Laitanpa viestini vielä tännekin...
Olen ostamassa uutta kameraa. Entisen (Sony DSC-L1), johon olin enemmän kuin tyytyväinen (4 megapixeliä riitti minulle loistavasti), objektiivi hajosi kameran tiputtua maahan. Muuten en olisi vaihtanut kameraa vielä vuosiin. Mitä nykyisin markkinoitavaa, vastaavaa Sonya te suosittelisitte tilalle? Sellaisen saisi varmaan alle 300 €:lla? Lähinnä tulee napsittua maisema- ja matkakuvia.
Juuri siksi haluaisin ostaa Sonyn, kun muistikortit siihen löytyisivät jo valmiiksi (eivätkä olleet aikanaan mitään halpoja!:). Ja kun kerran hyvän löysin, olen taipuvainen luottamaan, että samalta merkiltä löytyisi uudemmistakin malleista joku vastaavin, hyviksi todetuin ominaisuuksin.
Seuraavat ominaisuudet, joista en tiedä ovatko itse asiassa edes ratkaisevia, puuttuvat monista uusista: EBP (Even Brightness Picture), SRC (Super Resolution Converter), Clear Colour NR, Clear Luminance NR ja Exif Private -tunniste. Tiedättekö, onko ne korvattu jollakin uusilla, erinimisillä ominaisuuksilla?
Lisäksi vielä vähemmän oleellinen kysymys: Teenkö DSC-L1:n vanhalla laturilla enää mitään - onko uusissa malleissa samanlainen lataussysteemi? (Meinaan vaan siksi, että oleskelen suht usein myös Saksassa, jolloin olisi tietysti mukavaa, jos laturia ei aina tarvitsisi kuljettaa mukana tai ainakaan ei olisi katastrofi jos se unohtuisi, vaan vanhan voisi viedä sinne varalle.)
Sonya ostamassa
Pinja
0
344
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575509- 934377
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752624Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721141Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789