Settlers 3

tepen

Vaikeuksia siirtää noita rakentajia/kantajia saarelta toiselle joilla saisin "kansoitettua" toisen saaren.
Näitä heppuja en pysty itse ohjaamaan laivaan.
Miten saan näitä siirtymään laivoihin vai saako ollenkaan?
Olisihan se tarkoitus saada tuotettua "ruokaa" toisilla saarilla. Tuottaa kaivoksista malmia ja saada sotilaita joilla vallata taas toinen saari jotta saa kentän suoritettua läpi. Kenttä jossa tökkää on Roman campain taso 7.

Jos joku järkevä osaisi neuvoa. En siis kaipaa tietoja "tiedän mut en kerro" tai jotain vastaavaa pilaa.

6

986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu u

Ne "työläiset pitää muuttaa "rajan siirtäjiksi" ja viedä' sinne saarelle.ja sit taas päinvastoin.On varmaan hyvä selitys, ite en oo pelannu peliä moneen vuoteen.

• tepen

Kiitos aikaisemmasta.
        Vielä kun joku muistaisi miten saada työkalut siirtymään saarelta toiselle?
        Olen rakentanut trade ship aluksen, landingdog mestan, storage alueen. Nyt vaan kantajat seisoo paikallaan eikä kuljeta mitään tai mitenkään työkaluja trade shippiin.

• juu u
        tepen kirjoitti:

Kiitos aikaisemmasta.
        Vielä kun joku muistaisi miten saada työkalut siirtymään saarelta toiselle?
        Olen rakentanut trade ship aluksen, landingdog mestan, storage alueen. Nyt vaan kantajat seisoo paikallaan eikä kuljeta mitään tai mitenkään työkaluja trade shippiin.

Täytyy rakentaa satama rakennus työkalujen lähtö saarelle,asettaa laituri ja tehdä sille laivalle reitti.rakennuksen "tiedoista" löytyy kaikki painikkeet.

• hmmmmmmm
        juu u kirjoitti:

Täytyy rakentaa satama rakennus työkalujen lähtö saarelle,asettaa laituri ja tehdä sille laivalle reitti.rakennuksen "tiedoista" löytyy kaikki painikkeet.

miten tässä settlers 3 voi tehä sotilaita?on kyl aseita älyttömästi mut ei sotilaita!

• Voi teitä.
        hmmmmmmm kirjoitti:

miten tässä settlers 3 voi tehä sotilaita?on kyl aseita älyttömästi mut ei sotilaita!

tee barack niminen rakennus ja jos sittenkään ei ala tulee uskon että sulla ei ole vapaita työläisiä eli rakenna residencejä.

• miimuliini

Hei! Jatkampa tähän samaan viestiin kun on samoja ongelmia. Löysin pelin pitkästä aikaa ja nyt juutuin muutamaan ongelmaan johon en ole koskaan löytänyt ratkaisua. Olen myös pähkäillyt miten työläisiä saa siirrettyä toisella saarelle. Eli miten nämä alueen valtaajat saa muutettua työläisiksi? Ja toiseen ongelmaan törmäsin 5.kentässä (roomalaiset): Yht'äkkiä sotilaita ei enää tulekkaan. Aseita, barakki ja paljon seisoskelevia ukkeleita löytyy, mutta kukaan ei liiku eikä siirrä edes aseita barakkiin. Onkohan joku asetus pielessä?

Jos joku osaa auttaa niin olisin todella kiitollinen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      68
      2229
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1496
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1302
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1291
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1150
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1011
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      989
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      84
      899
    10. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111