Mistä löytyisi virkatun ponchon ohjeita?
Ajattelin kesäksi virkata puuvillalangasta, mutta ohje puuttuu.
virkattu poncho
8
15019
Vastaukset
- Tyttönen vain
Kokeilehan googleen laittaa nuo sanat, niin johan löytyy...
Edes hitunen oma-aloitteisuutta ei ketään tapa! :) - Tyttönen vain
Vaikkapa heti Novitan sivuilta löytyi kaksikin virkattua ponchoa, ja vielä kolmas, joka oli osaksi neulottu ja osaksi virkattu....
- niitä..
http://www.novita.fi/sys/cms.php?cms_cname=neulemalli_koonti&nlm_content=3000
http://images.google.fi/images?hl=fi&resnum=0&q=poncho&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
Joskushan se modeemikin tökkii joten tästä pääset suoraan linkkeihin...
Oli ilo olla avuksi! - hyvin paljon
Innostun aina niin välillä etten googlenkaan kautta löydä.
Kiitos linkeistä, tuo valkoinen poncho oli just sellainen jota ajattelin.- millaisia
hakusanoja pani Googleen kun onnistuit jotenkin olemaan löytämättä ponchon ohjeita.
Kiitoksia etukäteen!
- Ponchoton
Minä eksyin tälle sivustolle, kun yritin etsiä ponchoa nettikaupoista. Akuutti hankintahinku, ei aikaa alkaa virkata eikä kutoa. Voiskohan ommella? Täytyykö tosiaan alkaa tehdä itse? Mieluusti ostaisin valmiin.
Ikivanha Elloksen tai Anttilan valikoimasta löytynyt puoliponchoni on työpaikalla lämmikkeenä, tarvitsen kokoponchon kotiin :o)- Ponchon puutteessa
Minäkin olen etsinyt kaupoista valmista, vaan ei löydy. Kertokaa ihmeessä jos jossain on myytävänä.
- ex-Ponchoton
Ponchon puutteessa kirjoitti:
Minäkin olen etsinyt kaupoista valmista, vaan ei löydy. Kertokaa ihmeessä jos jossain on myytävänä.
Löysin lopulta ponchon UFFin nettikaupasta. Siellä taisi olla useampikin, minulle kävi vain se, jossa ei ollut villaa. Lisäksi jossakussa naamiaisasukaupassa oli meksikolaishenkisiä ponchoja. Vielä en siis siirtynyt lankakauppaan, mutta mietin kyllä erilaisia vaihtoehtoja ja fleecehuovan ponchottamista... Reikä vain kaula-aukoksi. Siitä on tietysti kauneus melko kaukana, kuten naamiaisponchostakin, mutta hyvä lämmike tietsatöissä. Fleecehuopaversiooon voisikin olla helpohkoa kutoa tai virkata ihana, lämpöinen kaulus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968