Katsoin tyttöä tarkemmin. Olin jo illan aikana pannut merkille vartalon kauniit kaaret ja runsaat muodot, hoikat sääret ja nätin pyöreän pepun. Alastomana tyttö näytti uskomattoman kauniilta ja haluttavalta. Astuin rohkeasti tytön eteen ja nostin kädet hänen kaulalle. Villen ilmehti silmät puoliummessa tytön takana, huulet nautinnollisesti raollaan. Tytön kädet painuivat lanteilleni ja tunsin miten paisuvaiseni reagoi mielihyvästä, tytön siirtyessä aivan etumustani vasten.
Ajattelin tilannetta ja päätin jatkaa hamaan tulevaisuuteen saakka, vaikka vaimoni pettäminen kirvelikin mieltäni. Tyttö kiskoi kalsarini alas ja tuijotti kaluani silmät suurina, ilmeisen tyytyväisenä näkemäänsä. Siirryimme kaikki sängylle, Ville selälleen ja tyttö kontalleen hänen päällensä, näykkimään ja leikkimään kielellä Villen kroppaa. Tuijotin edessäni avautuvaa näkyä haltioissani ja kiimoissani. Tytön pyöreä takapuoli keinui edessäni, paljastaen kaikki intiimit paikat suoraan silmieni eteen. Käteni hyväilivät pakaroita ja sukelsin kieli leveänä tutkimaan tytön salaisia paikkoja. Tyttö imi Villen kalua ja nautti kieleni työskentelystä märkänä odotuksesta. Annoin kaluni upota liukkaiden häpyhuulten väliin, nautinnollisen hitaasti ja maltillisesti. Tyttö puski itseään lanteitani kohti ja värisi onnesta.
Nämä poijjaat ovat todella härskejä panomiehiä!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000008&posting=22000000025522116
Kotkan tyttö
rdf100
1
11749
Vastaukset
- härskejä homppeleita
äääh puuu mä paan sua peppuunn ja silviisiin.
jäk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439678Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.684788"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584304Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372806Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1272634Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1672425Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait211780- 201557
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361530Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72960