Heinäkuussa Alpeille, 18-25.pv, 8 pv. Lennot Muncheniin, kentältä auto. Alustava reittisuunnitelma Ruhpolding-Kitzbuhel-Innsbruck-Garmisch-Munchen.
Vinkkejä, kiitos=) Tarvitaanko majoitukseen (B&B, 1-3 tähden hotellit, gasthausit yms) ennakkovarauksia vai voiko luottaa tuuriin, että vapaata löytyy? Autoilueroja Saksan ja Itävälla välillä? Patikkavinkkejä? Ravintoloita? Muita pikkukaupunkeja suosituksilla?
Kaikki otetaan ilolla ja kiitollisuudella vastaan!
Autolla Alpeille
2
601
Vastaukset
- osastoa
Heitä tämä sun juttus tonne "Automatkailu"-osastolle, niin saat ehkä parempaa palautetta.
Hyvää matkaa! - Hullu Hans Münchenistä
ihmeessä katsomaan myös Neuswansteinin linnaa. Mene siellä Marien brüggen yli Tegelbergille, josta on aivan timanttiset näkymät linnalle ja Alpen seelle. Tegelberg on ADAC:n luokituksen Wuderbar Wanderbar top 10 listan 1. kohde koko alpeilla. Älä menen kaapelivaunulla huipulle mistä ei näe mitään ja on täynnä turisteja. Parhaat näkymät on nimenomaan linnanpuoleiselta reunalta.
Ja jos maisemat kiinnostaa niin men Leggriessiin Benedikterwandille, joka on myös tuolla samaisella top 10 listalla. Pienellä onnella näet siellä myös vuorikauriita. Ne on lähes kesyjä, kun ovat tottuneet turisteihin ja lähes poseeraavat kuvaajille. Kamera ja optiikkaa mukaan.
Itse aion mennä tänäkin kesänä noihin kahteen paikkaan käymään vaikka kävin niissä jo viimekesänä. Mutta onneksi asun Münchenissä, joten ei tule kovin pitkiä reissuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727