traileri julkaistu. Trailerin voi katsoa tästä linkistä: mms://wms-eu.stream.aol.com/aol/uk/aol/film/video/2007/harrypotter5/harrypotter5_trailer_460.wmv
Feeniksin killan
6
452
Vastaukset
- Feeniks<3
Mitäs hemmettiä Cho tekee Pimennon Voron ja muutaman Luihusen kanssa? Eikäi ne nyt oo Chota laittanu sen kantelian(Mariette?) tilalle? :O
asia taitaa olla juuri niin, mutta muistan lukeneeni jostain, että Cholle olisi juotettu totuusseerumia ja sitten hän olisi paljastanut AK:n kokoontumiset.
- Saniii
tanzu84 kirjoitti:
asia taitaa olla juuri niin, mutta muistan lukeneeni jostain, että Cholle olisi juotettu totuusseerumia ja sitten hän olisi paljastanut AK:n kokoontumiset.
Niin, niin:D Joo..Enkkuni ei ole parasta laatua mutta luulen kuulleeni myös tuossa pätkässä että Dumbledore sanoisi
"Älä taistele Harry, et voi voittaa."
Kuulinko kenties hieman väärin vai mitä?^^
- waterdragon.-
Mulla ei näy mikään linkki mitä täällä on annettu paitsi se huonolaatunen youtube video..
Toi linkki sanoo "tiedostoa ei löydy" ja se yks tanzun aikasemmin laittama linkki toimii mut siellä Aolissa ei oo mitään videota siitä.
Onko missään toimivaa?!!- Saniii
Se Tansun antama...
mms://wms-eu.stream.aol.com/aol/uk/aol/film/video/2007/harrypotter5/harrypotter5_trailer_460.wmv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206036Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233381Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1622781- 292680
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91373
- 121138
- 961118