Onko sinulla ja sisaruksellasi yhteisiä harrastuksia? Itse harrastan veljeni kanssa Tae Kwon Doa :D
Sisältää OIKEAN kysymyksen^^
6
4260
Vastaukset
- tytsy vaa
en mä oikeestaan harrasta sisarusteni kanssa mitään, mutta tulee siskon kanssa käytyy lenkillä ja korttia pelattua...
- adsadsadasdsadsadasda
harrastan veljeni kanssa ilmapallojen puhaltelua se on hauskaa pelkään niiden poksahtelua siksi jännitän niiten puhaltelua t: kaisa 8v
- MeraBlack
Mä oli nmun 3 vuotta nuoremman veljenkanssa aikidossa. Mut koska me ei opittu mitään, me tehtiin protesti ja lopetettiin.. että näin. ^^
- Veljien_oma_iilimato
harrastelenhan mie veljieni kanssa vpk.ta ja salilla käymistä. yhdessä se on hauskaa =)
- ÖLKJHGBJKLÖ
Siskoa panen 1-2 rt päivässä..ottaa mukavasti suihinki....kiree teinipillu....ihana nuolla sitä...ja osketella sen hinkkei...ja työntää munaa pilluu...ja suuhun....ja imee sen hinkkei...ja työntää munaa sen pilluu....ihanan kiree pillu on...ja sitte harrastetaa toistemme itsetyydystä
- eigtedjj
Mutku ethän sä perkele voi toista itsetyydyttää, se on tyydytyst saatana jos joku muu tekee sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594