Katsoin tyttöä tarkemmin. Olin jo illan aikana pannut merkille vartalon kauniit kaaret ja runsaat muodot, hoikat sääret ja nätin pyöreän pepun. Alastomana tyttö näytti uskomattoman kauniilta ja haluttavalta. Astuin rohkeasti tytön eteen ja nostin kädet hänen kaulalle. Villen ilmehti silmät puoliummessa tytön takana, huulet nautinnollisesti raollaan. Tytön kädet painuivat lanteilleni ja tunsin miten paisuvaiseni reagoi mielihyvästä, tytön siirtyessä aivan etumustani vasten.
Ajattelin tilannetta ja päätin jatkaa hamaan tulevaisuuteen saakka, vaikka vaimoni pettäminen kirvelikin mieltäni. Tyttö kiskoi kalsarini alas ja tuijotti kaluani silmät suurina, ilmeisen tyytyväisenä näkemäänsä. Siirryimme kaikki sängylle, Ville selälleen ja tyttö kontalleen hänen päällensä, näykkimään ja leikkimään kielellä Villen kroppaa. Tuijotin edessäni avautuvaa näkyä haltioissani ja kiimoissani. Tytön pyöreä takapuoli keinui edessäni, paljastaen kaikki intiimit paikat suoraan silmieni eteen. Käteni hyväilivät pakaroita ja sukelsin kieli leveänä tutkimaan tytön salaisia paikkoja. Tyttö imi Villen kalua ja nautti kieleni työskentelystä märkänä odotuksesta. Annoin kaluni upota liukkaiden häpyhuulten väliin, nautinnollisen hitaasti ja maltillisesti. Tyttö puski itseään lanteitani kohti ja värisi onnesta.
Nämä poijjaat ovat todella härskejä panomiehiä!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000008&posting=22000000025522116
Kotkan tyttö
rdf100
1
12054
Vastaukset 1
- härskejä homppeleita
äääh puuu mä paan sua peppuunn ja silviisiin.
jäk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281876
- 50970
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r155827Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 71684
- 67626
- 53617
- 59606
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.132585Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120552Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 51490
- 5488
- 34487
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476- 4459
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.140441