Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi Aprilliat on rikki aina?

Italori

Tai ei toimi tai ei saa osia?

13

3040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ducci

      jepjep

      En tiedä miksi aprilliat hajoavat aina minulla itselläni on aprilia sr factory scootteri joka on 07
      eli uusi ja maksaa 3000€ ei ole hinnan arvoinen eli älkää ostako aprillia sr factorii. Minulla se on jo hajonnut 3 kertaa ja aina kun se on ollu huollossa olen saanut vara ajokin niin sekin meni kerran rikki. Aprilliassa on monesti menny mootorin laakeri rikki.

      Onko joillain muilla mennyt aprillia sr factory scooterit rikki ?

      • aprilia<3

        Minulla on -03 skootteri eikä oo hajonnu ku yhen kerran . . ja sekin oli oikeestaan omavika kun en tajunnu kahtoo sitä vikkaa aikasemmin kuntoon . . .


      • ducci
        aprilia<3 kirjoitti:

        Minulla on -03 skootteri eikä oo hajonnu ku yhen kerran . . ja sekin oli oikeestaan omavika kun en tajunnu kahtoo sitä vikkaa aikasemmin kuntoon . . .

        En oikee usko että olisi minussa vikaa kun en ole muuta tehnyt kun ajanut ja ajanut todella varovaisesti :)


    • w<yry

      Mulla on Aprilia Rally -98, ajettu 32500 km, mäntä vaihdettu 30000 km:n kohdalla, muuten ei koneelle tehty mitään, puristuspaineet jotain 9,5 bar ja kulkee tasaisella 80. Onkohan jollakin enemmän ajettua?

      • aprilia rx -03

        27800 ja jotai koneremontti tehty kaikki laakerit uudet sylinteri ja tiivistesarjat vaihekiksin stefa ei ois ollu pakolliset muttaku pitää se senverran huoltaa STEFA HOITAA ni se on jämpti! nythä sil mennään viel toiset mokomat :D


    • ite..

      Merkistä tai mallista riippumatta sylinterin kyljissä ei saa olla reikkiä! Reijät lyhentävät moottorin oletettua käyttöikää dramaattisesti, niin kuin moni on varmaan huomannut -> nelitahti on paljon luotettavampi. Mitä muihin 2-t koneisiin tulee, en voi kuin ihailla lapinmiesten siviilirohkeutta lähteä 2-t myllyllä varustetulla kelkalla kauas korpeen samoilemaan.

    • pashka

      Mun sr on ollu 3 kertaa männänvaihdossa ja 2 kertaa variaattori hajonnut sekä lukuisia muita pikkuvikoja. Että siitä sitten mietit. Osia ei tosiaan saa kun lakkoilevat italiassa ja nakkilakin on jossain maalla

      • Ducatiii

        Mitäs ajelet neiti skootterilla? Mulla Aprillipila RS on toiminut moitteettomasta, mitään ei ole ikinä hajonnut.


      • on aina räsä
        Ducatiii kirjoitti:

        Mitäs ajelet neiti skootterilla? Mulla Aprillipila RS on toiminut moitteettomasta, mitään ei ole ikinä hajonnut.

        Aprilian kevareista ei edes kannata lähteä puhumaan samana päivänä,ne sitten vasta susia onkin


    • joujou

      tässä selvästikkin puhutaan skoottereista nimittäin ei mun enduros mitää vikaa koskaa oo ollu.mutta tarkkailkaa mopoanne.käskekää isin opettaa miten katotaan öljyt :D ,ja kattokaa että ruuvit ei ole löysällä.ne yleensä löystyy jos olet yhtä tyhmä kuin minä ja ostat skootterin kuoppaselle hiekkatielle ja et tarkista koskaa mitää,sekä vetelet hyndeistä ja 62 ala mäkee ja et väistele kuoppia.se on sitte pikaseen rikki.siel skoban alla on pohjas johtoi ja jos ei lähe käyntii nii tarkistakaa onks ne lähteny, meitsi veti crossii metäs ja aina välil lähti ku tuli erkkilän eskon kaatunut koivu tielle ja ne johdot menee siin paskaks..huhhuh.

      • puhuu..Aprillia kieltä idio...

        Osta Aprillia ja syö pillillä


      • ja hajos

        vaihdettiin Yamahaan ja toiminu 2 vuotta ku unelma! Jättää Apparat mennen tullen


    • Cootteri pyörä

      Ai ale totta tama asia!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe