Rakenne kynnet.

Tylleröinen

Hei! onko tietoa kuin paljon maksaa rakenne kynnet bulgariassa. Tarkotus oli laittaa siellä kun luulen että on halvempaa mitä täällä suomessa. Hintaluokka?

8

1887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Egle

40e Albenassa.

• laitoin

viime kesänä Kultahietikolla sadepäivänä!:) Maksoivat 40e eli 80 levaa. Olis ollut paljon halvempiakin tarjolla, halvin mihin törmäsin ehkäpä jotain 15 euron luokkaa, mutta päätin ottaa sitten kummiskin meidän hotellilla.

Kynnet kestivät todella hyvin ja olivat muutenkin hienot!:) Ongelmat alkoi sitten kotimaassa, koska rakennekynsiähän pitää hoidattaa ja täyttää sitä tyhjää tilaa, joka tulee kasvaessa kynnen tyveen. Soitin monet kynsistudiot läpi ja kovinkaan moni ei ollut valmis auttamaan, kun täällä on eri menetelmät! Kumminkin menin yhteen ja laitettiin eri tekniikalla täytteet. Onnistui sekin ihan hyvin, mutta kestävyys katosi. Loppujen lopuksi poistin kaikki ja vielkin on "nysä" kynnet!:(

Eli kannattaapa kotimaassa selvitellä jo mitä tekniikoita on tarjolla, että saat sitten hoidatettua! Rakennekynnet kuluttaa aina omaa kynttä ja se on tosi säälittävän näköinen kynsien poiston jälkeen!

Ottaisin silti uudelleen.. mitäpä sitä ei nainen ulkonäkönsä vuoksi tekisi!:D

• laryn
        laitoin kirjoitti:

viime kesänä Kultahietikolla sadepäivänä!:) Maksoivat 40e eli 80 levaa. Olis ollut paljon halvempiakin tarjolla, halvin mihin törmäsin ehkäpä jotain 15 euron luokkaa, mutta päätin ottaa sitten kummiskin meidän hotellilla.

Kynnet kestivät todella hyvin ja olivat muutenkin hienot!:) Ongelmat alkoi sitten kotimaassa, koska rakennekynsiähän pitää hoidattaa ja täyttää sitä tyhjää tilaa, joka tulee kasvaessa kynnen tyveen. Soitin monet kynsistudiot läpi ja kovinkaan moni ei ollut valmis auttamaan, kun täällä on eri menetelmät! Kumminkin menin yhteen ja laitettiin eri tekniikalla täytteet. Onnistui sekin ihan hyvin, mutta kestävyys katosi. Loppujen lopuksi poistin kaikki ja vielkin on "nysä" kynnet!:(

Eli kannattaapa kotimaassa selvitellä jo mitä tekniikoita on tarjolla, että saat sitten hoidatettua! Rakennekynnet kuluttaa aina omaa kynttä ja se on tosi säälittävän näköinen kynsien poiston jälkeen!

Ottaisin silti uudelleen.. mitäpä sitä ei nainen ulkonäkönsä vuoksi tekisi!:D

oikein laitetut ja hoidetut rakennekynnet eivät vahingoita omaa kynttä. nimimerkillä olen kokeillut kaikenlaisilla tekniikoilla ja hyvällä lopputuloksella.

• mutta
        laryn kirjoitti:

oikein laitetut ja hoidetut rakennekynnet eivät vahingoita omaa kynttä. nimimerkillä olen kokeillut kaikenlaisilla tekniikoilla ja hyvällä lopputuloksella.

ei se oma kynsi siellä ihan normaalissa kunnossakaan ole!:) Kyllä rakennekynnet AINA kuluttavat oikeinkin laitettua kynttä. Järkikin sen sanoo!:)

• tylleröinen

Viime kesänä laiton sunny beachilla iskar hotellin vastapäätä olevassa "kynsistudiossa"...no oli siinä samassa parturikin.
      Geelikynnet laitoin,muistaakseni maksoivat 22e ja olivat todella hyvät ja kestävät, kestivät ilman huoltoja melkein 2kk.
      Suomessa laitoin akryyli(tai joku sellanen)kynnet ja ne ei kestäny kun 3viikkoo hyvännäköisenä. En tiä millai olis geeligynnet pysyny täällä tehtynä. Kaikki vaan tuntuu suosivan noita toisia et ne on kestävämmät mut ne on niin kovat et kun hiukan kopautti niin siin oli sitte se kynsi...ja olivat ihmeellisen vaaleenpunaiset...geelikynnet oli aidomman näköset. Kaverilla on toisen tekijän akryylit ja niissä sama homma kestävyydessä, ne vaan on ihan valkoset.
      Elokuussa mennään taas ja samaan paikkaan ajattelin itseni asiakkaaksi laittaa=)

• tylleröinen2

Tuli samalla nimimerkillä...en yhtään kattonu ja kun itsekin tykkään tosta tylleröstä=)

• sophie~

Tuo Iskar-hotellia vastapäätä oleva paikka taisi olla nimeltään Beauty Studio Krassi? :) Itekin käväsin siellä värjäyttämässä hiukset ja ottamassa ranskalaisen manikyyrin - ja molempiin olin tyytyväinen. Mulla on vieläkin tallella niiden tommonen flyeri ja sen mukaan noiden rakennekynsien hinnat on 45-55 levaa (eli euroissa just sen alle 30).
        Mäkin menossa elokuussa uusiks ja ajattelin kanssa että voisi noi geelikynnet siellä ottaa :)

• ..... =P....
        sophie~ kirjoitti:

Tuo Iskar-hotellia vastapäätä oleva paikka taisi olla nimeltään Beauty Studio Krassi? :) Itekin käväsin siellä värjäyttämässä hiukset ja ottamassa ranskalaisen manikyyrin - ja molempiin olin tyytyväinen. Mulla on vieläkin tallella niiden tommonen flyeri ja sen mukaan noiden rakennekynsien hinnat on 45-55 levaa (eli euroissa just sen alle 30).
        Mäkin menossa elokuussa uusiks ja ajattelin kanssa että voisi noi geelikynnet siellä ottaa :)

olen miettinyt jos pistäsin siel kynnet kanssa...mitkä on parhaat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82