Kyllä...minulle mustaihoisen stripparin.
Polttareiden jälkeen seuraavana iltapäivänä me kolme (minä, morsian ja strippari) herättiin samassa sängyssä. Morsian kertoi myöhemmin rakastelleensa sen mustaihoisen naisen kanssa sen jälkeen kun olin juhlista väsyneenä sammunut.....vitutti raskaasti!
Morsian
3
1837
Vastaukset 3
- sua
vitutti? et sä siit morsiammest o vastuus ollu... jokainen tekee ite omat päätökset ja jos polttari-iltan on menny sänkyy oli sit strippari tai kuka tahaa ni ei o se liitto kovin hyväl pohjal ollu,eikä tuu olee.. jos koskaa naimisii menivätkää.. turha sunon siit stressii ottaa jos morsmaikku pettää miestään..
- ....
Siis tässä ei nyt tainnu olla vitutuksen syynä se että morsian jotain petti, vaan se että tämä väsynyt juhlija ei itse päässy harrastamaan seksiä :)
- hyvin
.... kirjoitti:
Siis tässä ei nyt tainnu olla vitutuksen syynä se että morsian jotain petti, vaan se että tämä väsynyt juhlija ei itse päässy harrastamaan seksiä :)
paljo mahdollista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261525
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1111280Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361142Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551111- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100776- 34748
- 25746
- 9665
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629