Katsoin tyttöä tarkemmin. Olin jo illan aikana pannut merkille vartalon kauniit kaaret ja runsaat muodot, hoikat sääret ja nätin pyöreän pepun. Alastomana tyttö näytti uskomattoman kauniilta ja haluttavalta. Astuin rohkeasti tytön eteen ja nostin kädet hänen kaulalle. Villen ilmehti silmät puoliummessa tytön takana, huulet nautinnollisesti raollaan. Tytön kädet painuivat lanteilleni ja tunsin miten paisuvaiseni reagoi mielihyvästä, tytön siirtyessä aivan etumustani vasten.
Ajattelin tilannetta ja päätin jatkaa hamaan tulevaisuuteen saakka, vaikka vaimoni pettäminen kirvelikin mieltäni. Tyttö kiskoi kalsarini alas ja tuijotti kaluani silmät suurina, ilmeisen tyytyväisenä näkemäänsä. Siirryimme kaikki sängylle, Ville selälleen ja tyttö kontalleen hänen päällensä, näykkimään ja leikkimään kielellä Villen kroppaa. Tuijotin edessäni avautuvaa näkyä haltioissani ja kiimoissani. Tytön pyöreä takapuoli keinui edessäni, paljastaen kaikki intiimit paikat suoraan silmieni eteen. Käteni hyväilivät pakaroita ja sukelsin kieli leveänä tutkimaan tytön salaisia paikkoja. Tyttö imi Villen kalua ja nautti kieleni työskentelystä märkänä odotuksesta. Annoin kaluni upota liukkaiden häpyhuulten väliin, nautinnollisen hitaasti ja maltillisesti. Tyttö puski itseään lanteitani kohti ja värisi onnesta.
Nämä poijjaat ovat todella härskejä panomiehiä!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000008&posting=22000000025522116
Kotkan tyttö
rdf100
1
12037
Vastaukset 1
- härskejä homppeleita
äääh puuu mä paan sua peppuunn ja silviisiin.
jäk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471316
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97939Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78874Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113815- 36664
- 105584
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22544On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28533- 45524
Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.69462