lähdemme Torrevieja/Alicanteen kesäkuun toisella (?) viikolla.
Kertokaa hyvä matkatoimisto / lentoyhtiö!
Olemme vain n. viikon. Hotelliakin (vast.) tarvitaan. Puhumme vain vähän englantia.
Hinnat edestakaisin, majoitus, taksihinnat, pitkäkö matka on lentokentältä Hotellille yms.
Onko se rantakaupunki tms. Turvallisuustilanne?
Pankaa myös joku linkki tänne!
Syvä kiitos ja kumarrus vaivoistasi! Me kaksi.
ensikertalaisille ohjeita: Please!
4
4307
Vastaukset
- ei varmaankaan
En ole varma, että sopiiko matkustustapani ensikertalaisille, varmaankaan ei. Minä kerron kuitenkin miten satojen eurojen sijasta voi maksaa lennoista vain muutaman kympin. Tällä hetkellä (se on tarjous voimassa vain muutaman päivän) voi ostaa liput (kesäkuuksi) seuraavasti:
Wed, 06 Jun 07
Flight FR3607
10:05 Depart Tampere (TMP)
11:20 Arrive Bremen (BRE)
Wed, 06 Jun 07
Flight 3656
16:15 Depart Bremen (BRE)
19:25 Arrive Murcia (MJV)
---- ja takaisin
Sat, 16 Jun 07
Flight 3657
19:50 Depart Murcia (MJV)
22:55 Arrive Bremen (BRE)
(yö hotellissa)
Sun, 17 Jun 07
Flight FR3606
06:30 Depart Bremen (BRE)
09:40 Arrive Tampere (TMP)
Kaikki 4 lentoa (Ryanair) yhteensä alle satasella (per henkilö).
Murciasta hyvät yhteydet Alicanteen ja Torreviejaan.
Niin, mutta ensikertalaisille se ei taida olla.- Mari19800
Ensikertalaisille suosittelen:
Varatkaa lennot www.airfinland.fi
Sitten majoituksen voitte varata Elsamarilta, katsokaa www.elsamar.com . Hei voivat hakea myös teidät lentokentältä ja viedä asuntoon asti, samoin hakea teidät lähtöpäivänä ja viedä lentokentälle asti.
Torrevieja on kiva paikka, paljon nähtävää ja tekemistä. Siellä kyllä pärjää suomalaiset, ruokalistat englanniksi myös.
- May-77
Tilatkaa matkatoimistosta halvin äkkilähtö, saa halvalla ja on huoleton tapa matkustaa. Kohteessa voi tehdä omia retkiä ja mennä minne huvittaa, mutta onpahan kaiken varalta huone missä peseytyä ja säilyttää kamojaan.
Olen reissannut omatoimi matkoilla mutta se tulee paljon kalliimmaksi , siksi otan aina äkkilähdön ja huitelen omia teitäni perillä kohteessa. Joskus en ole käyttänyt huonetta ollenkaan!
Hyvää lomamieltä!- tummun
tulin juuri alicantesta meillä asunto siellä köytämme
hispanian matkatoimistoa meno-paluu finnair noin
350euroa ja kaikki toimii ajallaan.Hotelliin ei kannata mennä ,kannattaa aina varata lomahuoneisto
esim.elsamar.fi rantuu.fi riaali.fi tai interhome.fi
alicante ja torrevieja rannikolla aivan meren rannalla rantoja löytyy joka makuun.
rahat aina paras jemmata hyvin kun lähtee ruuhkaisiin paikkoihin sekä toreille käsilaukkua ei
kannata kantaa taskuvarkaat siellä erittäin
ammattitaitoisia moni menettänyt jo rahansa
lentokenttä ruuhkassa. paljon käyneenä sillä seudulla olen oppinut varovaiseksi.Hauskaa lomaa
paikka muuten ihan ok ravintolat suomen hintatasossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882