HEIIIIIIIIIIIII 22+ väki,vanhat&uudet!!!

perttu26

Olisko aika nähdä ja viettää aikaa yhdessä??? Viksut voisi päättää ajankohdan ja sillei,messis oisin!!! hyvää alkavaa kesää teille :)

23

4690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti-Keijo

\o/ Tää ilmoittautuis mukaan kans, jos tää huolitaan :P Ajan- ja paikantaju ei oo mulla ollu ikuna händyssä, joten Joku Muu saa päättää. Kunhan ei tartte istuu taas lelulaatikossa...

• perttu26

Höpsis!!! tietty,messii vaa,kaikki kynnelle kykenevät!!! :D

• Delffi

Moi!

Kannatan! Mie en sitten nyt järkkää, ollu järkkäämässä Lintsimiittejä. Vuos sit vähän tuumailtiin, että mites ois Korkeasaari, siellä kun ei tietääkseni vielä oo pidetty.

Koska -04 oli Suomenlinnassa ja -05 ja -06 Lintsillä, mie heitän edelleen kehiin ton Korkeesaaren. =)

Halauksin,
      D

• en tiedä...

...niinkuin en mistään muustakaan... mutta siis oliko kyse ihan nyt kevätmiitistä vai siitä suunnitellusta korkeasaarimiitistä, joka ilmeisesti on saanut kannatusta etenkin tahoilla, jotka eivät harrasta alkomahoolia...
      Jos näin kevättä ajatellaan niin 9.5. jälkeen, niin on rahhoo ;)

Heitetääs vaikka hatusta: 19.5.07 ja Friday?!? Kaivopuisto ehkä?

*taigatassutartar*

• Cas.

Minä olen toukokuussa maisemissa mutta muuten en kesällä kyllä kerkeä on sen verran kiirettä.. :)

• teepu

Ainakaan tuona päivämääränä ei allekirjoittaneella viellä ole ohjelmaa/menojo

• Tytsy The Liinu

Jumatsuga! *Tuijottaa pitkät päällä*
        Tytsy on silloin maisemissa ja sen vkonlopun Pääkaupunki-seudulla.... Oisko aika menettää neitsyys? *hihittää* tekis kyl mieli oikeesti nähä teitä immeisiä ihan niinkus livenä *hymyää* Korkeasaaressa voin maastoutua hyvin apinatarhaan jos alan jänistää *naur*
        Jos vaan ei tartte yksin lähtä.... *huokaa*

• Delffi
        Tytsy The Liinu kirjoitti:

Jumatsuga! *Tuijottaa pitkät päällä*
        Tytsy on silloin maisemissa ja sen vkonlopun Pääkaupunki-seudulla.... Oisko aika menettää neitsyys? *hihittää* tekis kyl mieli oikeesti nähä teitä immeisiä ihan niinkus livenä *hymyää* Korkeasaaressa voin maastoutua hyvin apinatarhaan jos alan jänistää *naur*
        Jos vaan ei tartte yksin lähtä.... *huokaa*

Oho!

Kuupeppa punapää! Eikun neitsyyttä menettämään! =) Ja korkeesaaressa se orankien häkki (onko siellä sellasta?) on se meidän paikkamme, punapäitä kun ollaan! ;)

*halauksin ja hymyin*
        D

• Cas-X
        Cas. kirjoitti:

Minä olen toukokuussa maisemissa mutta muuten en kesällä kyllä kerkeä on sen verran kiirettä.. :)

Jumapliut mulla onki vapaata onko se tuo 19pvä lukittuna hypin junaan ja tulen mukaan :)

• teepu
        Cas-X kirjoitti:

Jumapliut mulla onki vapaata onko se tuo 19pvä lukittuna hypin junaan ja tulen mukaan :)

Eli kyl sinne ainkin muutama o tulossa.

• Ziinuska

Jospa sitä miekin sitten uskaltaudun paikalle ja mullahan ei ole muuta elämää ku sätti, joten muut saakoon päättää paikan ja ajan´, mulle käy melkein aina xD

• Sunziina

Perttukin hengissä vielä! :D :X Voisin harkita mukaantuloa jos vielä huolitte tän kadonneen sättäilijän, ja 19.5 kuulostais hyvältä ku vois samal juhlii synttäreitä...

• Metteus The Perwoux

Pikkulinnut lauloki, että tällästä ois tiedossa :D Jos onni suosii rohkeaa, niin kait sitä sitte sinnekin vois kömpiä, kun edelliset miitit jätin väsyneenä väliin :P

Meinaan että kun tää on löytäny sen hiton Elämän :D

• Kerlpoikamiesäijä

Jos tuo 19.5. toteutuu, olen mukana. Kesälomani on silloin hyvin puolessa välissä ja bilevaluuttaakin pitäisi löytyä sopivasti. Paikkana korkeasaari on mahtava, koska en olekaan nähnyt pitkiin, pitkiin aikoihin eläimellistä menoa. Yritän teeman mukaisesti kukkoilla, sikailla ja luikerrella.

*Hörps*, *pöks*, *huoh*

-Kerl

• -Infi-

ainakaan oo mtn suunnitelmia vielä.
      jos se nyt tuolloin on? siis 19. ja paikka oli? varmaan luki jossaij mut unohdin jo..
      ehkä ehkä.. ois hassua nähdä taas, ainaki kerran vuoteen x)
      jos ny ees huolitaan mukkaan =P

• tirppa tonnero

Aikas hieno ajatus..:)
      Pitäköös tällaisen kalkkiksenkin uskaltautua paikalle.;) Täytyy tutkia työvuorot eli vapiskaa kansalaiset!

• LukkOON?!?

Miitti Lauantaina 19.5. Paikka Friday (onko se vielä auki vai onko se jo rempan alla -muita ehdotuksia ei ole näkyny)

Kellonaika 19-> ?

Taigatartar

• teepu

ilmaannun kyseiseen paikkaa, jos sillä vaikka saisi ihmiset ymmärtää vahvistaa jotain...

• Sinne siis

Juomien prossat näkee sitten paikan päällä, vaikka aikakin on sopiva hitaasti lämpeävälle porukalle.

-Kerlaus

• Metteliini*

Jep. Siellä siis. Toivottavasti nyt tuota porukkaa ilmaantuu paikalle :D

• b.e.m.u
        Metteliini* kirjoitti:

Jep. Siellä siis. Toivottavasti nyt tuota porukkaa ilmaantuu paikalle :D

...=)

• myöskin
        b.e.m.u kirjoitti:

...=)

heilahtaa paikalle...

-DR_Frozen-

• Minnihiirulainen*meerun vaki*

Perttu peekele....hei mie oon vanha...*hihiiii*
      Mutten enää 22 wee. Ja näköjään tää vanhuus teettää senkin että aina myöhässä*repskops*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      46
      5025
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      72
      3142
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      307
      1989
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1808
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1699
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1286
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1249
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1192
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1167
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1137
    Aihe