LG kotiteatteri jumissa

metalmaiden

hei!
Minulla on LG kotiteatteri joka yhtäkkiä sekosi, meni tilttiin tms. Valikko on muuttunut niin ettei kaiutinasetuksiin pääse enää lainkaan,
valikossa myös ihme teksti "bitstream". Kaijuttimista kuuluu pelkkää kohinaa video puolella, siis tv:täkään ei voi katsoa teatterin kautta. Vain cd/dvd toimii ja kuuluu. Yritin nollata laitetta eli virta pois, mutta ei apua.
Onko kellään ollut samaa ongelmaa? Ja saiko laitteen kuntoon?

5

2904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virittelijä

Jos et ottanut töpseliä irti, niin ota nyt. Käynnistä sitten laite, jotta virtalähde purkautuisi. En tiedä auttaako, mutta kannattaa yrittää. Samalla konstilla saan tilttiin menneen digiboksini toimimaan.

• metalmaiden

kokeilin mutta ei toiminu.
        kiitos kuitenkin, olis voinu toimia :)

• miksu301

Minulla teki tuon saman jutun, ettei päästänyt enään kaijutin asetuksiin, minulla toimi muuten laite, mutta subwooferista hävisi äänet, vein laitteen korjattavaksi, mutta eivät saaneet laitetta toimimaan.Korjaamolla eivät osanneet sanoa tuosta "bitstream" asiasta mitään.

• metalmaiden

kiitos viestistä.
        joo, kyllä näyttäis että ei sille voi mitään tehdä. Rikki mikä rikki :(

• qwe1qwe2

Moro. Ite ostin tossa kaksiviikoa sitten LG HT303SU 169€ setin ja sitten kun rupesin säätää kaijitin asetuksia niin se meni jumiiin ja päästi kaijuttimista helvetillisen vinkunnan kone ei eluksi meinannut sammuu mut sammu lopulta kone toimi normisti kun esim pelasi mut leffojen katselu toi ilmi ongelman äänni nimmittäin pätkäsi ajottain saman teki kaikissa 5 leffassa joten juttu oli selvä paskana se oli tänään lähti vantaalle takuu huoltoon ja aika nekatiivistä juttua on korjaus firmasta liikkeellä pakeetti menee kai matkahuollon kautta ja mitä 3v olen päivittäin liikkun bussilla niin olen nähnyt miten bussikuskit osaa arvostaa tekstiä SÄRKYVÄÄ sinne se paiskaa muina miehinä eli tässä odotellaan monella solmulla se kotiteatteri sieltä tulee lopputulos joko se oli totta että liianmonta ominaisuutta liian halvalla tai sit LG on ok merkki kun toimii aika tule näyttää mut vinkki kun ostat seuraavaa kotiteatteria niin osta kallis köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe