Siis ongelma on seuraava:
Talooni tunkeutui keskiyöllä pesukarhu, jonka nimi oli Rosvo-Roope. Varashälyttimet eivät toimineet. Eläinsuojeluyhdistyksen numero on HÄVINNYT! Mitä teen? Varastaako tämä Rosvo-Roope mitään tai tekeekö se tuhojaan? Voiko koirani kuolla, se on hyökännyt Rosvo-Roopen kimppuun?
Rosvo-Roope?
6
594
Vastaukset
- SUVI
se vaan käy roskiksella ja sotkee hirveesti ja lähtee pois ei se mitään muuta tee...ainakaan mulla
- wanha tuttu!!
se tosin herättää nukkuvat simisi,jos se sattuu hyökkäämään yöllä roskiksen kimppuun..
eihän se muuta harmia aiheuta,mutta ainahan voit poistaa häirikön move_objects :lla
- Aino
Eläinsuojeluyhdistys on minulla ainakin tehonnut lähinnä haisunäätäongelmiin.. eli jos haisunäätää ei ole tontilla, ei eläinsuojeluyhdistyksen numero näy valikossa.
"move_objects on" on nerokas tapa päästä eroon tuosta pesukarhusta, sillä minusta ainakin on raivostuttavaa kun simini heräävät keskellä yötä ja todella kiukkuisina. :P
Koiralle ei käy kuinkaan, vaikka se vähän nahistelisi roopen kanssa. :)- Voi ei! Rosvot valtaa talon!
Pesukarhu on tontilla (näen sen itse) mutta numeroa ei ole!
Noh, koirani hätisti sen, ja kiitos kaikille vastanneille:)! - Aino
Voi ei! Rosvot valtaa talon! kirjoitti:
Pesukarhu on tontilla (näen sen itse) mutta numeroa ei ole!
Noh, koirani hätisti sen, ja kiitos kaikille vastanneille:)!Nimenomaan. PESUKARHU ei ole minulla tuonut puhelimen valikkoon eläinsuojeluyhdistyksen numeroa, mutta HAISUNÄÄTÄ on. :)
- Anonyymi
Rosvo Roope: Jos pierette mun suuhuni, niin saatan kertoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006