Heinäkuussa Alpeille, 18-25.pv, 8 pv. Lennot Muncheniin, kentältä auto. Alustava reittisuunnitelma Ruhpolding-Kitzbuhel-Innsbruck-Garmisch-Munchen.
Vinkkejä, kiitos=) Tarvitaanko majoitukseen (B&B, 1-3 tähden hotellit, gasthausit yms) ennakkovarauksia vai voiko luottaa tuuriin, että vapaata löytyy? Autoilueroja Saksan ja Itävälla välillä? Patikkavinkkejä? Ravintoloita? Muita pikkukaupunkeja suosituksilla?
Kaikki otetaan ilolla ja kiitollisuudella vastaan!
Autolla Alpeille
2
615
Vastaukset
- osastoa
Heitä tämä sun juttus tonne "Automatkailu"-osastolle, niin saat ehkä parempaa palautetta.
Hyvää matkaa! - Hullu Hans Münchenistä
ihmeessä katsomaan myös Neuswansteinin linnaa. Mene siellä Marien brüggen yli Tegelbergille, josta on aivan timanttiset näkymät linnalle ja Alpen seelle. Tegelberg on ADAC:n luokituksen Wuderbar Wanderbar top 10 listan 1. kohde koko alpeilla. Älä menen kaapelivaunulla huipulle mistä ei näe mitään ja on täynnä turisteja. Parhaat näkymät on nimenomaan linnanpuoleiselta reunalta.
Ja jos maisemat kiinnostaa niin men Leggriessiin Benedikterwandille, joka on myös tuolla samaisella top 10 listalla. Pienellä onnella näet siellä myös vuorikauriita. Ne on lähes kesyjä, kun ovat tottuneet turisteihin ja lähes poseeraavat kuvaajille. Kamera ja optiikkaa mukaan.
Itse aion mennä tänäkin kesänä noihin kahteen paikkaan käymään vaikka kävin niissä jo viimekesänä. Mutta onneksi asun Münchenissä, joten ei tule kovin pitkiä reissuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228