe